Vanaf morgen mag je de stembus afbeunen met je pracht- en kutnummers.quote:Op donderdag 30 november 2017 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg wanneer kun je stemmen en wanneer gaat de stembus dicht?
Ik heb alleen maar prachtnummers.quote:Op donderdag 30 november 2017 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanaf morgen mag je de stembus afbeunen met je pracht- en kutnummers.
Ik verwacht minimaal 10x Fm van jequote:Op donderdag 30 november 2017 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar prachtnummers.
Strange Fruit ga ik niet op stemmen (want zo goed vind ik het niet), die andere 2 misschienquote:Op donderdag 30 november 2017 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht dat iedereen op Strange Fruit, Duel en Daydream Believer stemt.
zorg ik voor.. en Killing Moon moet ook hè?!quote:Op donderdag 30 november 2017 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwoah, die laatste misschien.quote:Op donderdag 30 november 2017 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gold van Prince miss wel jaquote:Op donderdag 30 november 2017 14:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwoah, die laatste misschien.
Stemt wel iedereen op Gold?
Dacht over de andere Goldquote:
Fijn om onder een doorgestikt dekentje naar te luisteren, ja.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:56 schreef Meike26 het volgende:
Ik adviseer iedereen om op deze held te stemmen![]()
Quilty pleasure !![]()
En Runaway. En Morning Dewquote:Op donderdag 30 november 2017 14:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
zorg ik voor.. en Killing Moon moet ook hè?!
mag ook later hè?!quote:
''Muziek waarvan je auto de berm in rijdt''quote:Op donderdag 30 november 2017 17:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
mag ook later hè?!
Morgenavond is er wellicht nog een radioshow met liedjes waar je zeker niet op moet gaan stemmen
ik zou zeggen.. luister en huiverquote:Op donderdag 30 november 2017 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Muziek waarvan je auto de berm in rijdt''
Dan gaat je stem verloren en krijgt Bløf er automatisch 35 extra bij.quote:Op donderdag 30 november 2017 18:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ik stem nooit, kan toch niet kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |