Eens. Die top 10 hoor ik vaak toch niet eens en is bovendien ouwe jongens krentenbroodquote:Op vrijdag 1 december 2017 07:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Top 2000 is wmb één van die dingen waar geldt: "meedoen is belangrijker dan winnen".
Welke nummers in de lijst staan boeit mij een stuk meer dan de volgorde van de top 10.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Top 2000 is wmb één van die dingen waar geldt: "meedoen is belangrijker dan winnen".
Welke nummers in de lijst staan boeit mij een stuk meer dan de volgorde van de top 10.
ik hoor die vaak wel, maar de top 2000 is meer dan alleen de top 10.quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens. Die top 10 hoor ik vaak toch niet eens en is bovendien ouwe jongens krentenbrood
Ik weet t al, denk ik. Moet alleen nog effe denken over de vrije keuzequote:Op vrijdag 1 december 2017 08:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik hoor die vaak wel, maar de top 2000 is meer dan alleen de top 10.
Overigens voor wie nog inspiratie nodig heeft.. ik zou vanavond even luisteren...
desondanks kan het nog leuk zijn, toch?quote:Op vrijdag 1 december 2017 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet t al, denk ik. Moet alleen nog effe denken over de vrije keuze
Misschien luister ik een stukje mee jaquote:Op vrijdag 1 december 2017 08:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
desondanks kan het nog leuk zijn, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit worden ze. Nog 2 andere liedjes erbij en dan is t mooi geweest. Moet nog effe denken welke.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Luisteren er überhaupt nog mensen dan, vraag ik me altijd af.quote:Op vrijdag 1 december 2017 08:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof het mij wat boeit wat om 23:29 op oudejaarsavond wordt afgespeeld.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
mooie lijst maar laura pausiniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit worden ze. Nog 2 andere liedjes erbij en dan is t mooi geweest. Moet nog effe denken welke.![]()
Ik weet dat sommige mensen daar een hekel aan hebben maar ik vind dat de lijst wel erg verengelst en als ik een Spaans (sic) liedje in de lijst moet stemmen is het die wel.quote:Op vrijdag 1 december 2017 08:35 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
mooie lijst maar laura pausini
een week lang, dus nu niet allemaal met spoed naar die site gaan...quote:
Bij de webhosts wordt er waarschijnlijk straks in 20 talen gescholden.quote:Op vrijdag 1 december 2017 08:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
een week lang, dus nu niet allemaal met spoed naar die site gaan...
Normaal zou ik er de eerste stemdag gelijk de hele dag aan kwijt zijn, nu ben ik eerst 4 dagen wegquote:Op vrijdag 1 december 2017 08:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 december 2017 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prachtig lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit worden ze. Nog 2 andere liedjes erbij en dan is t mooi geweest. Moet nog effe denken welke.
Anderstalige liedjes, The Monkees & Donovan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Stop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga naar de balk van vrije keuzes en typ: "Yazoo". "Mr. Blue".
Goed zo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
ik moet nog eeen lijst maken. Later deze week maar.quote:Op vrijdag 1 december 2017 08:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 december 2017 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stop.
Ga naar de balk van vrije keuzes en typ: "Yazoo". "Mr. Blue".
Goed zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |