Waar heb jij het over dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:55 schreef onlogisch het volgende:
Haags laat even zien waarom hij een echt forumbeest is.
Mokerhard.
Werkze ouwe reus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verslagen verlaat ik het strijdtoneel.
Mijn piemel is mokerhardquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:55 schreef onlogisch het volgende:
Haags laat even zien waarom hij een echt forumbeest is.
Mokerhard.
quote:
Als er 1 schaap over de dam is..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:52 schreef onlogisch het volgende:
Opeens wordt de SC overspoeld met vrouwen. Eerst Lot, toen Charlotte en nu weer Mortaxx.
Man man man, het komt allemaal wel erg dichtbij zo.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Mortaxx #weetnietwatdekwijlemoticonisdusdanmaarachtereenhashtag
waarom mycroft jij?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:12 schreef DonRaja het volgende:
Toch nog geen lunch blijkbaar...
Overigens in Mycroft is Jojo mod:
[ afbeelding ]
Nouja hopelijk duur dat nauwelijks slapen en zweten als een mongool maximaal een weekquote:
mycroftquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je het nu weer over die punaise?
Interesseert me ook verder niet echt als er over me gelult is ofzo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd online, dan is dat minder nodig.
Snap ik in jouw geval ook wel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Interesseert me ook verder niet echt als er over me gelult is ofzo.
Gaat er meer om dat ik eventuele vragen nog kan beantwoorden. En aangezien ik hier aangesproken wordt met Don, Ron, Donja, Rondanja, Danja, Ranja, RonDaja is het dan wel makkelijk om even mycroft te gebruiken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Interesseert me ook verder niet echt als er over me gelult is ofzo.
nope. Niet nodig ook.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je je vrouwencondoom al om voor je “sollicitatie”?
GGMM bij mij ook als ik een quote zie waar mijn naam in staat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:12 schreef DonRaja het volgende:
Toch nog geen lunch blijkbaar...
Overigens in Mycroft is Jojo mod:
[ afbeelding ]
Valt wel mee, je moet gewoon beseffen dat de meesten hier tot nu toe alleen nog maar mieren hebben geneukt. Een vrouw is dan een beetje eng.quote:
ah op die fiets.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat ik eventuele vragen nog kan beantwoorden. En aangezien ik hier aangesproken wordt met Don, Ron, Donja, Rondanja, Danja, Ranja, RonDaja is het dan wel makkelijk om even mycroft te gebruiken.
#ILLUMINATIEquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
GGMM bij mij ook als ik een quote zie waar mijn naam in staat.
had het o.a. over jou..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Valt wel mee, je moet gewoon beseffen dat de meesten hier tot nu toe alleen nog maar mieren hebben geneukt. Een vrouw is dan een beetje eng.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
tool van bondage waarop je berichten over jou kunt vinden.
Ik werd dus blijgemaakt met een dooie mus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
in mijn geval soms best interessantquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zo belangrijk vind ik het allemaal weer niet.
je deed niet erg aardig anders toen ik mij netjes voorstelde met een handjequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, waarom zou ik je haten?
Ik zei hoi.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je deed niet erg aardig anders toen ik mij netjes voorstelde met een handje
Jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik werd dus blijgemaakt met een dooie mus.
Zijn er bij jou in de buurt ook allemaal van die initiatieven om die kids donderdag bezig te houden?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja
Heeft denk ik te maken met dat grapje van Tag dat er een paar blauw werden gemaakt hier.
Ja, we zitten nog te denken wanneer we het Onlo gaan vertellen....quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja
Heeft denk ik te maken met dat grapje van Tag dat er een paar blauw werden gemaakt hier.
je caps staat aanquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan jojo?
VERTEL ONS ALLES
Niet dat ik weet eigenlijk. Las wel dat veel pretparken kortingen geven donderdag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zijn er bij jou in de buurt ook allemaal van die initiatieven om die kids donderdag bezig te houden?
uh een vrouw in wat?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:22 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw in heat.
Ben moe, wil 's nachts slapen als dat kan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan jojo?
VERTEL ONS ALLES
vlucht maar ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:24 schreef DonRaja het volgende:
Oh crap, meeting om 13:30 is in een ander gebouw. Gotta run
Haha. Een Surinamer die moet rennen. Somebody's gotta catch this on tapequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:24 schreef DonRaja het volgende:
Oh crap, meeting om 13:30 is in een ander gebouw. Gotta run
Geef hem nog maar eventjes de tijd. Anders komt GGMM ook weer terug hè om me te vertellen dat ik m'n kind moet zoeken ofzo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, we zitten nog te denken wanneer we het Onlo gaan vertellen....
GGMM komt niet meer terug hoor. Zijn post liet weinig aan de verbeelding overquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geef hem nog maar eventjes de tijd. Anders komt GGMM ook weer terug hè om me te vertellen dat ik m'n kind moet zoeken ofzo.
Komt altijd goed, Haags.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nergens last van. Sterkte!
Volgens mij had Don het meer over het algemeen. Je hebt n.a.v. je FoBo toch niks te klagen.quote:
M'n zoontje spookt de laatste tijd 's nachts. GEEN IDEE waarom. Slaapt in m'n armen als ik op de stoel zit, wil ik hem UITERST geconcentreerd stil terugleggen... Faal.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slaapt je kind zo slecht of slaap jezelf slecht?
Nicequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:26 schreef Insomnia2.0 het volgende:
En ik droomde dat ik 10 gram SOS had gekocht
Ik voel je pijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hier ook
Zeg maar gerust geen nacht
Wat een homo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
M'n zoontje spookt de laatste tijd 's nachts. GEEN IDEE waarom. Slaapt in m'n armen als ik op de stoel zit, wil ik hem UITERST geconcentreerd stil terugleggen... Faal.
Snif.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM komt niet meer terug hoor. Zijn post liet weinig aan de verbeelding over
Dat zijn vervelende dromen, saind. Want ik word standaard met hoofdpijn wakker (of de droom komt daardoor) en denk dat ik terugval heb gehadquote:
quote:
Kerriequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:28 schreef Befbekje het volgende:
Kipsaté of kip-kerrie op mijn broodje?
Vragen, ik stel ze..
nee hoor, ze zijn heel lief hier.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Volgens mij had Don het meer over het algemeen. Je hebt n.a.v. je FoBo toch niks te klagen.
Ik vermoed dat sinds jouw intrede hier dat je minimaal door 51 verschillende SC’ers bent gedmd/pmd.
Gewoon knietje geven vol in z'n notenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
Soms denk ik wel van: als moeder heb je toch zo'n OERinstinct. Dat je altijd weet wat er aan de hand is? Nou... nu echt geen idee.
Allebei, dus neem twee broodjes.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:28 schreef Befbekje het volgende:
Vragen, ik stel ze..
satequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:28 schreef Befbekje het volgende:
Vragen, ik stel ze..
Ja doe eens. Oprecht niet gelezen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal ik nog één keer de leuke anekdote voor je tevoorschijn halen?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja doe eens. Oprecht niet gelezen.
Ik moet hier wederom om gniffelen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:28 schreef onlogisch het volgende:
GGMM is 2 dagen niet online geweest...
Maar gisteren was hij er als de kippen bij toen er een haxballquote kwam. Ik zat in het zelfde potje toen hij joinde. Waarmee hij dus bewust uitlogt op zijn account om de schijn te wekken dat ie nu helemaal niet meer op den foks komt, maar wel op een kloon of uitgelogd FOK bezoekt om mee te kunnen doen met Haxball zodra de mogelijkheid zich voordoet
Tot zover deze grappige anekdote.
Leg je hem terug in zijn eigen bed of ligt hij bij jullie in bed.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
M'n zoontje spookt de laatste tijd 's nachts. GEEN IDEE waarom. Slaapt in m'n armen als ik op de stoel zit, wil ik hem UITERST geconcentreerd stil terugleggen... Faal.
Dit klopt wel jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Leg je hem terug in zijn eigen bed of ligt hij bij jullie in bed.
Zoals je nu beschrijft, lijkt het op lichaamswarmte. Die kids van mij weten niet beter.
C_A post zelden meer op fok.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:30 schreef Befbekje het volgende:
Ik vind Lot een wereldwijf en Jojo heeft ook wel een leuk karakter, maar waarom posten charmed_angel en xcachet hier nooit meer?..
Oh ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Ik moet hier wederom om gniffelen.
Ik heb ALLES geprobeerd. Werkt niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Leg je hem terug in zijn eigen bed of ligt hij bij jullie in bed.
Zoals je nu beschrijft, lijkt het op lichaamswarmte. Die kids van mij weten niet beter.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:31 schreef Befbekje het volgende:
Ik smeer trouwens kipsaté op mijn broodje, nu..
Alcoholquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb ALLES geprobeerd. Werkt niet.
Altijd kip-kerrie toch.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:28 schreef Befbekje het volgende:
Vragen, ik stel ze..
waaromquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:31 schreef onlogisch het volgende:
xcachet heeft der account door de shredder gegooid.
Ik mis heel veel leuke en lekkere wijven van vroeger op FOK!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:30 schreef Befbekje het volgende:
Ik vind Lot een wereldwijf en Jojo heeft ook wel een leuk karakter, maar waarom posten charmed_angel en xcachet hier nooit meer?..
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, want uit de supermarkt zijn ze nooit versquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Altijd kip-kerrie toch.
Ik ga wel uit van een vers broodje bij een toko. Niet uit de supermarkt of zo.
smoophy?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mis heel veel leuke en lekkere wijven van vroeger op FOK!
Goeiemorgen
Op speenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens flink aan de zuip gaan ja.
Hier is de hulp in de huishouding aan het zuigen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:31 schreef Befbekje het volgende:
Ik smeer trouwens kipsaté op mijn broodje, nu..
Doe der de groeten van ons.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier is de hulp in de huishouding aan het zuigen.
Beetje, maar ook Xenia, Bixister, Cartwoman....quote:
Had altijd van die pakjes van 37 stuks, rookte ik wel bijna leeg op een dag. Peuk of 30 gemiddeldquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rookte je zoveel op een dag? SHIIIIIIIIT
Wij kozen er uiteindelijk voor om ze lekker bij ons te slapen. Iedereen komt aan zijn nachtrust.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toen ik nog rookte rookte ik er 10 à 12 op een dag en vond dat al veelquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Had altijd van die pakjes van 37 stuks, rookte ik wel bijna leeg op een dag. Peuk of 30 gemiddeld
Doe ik.:Dquote:
Godnondejuquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Had altijd van die pakjes van 37 stuks, rookte ik wel bijna leeg op een dag. Peuk of 30 gemiddeld
Ik ook een stuk of 30. Maar dan shag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij gaat ouwehoeren dan Vin.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wij kozen er uiteindelijk voor om ze lekker bij ons te slapen. Iedereen komt aan zijn nachtrust.
Heb ik lang gerookt maar vond sigaretten toch lekkerder na een tijdje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook een stuk of 30. Maar dan shag.
Vroeger ja. Ik rookte van mijn 13e tot 28e. van mijn 13e tot 18 van Nelle halfzwaar met rode Rizla. Daarna overgestapt op Marlboro, pakje per dag. 17 mei 2009 om 23.10 drukte ik mijn laatste uitquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Toen ik nog rookte rookte ik er 10 à 12 op een dag en vond dat al veel..
Onlo rookte shag..
Nee mein Freund! Ik bedoel natuurlijk de kip-kerrie van de toko. De kip-kerrie uit de supermarkt lijkt niet eens op die van de toko.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, want uit de supermarkt zijn ze nooit vers..
Jouw vriendin leek op de foto ook heel anders dan in het echt, maar uit medelijden ben ik toch maar op de dot gegaan..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:37 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nee mein Freund! Ik bedoel natuurlijk de kip-kerrie van de toko. De kip-kerrie uit de supermarkt lijkt niet eens op die van de toko.
jij hebt met hun gemeet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jouw vriendin leek op de foto ook heel anders dan in het echt, maar uit medelijden ben ik toch maar op de dot gegaan..
In de kliniek 2-3 pakjes per dagquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook een stuk of 30. Maar dan shag.
Je stak letterlijk de ene met de andere aan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
In de kliniek 2-3 pakjes per dag
Jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je stak letterlijk de ene met de andere aan?
Nee, ik probeer wel altijd een vrouw vooraf mee te krijgen.. Dan kunnen we gratis naar binnen en daarna scheiden onze wegen.. Anders moet je dokken..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind jou wel zo'n gast die daar alleen probeert binnen te komen
9 van de 10 rookten er. Als een stoomtrein. In de 4 weken waren er 2 begonnen met stoppen. Precies die met de goede mentaliteit en waar ik het best mee overweg kon.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
In de kliniek 2-3 pakjes per dag
Deed ik op het laatst ook hoor. Soms niet eens erg dat er nog één in de asbak smeulde.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je stak letterlijk de ene met de andere aan?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, ik probeer wel altijd een vrouw vooraf mee te krijgen.. Dan kunnen we gratis naar binnen en daarna scheiden onze wegen.. Anders moet je dokken..
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jouw vriendin leek op de foto ook heel anders dan in het echt, maar uit medelijden ben ik toch maar op de dot gegaan..
En dan even stevig het buffet raken alvorens de rest te raken?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, ik probeer wel altijd een vrouw vooraf mee te krijgen.. Dan kunnen we gratis naar binnen en daarna scheiden onze wegen.. Anders moet je dokken..
Ik kon met iedereen wel opschieten. Maar was ook voor jongerenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
9 van de 10 rookten er. Als een stoomtrein. In de 4 weken waren er 2 begonnen met stoppen. Precies die met de goede mentaliteit en waar ik het best mee overweg kon.
5 wodka-jus en een fapje op 't toilet vooraf om wat van de spanning kwijt te geraken en achteraf schuiven.. Het bloed moet tijdens het festijn immers in je snikkel zitten, niet in je maag..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:43 schreef Saind het volgende:
[..]
En dan even stevig het buffet raken alvorens de rest te raken?
Ik was de één na oudste en de tolerantste. Sommigen kunnen niet tegen anders denkenden of niet gelijkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik kon met iedereen wel opschieten. Maar was ook voor jongeren
je negeert mijquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
5 wodka-jus en een fapje op 't toilet vooraf om wat van de spanning kwijt te geraken en achteraf schuiven.. Het bloed moet tijdens het festijn immers in je snikkel zitten, niet in je maag..
Bij ons zaten er nogal veel op rechterlijke machtiging. Goed was datquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was de één na oudste en de tolerantste. Sommigen kunnen niet tegen anders denkenden of niet gelijken
Wanneer dronk je je laatste druppel alcohol?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Bij ons zaten er nogal veel op rechterlijke machtiging. Goed was dat
2 of 3 februari 2014..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer dronk je je laatste druppel alcohol?
Bij mij ook. Was er zo'm snotaap van 19 en ADHD, vanlieverlede bleek ie een kantine in elkaar te hebben geslagen, 4 jaar voetbalverbod, moest tussentijds naar recjtbank, had iemand met een glas in gezicht geslagen. Op iedereen kritiek. Niks deugde ook niet in Nederland wilde naar Amerika. Mocht ie één dag op proefverlof. Had ie speed en coacaïne genomen. Kreeg de leiding de schuld. Die haddenhem de dag ervoor slecht behandeld.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Bij ons zaten er nogal veel op rechterlijke machtiging. Goed was dat
Ikeen dag voor de opnamen. Helemaal volgegoten. Ze kwamen soms dronken binnen de eerste dag. Moesten ze op hun kamer blijvenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi manquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij ook. Was er zo'm snotaap van 19 en ADHD, vanlieverlede bleek ie een kantine in elkaar te hebben geslagen, 4 jaar voetbalverbod, moest tussentijds naar recjtbank, had iemand met een glas in gezicht geslagen. Op iedereen kritiek. Niks deugde ook niet in Nederland wilde naar Amerika. Mocht ie één dag op proefverlof. Had ie speed en coacaïne genomen. Kreeg de leiding de schuld. Die haddenhem de dag ervoor slecht behandeld.
Mijn geheugen werkt na tien jaar lang van tijd tot tijd behoorlijk hijsen nog steeds uitermate prima..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
In de nacht van 2 op 3 ja. De Superbowl was bezig
Zondag om een uur of 11 's avondsquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij gaat z'n gang maar. Weet zeker dat ie geen 30 wordt. Althans niet gezond en in vrijheid. Tips gegeven. :e;en oor in andere neusgaten ui.quote:
Het mooiste was toen bij ons iemand coke mee naar binnen had gesmokkeldquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij gaat z'n gang maar. Weet zeker dat ie geen 30 wordt. Althans niet gezond en in vrijheid. Tips gegeven. :e;en oor in andere neusgaten ui.
Ben je ook aan het afvallen ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:54 schreef Saind het volgende:
Ha ik zie de postbode worstelen met m'n pakketje
40kg ofzo
is dit echt zo? Dan ben ik binnenkort in de buurt bij die baasquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:56 schreef Befbekje het volgende:
Knut zit nu in Landgraaf te PlayStationen en zijn nieuwe vriendin zit er met de armen over elkaar zuchtend met de zachte G naast, denkend: Wat heb ik nou voor een lul in huis gehaald?
Ik zag 40kgquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:01 schreef Saind het volgende:
[..]
wat heeft dat met de postbode te maken
Ik wil als ik thuis ben ook wel een potje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn PlayStation is er
KOM DAN JEECEE
woon jij nu in landgraaf?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn PlayStation is er
KOM DAN JEECEE
ik kan om 20.30quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn PlayStation is er
KOM DAN JEECEE
Voor mij?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:09 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Post uit Duitsland. Ik kan weer brouwen
hoe heet jequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat ding is continu aan t updaten koh
Miskoop 😑
Ipaquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je wat wil
Ga dit weekend Double IPAtje maken
Veel lekkerder als je het zelf maakt dan als je het uit de supermarkt ofzo haaltquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ipa
Snap niet waarom iemand dat drinkt.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:46 schreef Befbekje het volgende:
Vincenzo, ga eens naar de post kijken..
Dat zou kunnen. Maar zelf maken is voor mij dan weer geen optie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Veel lekkerder als je het zelf maakt dan als je het uit de supermarkt ofzo haalt
versheid is alles bij ipa
Of jij nou droog staat of lam bent, er valt zo weinig te beschadigen dat het niks tot helemaal niks uitmaakt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mijn geheugen werkt na tien jaar lang van tijd tot tijd behoorlijk hijsen nog steeds uitermate prima..
Ippa?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ipa
Snap niet waarom iemand dat drinkt.
Jezus anus, die shit is onderhand gesmolten..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik check om 18:00 weer een keer.
Stiekem wil je hem wel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:33 schreef Vasion het volgende:
Iemand heeft een homo toevoegd in de groepsapp en het is zo'n'n ordinaire flikker
Ja, alleen die belarino is ook nog eens associaalquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Stiekem wil je hem wel.
Is het zo eentje?
Yes pleasequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je wat wil
Ga dit weekend Double IPAtje maken
Jazeker. Ik wacht alleen al een paar dagen op foto's van Knut's tattoo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dank je, hier alles onder controle?
Was toch van een of ander obscuur biermerk?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Ik wacht alleen al een paar dagen op foto's van Knut's tattoo.
Ik ben benieuwd
Moet ik hem omschrijvenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Ik wacht alleen al een paar dagen op foto's van Knut's tattoo.
Ik ben benieuwd
Ik heb geen idee. Het was een 6uurige zit, dus sowieso benieuwd naar het resultaatquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was toch van een of ander obscuur biermerk?
Laterquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast, dm eens een foto van je nieuwe tatt.
Liep net langs een collega die een leverancier over de vloer heeft. Die leverancier somde wat kosten op en kwam tot, jaja, 40/45 duizend euro. Een glimlach kon ik niet onderdrukken.quote:
Wat een karig Stadshuisplein heeft dordrechtquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Liep net langs een collega die een leverancier over de vloer heeft. Die leverancier somde wat kosten op en kwam tot, jaja, 40/45 duizend euro. Een glimlach kon ik niet onderdrukken.
Je wilt er nog niet dood gevonden worden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een karig Stadshuisplein heeft dordrecht
Ik moet wel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wilt er nog niet dood gevonden worden.
Sowieso bewust van die leverancier.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Liep net langs een collega die een leverancier over de vloer heeft. Die leverancier somde wat kosten op en kwam tot, jaja, 40/45 duizend euro. Een glimlach kon ik niet onderdrukken.
Ten eerst asociaal.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:38 schreef Vasion het volgende:
Als homo's op straat lopen te tongen mag je er niets van zeggen want dan ben je homofoob, maaer voor hetero stellen is het toch ook associaal? Homo's denken meer rechten te hebben dan hetero's
En hier werk jij aan meequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga bij 1 van mijn huidige projecten de nachtmerrie van elke kerel testen: Een apparaat in de auto dat precies afleest, hoe hard je waar en wanneer hebt gereden en die de gegevens automatisch doorstuurt naar een app en naar je verzekeringskantoor...![]()
Daarnaast krijg je op basis van de route die je het meest rijdt ook allerlei spam met 'leuke aanbiedingen'.![]()
![]()
Wanneer 2 mensen op straat met elkaar zoenen kijk ik daar echt niet van op of om.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:03 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ten eerst asociaal.
En ten tweede als ik eerlijk ben als ik 2 homo’s op straat zie kussen, wekt het bij mij toch op een of andere manier weerzin op. Aan de andere kant als 2 hetero’s uitgebreid zie tongen op straat, heb ik ook wel zoiets van: “doe dat lekker thuis”. Dus ik weet niet of ik iets tegen uitgebreide tongen heb of doordat het mijn conditionering van de jaren ‘80 en ‘90 is.
Enige uitzonderingen waar ik begrip voor toon mbt uitgebreid tongen in de openbare ruimte zijn tieners of moslims met hoofddoek (maar die doen het meestal stiekem op een verlaten McDonalds parkeerterrein met de stoelen helemaal onderuit gezakt).
Verder niks tegen homo’s. Some of my best friends are gay: Befbekje en Onlo.
Eens. Zolang het maar geen interracialkoppel is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer 2 mensen op straat met elkaar zoenen kijk ik daar echt niet van op of om.
Vrijheid, blijheid.
Man/vrouw
Man/man
vrouw/vrouw
transgender/transgender
transender/man
transgender/vrouw
Lekker boeiend allemaal
Eens. Witte mensenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Zolang het maar geen interracialkoppel is.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga bij 1 van mijn huidige projecten de nachtmerrie van elke kerel testen: Een apparaat in de auto dat precies afleest, hoe hard je waar en wanneer hebt gereden en die de gegevens automatisch doorstuurt naar een app en naar je verzekeringskantoor...![]()
Daarnaast krijg je op basis van de route die je het meest rijdt ook allerlei spam met 'leuke aanbiedingen'.![]()
![]()
Ik denk niet dat ik wel eens een aziaat+neger koppel gezien hebquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het wordt nog beter, na een jaar gegevens te hebben verzameld, krijg je automatisch een maatwerk polis opgestuurd. Met een aangepaste premie.quote:
Ik vind dit walgelijk.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het wordt nog beter, na een jaar gegevens te hebben verzameld, krijg je automatisch een maatwerk polis opgestuurd. Met een aangepaste premie.
En als je een ongeluk hebt gehad, gaat er ook weer automatisch een signaal naar de verzekering en krijg je een telefoontje van hun: 'Ja jammer dat je je nek gebroken hebt, ik kan hier zien dat je te hard reed. Wij keren dus geen moer uit. Kan ik u verder nog ergens mee van dienst zijn, de hulpdiensten verwittigen misschien?'
Aziaat is een breed begrip. Spleetoogaziaten heb ik ook nog nooit met een neger gezien.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik wel eens een aziaat+neger koppel gezien heb
gek
Maar als je zelf al multiraciaal bent, wat moet je dan doen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Apollolaan 138, 1077 BG Amsterdam, Nederlandquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar als je zelf al multiraciaal bent, wat moet je dan doen?
Je ouders afkeurend aankijkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar als je zelf al multiraciaal bent, wat moet je dan doen?
Bij mij in de familie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aziaat is een breed begrip. Spleetoogaziaten heb ik ook nog nooit met een neger gezien.
Lijkt me niet, 80% van mijn familie woont in de Randstad.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bij mij in de familie.
In de Surinaamse gemeenschap wel meerdere van dit soort koppels gezien.
Misschien meer een randstad dingetje.
Toen je hier nog woonde zul je ook zo'n beetje de enige Suri van de stad geweest zijn? Afgezien van de rotishop zie je hier helemaal geen Surinaamse gemeenschap ofzoquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt me niet, 80% van mijn familie woont in de Randstad.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het wordt nog beter, na een jaar gegevens te hebben verzameld, krijg je automatisch een maatwerk polis opgestuurd. Met een aangepaste premie.
En als je een ongeluk hebt gehad, gaat er ook weer automatisch een signaal naar de verzekering en krijg je een telefoontje van hun: 'Ja jammer dat je je nek gebroken hebt, ik kan hier zien dat je te hard reed. Wij keren dus geen moer uit. Kan ik u verder nog ergens mee van dienst zijn, de hulpdiensten verwittigen misschien?'
Waar is hier, Eindhoven? Heeft ook een vrij grote Suri-gemeenschap.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Toen je hier nog woonde zul je ook zo'n beetje de enige Suri van de stad geweest zijn? Afgezien van de rotishop zie je hier helemaal geen Surinaamse gemeenschap ofzo
Wat versta jij onder spleetoogaziaat?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt me niet, 80% van mijn familie woont in de Randstad.
Hm dan allemaal in Woensel zekerquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar is hier, Eindhoven? Heeft ook een vrij grote Suri-gemeenschap.
Uhm ja, Chinees inderdaad. Javaanse chickies hebben vaker een Creool ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:22 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder spleetoogaziaat?
Chinees en/of Javaan?
Want Javanen met Creool zijn nog vaker voorkomend dan Chinees met Creool.
Ahhh ik moest ff nadenken. Dit is Herman Brood verwijzing of niet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Apollolaan 138, 1077 BG Amsterdam, Nederland
Dat zegt natuurlijk niet veel:quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:22 schreef Saind het volgende:
Ik moet echt een half uur fietsen voor de dichtstbijzijnde bakkeljauw
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niet veel:
- Het kan zijn dat jij erg traag fietst
- Suri's koken zelf meer thuis en gaan dus niet vaak buitenshuis Surinaams eten
- Eindhoven is sowieso een kutstad
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ahhh ik moest ff nadenken. Dit is Herman Brood verwijzing of niet?
Ik waardeer de moeite die je ervoor doet. Allah zal je zegenen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:22 schreef Saind het volgende:
Ik moet echt een half uur fietsen voor de dichtstbijzijnde bakkeljauw
Ben je een moslim?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik waardeer de moeite die je ervoor doet. Allah zal je zegenen.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik waardeer de moeite die je ervoor doet. Allah zal je zegenen.
Instrumentale rap?quote:
Dat heb je als ik weer een dagje meepostquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Er zijn bijna 4 topics doorheen gegaan vandaag en het is nog geen 16.00 uur.
Het is een goede dag voor de SC
Je afwezigheid hier is altijd een groot gemis makker.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat heb je als ik weer een dagje meepost
En ik een beetjequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat heb je als ik weer een dagje meepost
Ik heb een concert van de grateful dead op staan waar ze allemaal wap waren van de mescalinequote:
Hij zegende mij met 1000 jaar. Dus ik verleen hem de wederdienst. Alleen met de aanvullende boodschap dat 1000 jaar slechts één dag in de ogen van de hogere macht.quote:
Om 16:00 draai ik een nummer voor je, mits je het nog 24 minuten volhoudt om geen kapsalons naar binnen te pleuren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Audio of video?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een concert van de grateful dead op staan waar ze allemaal wap waren van de mescaline
vaagste show ooit
Onzinnige lijst van VI. Vergelijking van de gemiddelde bezetting in de Eredivisie stadions tussen heel vorig seizoen en dit seizoen.quote:
Het gaat om de gemiddelde bezettingsgraad, zal uiteindelijk niet veel hebben gescheeld over die 34, 36 of 38 wedstrijden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze de ploegen hebben gewogen die play-offs hebben gespeeld.
Dit is erg raar.quote:
Het is pas een goede dag als GGMM weer post in VBL.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Dat doet hij al.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is pas een goede dag als GGMM weer post in VBL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |