in mijn geval soms best interessantquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zo belangrijk vind ik het allemaal weer niet.
je deed niet erg aardig anders toen ik mij netjes voorstelde met een handjequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, waarom zou ik je haten?
Ik zei hoi.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je deed niet erg aardig anders toen ik mij netjes voorstelde met een handje
Jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik werd dus blijgemaakt met een dooie mus.
Zijn er bij jou in de buurt ook allemaal van die initiatieven om die kids donderdag bezig te houden?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
GGMM bij mij ook als ik een quote zie waar mijn naam in staat.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja
Heeft denk ik te maken met dat grapje van Tag dat er een paar blauw werden gemaakt hier.
Ja, we zitten nog te denken wanneer we het Onlo gaan vertellen....quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja
Heeft denk ik te maken met dat grapje van Tag dat er een paar blauw werden gemaakt hier.
je caps staat aanquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan jojo?
VERTEL ONS ALLES
Niet dat ik weet eigenlijk. Las wel dat veel pretparken kortingen geven donderdag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zijn er bij jou in de buurt ook allemaal van die initiatieven om die kids donderdag bezig te houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |