in mijn geval soms best interessantquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zo belangrijk vind ik het allemaal weer niet.
je deed niet erg aardig anders toen ik mij netjes voorstelde met een handjequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, waarom zou ik je haten?
Ik zei hoi.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je deed niet erg aardig anders toen ik mij netjes voorstelde met een handje
Jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik werd dus blijgemaakt met een dooie mus.
Zijn er bij jou in de buurt ook allemaal van die initiatieven om die kids donderdag bezig te houden?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
GGMM bij mij ook als ik een quote zie waar mijn naam in staat.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja
Heeft denk ik te maken met dat grapje van Tag dat er een paar blauw werden gemaakt hier.
Ja, we zitten nog te denken wanneer we het Onlo gaan vertellen....quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja
Heeft denk ik te maken met dat grapje van Tag dat er een paar blauw werden gemaakt hier.
je caps staat aanquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan jojo?
VERTEL ONS ALLES
Niet dat ik weet eigenlijk. Las wel dat veel pretparken kortingen geven donderdag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zijn er bij jou in de buurt ook allemaal van die initiatieven om die kids donderdag bezig te houden?
uh een vrouw in wat?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:22 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw in heat.
Ben moe, wil 's nachts slapen als dat kan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan jojo?
VERTEL ONS ALLES
vlucht maar ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:24 schreef DonRaja het volgende:
Oh crap, meeting om 13:30 is in een ander gebouw. Gotta run
Haha. Een Surinamer die moet rennen. Somebody's gotta catch this on tapequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:24 schreef DonRaja het volgende:
Oh crap, meeting om 13:30 is in een ander gebouw. Gotta run
Geef hem nog maar eventjes de tijd. Anders komt GGMM ook weer terug hè om me te vertellen dat ik m'n kind moet zoeken ofzo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, we zitten nog te denken wanneer we het Onlo gaan vertellen....
GGMM komt niet meer terug hoor. Zijn post liet weinig aan de verbeelding overquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geef hem nog maar eventjes de tijd. Anders komt GGMM ook weer terug hè om me te vertellen dat ik m'n kind moet zoeken ofzo.
Komt altijd goed, Haags.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nergens last van. Sterkte!
Volgens mij had Don het meer over het algemeen. Je hebt n.a.v. je FoBo toch niks te klagen.quote:
M'n zoontje spookt de laatste tijd 's nachts. GEEN IDEE waarom. Slaapt in m'n armen als ik op de stoel zit, wil ik hem UITERST geconcentreerd stil terugleggen... Faal.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slaapt je kind zo slecht of slaap jezelf slecht?
Nicequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:26 schreef Insomnia2.0 het volgende:
En ik droomde dat ik 10 gram SOS had gekocht
Ik voel je pijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hier ook
Zeg maar gerust geen nacht
Wat een homo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
M'n zoontje spookt de laatste tijd 's nachts. GEEN IDEE waarom. Slaapt in m'n armen als ik op de stoel zit, wil ik hem UITERST geconcentreerd stil terugleggen... Faal.
Snif.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM komt niet meer terug hoor. Zijn post liet weinig aan de verbeelding over
Dat zijn vervelende dromen, saind. Want ik word standaard met hoofdpijn wakker (of de droom komt daardoor) en denk dat ik terugval heb gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |