uh een vrouw in wat?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:22 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw in heat.
Ben moe, wil 's nachts slapen als dat kan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan jojo?
VERTEL ONS ALLES
vlucht maar ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:24 schreef DonRaja het volgende:
Oh crap, meeting om 13:30 is in een ander gebouw. Gotta run
Haha. Een Surinamer die moet rennen. Somebody's gotta catch this on tapequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:24 schreef DonRaja het volgende:
Oh crap, meeting om 13:30 is in een ander gebouw. Gotta run
Geef hem nog maar eventjes de tijd. Anders komt GGMM ook weer terug hè om me te vertellen dat ik m'n kind moet zoeken ofzo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, we zitten nog te denken wanneer we het Onlo gaan vertellen....
GGMM komt niet meer terug hoor. Zijn post liet weinig aan de verbeelding overquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geef hem nog maar eventjes de tijd. Anders komt GGMM ook weer terug hè om me te vertellen dat ik m'n kind moet zoeken ofzo.
Komt altijd goed, Haags.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nergens last van. Sterkte!
Volgens mij had Don het meer over het algemeen. Je hebt n.a.v. je FoBo toch niks te klagen.quote:
M'n zoontje spookt de laatste tijd 's nachts. GEEN IDEE waarom. Slaapt in m'n armen als ik op de stoel zit, wil ik hem UITERST geconcentreerd stil terugleggen... Faal.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slaapt je kind zo slecht of slaap jezelf slecht?
Nicequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:26 schreef Insomnia2.0 het volgende:
En ik droomde dat ik 10 gram SOS had gekocht
Ik voel je pijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hier ook
Zeg maar gerust geen nacht
Wat een homo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
M'n zoontje spookt de laatste tijd 's nachts. GEEN IDEE waarom. Slaapt in m'n armen als ik op de stoel zit, wil ik hem UITERST geconcentreerd stil terugleggen... Faal.
Snif.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM komt niet meer terug hoor. Zijn post liet weinig aan de verbeelding over
Dat zijn vervelende dromen, saind. Want ik word standaard met hoofdpijn wakker (of de droom komt daardoor) en denk dat ik terugval heb gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |