quote:
Kerriequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:28 schreef Befbekje het volgende:
Kipsaté of kip-kerrie op mijn broodje?
Vragen, ik stel ze..
nee hoor, ze zijn heel lief hier.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Volgens mij had Don het meer over het algemeen. Je hebt n.a.v. je FoBo toch niks te klagen.
Ik vermoed dat sinds jouw intrede hier dat je minimaal door 51 verschillende SC’ers bent gedmd/pmd.
Gewoon knietje geven vol in z'n notenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
Soms denk ik wel van: als moeder heb je toch zo'n OERinstinct. Dat je altijd weet wat er aan de hand is? Nou... nu echt geen idee.
Allebei, dus neem twee broodjes.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:28 schreef Befbekje het volgende:
Vragen, ik stel ze..
satequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:28 schreef Befbekje het volgende:
Vragen, ik stel ze..
Ja doe eens. Oprecht niet gelezen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal ik nog één keer de leuke anekdote voor je tevoorschijn halen?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja doe eens. Oprecht niet gelezen.
Ik moet hier wederom om gniffelen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:28 schreef onlogisch het volgende:
GGMM is 2 dagen niet online geweest...
Maar gisteren was hij er als de kippen bij toen er een haxballquote kwam. Ik zat in het zelfde potje toen hij joinde. Waarmee hij dus bewust uitlogt op zijn account om de schijn te wekken dat ie nu helemaal niet meer op den foks komt, maar wel op een kloon of uitgelogd FOK bezoekt om mee te kunnen doen met Haxball zodra de mogelijkheid zich voordoet
Tot zover deze grappige anekdote.
Leg je hem terug in zijn eigen bed of ligt hij bij jullie in bed.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
M'n zoontje spookt de laatste tijd 's nachts. GEEN IDEE waarom. Slaapt in m'n armen als ik op de stoel zit, wil ik hem UITERST geconcentreerd stil terugleggen... Faal.
Dit klopt wel jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Leg je hem terug in zijn eigen bed of ligt hij bij jullie in bed.
Zoals je nu beschrijft, lijkt het op lichaamswarmte. Die kids van mij weten niet beter.
C_A post zelden meer op fok.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:30 schreef Befbekje het volgende:
Ik vind Lot een wereldwijf en Jojo heeft ook wel een leuk karakter, maar waarom posten charmed_angel en xcachet hier nooit meer?..
Oh ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Ik moet hier wederom om gniffelen.
Ik heb ALLES geprobeerd. Werkt niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Leg je hem terug in zijn eigen bed of ligt hij bij jullie in bed.
Zoals je nu beschrijft, lijkt het op lichaamswarmte. Die kids van mij weten niet beter.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:31 schreef Befbekje het volgende:
Ik smeer trouwens kipsaté op mijn broodje, nu..
Alcoholquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb ALLES geprobeerd. Werkt niet.
Altijd kip-kerrie toch.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:28 schreef Befbekje het volgende:
Vragen, ik stel ze..
waaromquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:31 schreef onlogisch het volgende:
xcachet heeft der account door de shredder gegooid.
Ik mis heel veel leuke en lekkere wijven van vroeger op FOK!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:30 schreef Befbekje het volgende:
Ik vind Lot een wereldwijf en Jojo heeft ook wel een leuk karakter, maar waarom posten charmed_angel en xcachet hier nooit meer?..
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb ALLES geprobeerd. Werkt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |