Hallo Stijn.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof iemand die verminkte placenta mist.
Ik, en met mij nog anderen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou je bek manquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scrummie, Jojoortje, Lenny_Leonard, Coco, Onlogisch en nog veel en veel meer.quote:
Ik had alleen az-fey en barca aanstaan vandaag.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb veel goals gezien. 21 goals and still counting. Kan slechter.
Laat mij er buiten, pisvlek.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Scrummie, Jojoortje, Lenny_Leonard, Coco, Onlogisch en nog veel en veel meer.
Maar, die waardering heb jij nooit gehad he, dan herken je dat niet.
Heeft Onlogisch dit uitgesproken 🤔?quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Scrummie, Jojoortje, Lenny_Leonard, Coco, Onlogisch en nog veel en veel meer.
Maar, die waardering heb jij nooit gehad he, dan herken je dat niet.
Sociedad - Betis werd 4-4 (lol).quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had alleen az-fey en barca aanstaan vandaag.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoppa.
Je laat je ware aard zien. Ga vooral door.
😂.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen maar uitdelen als de ander er niet bij is he. En incasseren, ho maar, dan staat 't pruillipje direct weer omhoog.
Oh nee hoor. Zoals ik je gisteren zei, ik ben juist voor je opgekomen terwijl jij er niet was. En dan ga je ineens uit het niks mij lopen aanvallen. Ja daag.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen maar uitdelen als de ander er niet bij is he. En incasseren, ho maar, dan staat 't pruillipje direct weer omhoog.
Doei!quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Zoals ik je gisteren zei, ik ben juist voor je opgekomen terwijl jij er niet was. En dan ga je ineens uit het niks mij lopen aanvallen. Ja daag.
ik blijf altijd achter je staan jojoquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Zoals ik je gisteren zei, ik ben juist voor je opgekomen terwijl jij er niet was. En dan ga je ineens uit het niks mij lopen aanvallen. Ja daag.
Schiet op dan joh.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet Scrummie nog uit m'n fobo deleten. Wat een walgelijk figuur is dat geworden.
Oh ja!quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:00 schreef JanCees het volgende:
Straks heel holland bakt kijken met jojo
Bye Haags, tot morgen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi geweest, ik ga netflix en chill.![]()
Wat zag die grens? Snapte er helemaal niks van.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:24 schreef Jojoortje het volgende:
AZ was vies genakt bij dat zogenaamde buitenspeldoelpunt.
Dat was wel heel erg buitenspel. Anders heb je een hele andere wedstrijd.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:24 schreef Jojoortje het volgende:
Viesdik.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:24 schreef Jojoortje het volgende:
goor varkenquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik had vandaag een afspraak met vrienden en was bang dat ik een pizza zou gaan eten.
Het zijn 3 kapsalons geworden
2 kleintjes en één grote.
Ik mag vandaag met recht een goor varken genoemd worden
Dat klopt. De afgelopen 40/45 dagen (true story) gedaan. Vandaag één cheatdag. En ik zag er nog tegen op ookquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
Onlogisch is toch die jongen die zijn eten afweegt op de gram nauwkeurig?
Dat wordt weer 2 maanden alleen rijst met kipfilet eten.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik had vandaag een afspraak met vrienden en was bang dat ik een pizza zou gaan eten.
Niet veel.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat zag die grens? Snapte er helemaal niks van.
Lekker toch.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:26 schreef onlogisch het volgende:
Nice. Vertel. Londontour gedaan?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ha maat
vandaag eerste motorrijles gehad
Waarom zou je rond deze tijd van het jaar beginnen? Verwacht je hem nog voor de winter te halen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ha maat
vandaag eerste motorrijles gehad
ja opzich welquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je rond deze tijd van het jaar beginnen? Verwacht je hem nog voor de winter te halen?
Niet zo doorslaan hè. Af en toe goed vies eten is toch lekker. Je komt dan heus niet ineens 3kg aan.quote:
Het is gewoon smerig eten voor jequote:Op zondag 1 oktober 2017 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet zo doorslaan hè. Af en toe goed vies eten is toch lekker. Je komt dan heus niet ineens 3kg aan.
En wat hebben je vrienden gegeten?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:26 schreef onlogisch het volgende:
Tof. Wist niet dat hij ook in London woonde.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
net erbuiten.
maar wel leuk hoor, ga samen met broertje doen
Je mag best een keer zondigen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het is gewoon smerig eten voor je
Nee, weet ik ook wel.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet zo doorslaan hè. Af en toe goed vies eten is toch lekker. Je komt dan heus niet ineens 3kg aan.
Wordt wel krap, maar wel tof dat je het gaat doen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ja opzich wel
gewoon even aanstalte maken
Pizza's en ook kapsalons.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
En wat hebben je vrienden gegeten?
Niet met zoiets goors als kapsalonquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je mag best een keer zondigen.Doe jij ook wel.
Jaquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
Onlogisch is toch die jongen die zijn eten afweegt op de gram nauwkeurig?
Heb al wel wat gereden, dus niet dat ik helemaal 0 ervaring heb.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wordt wel krap, maar wel tof dat je het gaat doen.
Motorrijden
Gadverdamme.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:26 schreef onlogisch het volgende:
Redelijk. Wedstrijd gewonnen maar zelf matig gespeeld. Baal ik van.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, weet ik ook wel.
Hoe was jouw zondag?
Dat is zo lekker.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Niet met zoiets goors als kapsalon
Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Redelijk. Wedstrijd gewonnen maar zelf matig gespeeld. Baal ik van.
En morgen staat hij zijn pindakaas weer af te wegenquote:
ik verloren en zelf ook zwaar onvoldoende gespeeldquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het best indrukwekkend dat je het opkan en binnen kunt houden.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja echt hé Smerige zeug dat ik ben. Voel met net JC.
Je woont in de UK toch? Werkt dat daar ook met 2 examens?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heb al wel wat gereden, dus niet dat ik helemaal 0 ervaring heb.
maar ja, lijkt me wel gaaf opzich om echt te kunnen doen
er is een gezondere variatie op de gewone kapsalon en ik ben helemaal niet van het vies vette eten maar dat vind ik toch wel erg lekker.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:45 schreef vincenzo78 het volgende:
Nog nooit kapsalon gegeten en daar ben ik trots op.
Eet wel genoeg andere viesvetsmerig vreten.
Ik ook niet.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:45 schreef vincenzo78 het volgende:
Het zijn de punten die tellen jojo. Aan het einde van het seizoen als jullie die schaal omhoog houden denkt niemand meer aan jouw bijzonder matige optreden van vandaag.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit goede kapsalon gehad.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan heb je echt absoluut geen smaak
2 examens na theorie.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je woont in de UK toch? Werkt dat daar ook met 2 examens?
Ik rij meer motor dan auto. Ga waarschijnlijk/hopelijk deze winter een tweede motor kopen.
Goede kapsalon.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit goede kapsalon gehad.
Jezus Onlo.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Dat zijn wel wat kcalletjes. 2 kleine en één grote.
Ruk zeg.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik verloren en zelf ook zwaar onvoldoende gespeeld
Eén echte cheatdag in 40/45 dagen. Ik kan er mee leven. Daarbij heb ik vandaag verder ook gewoon mijn dagelijkse voeding tot me genomen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En morgen staat hij zijn pindakaas weer af te wegen
quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zijn de punten die tellen jojo. Aan het einde van het seizoen als jullie die schaal omhoog houden denkt niemand meer aan jouw bijzonder matige optreden van vandaag.
Theorie mag hier ook na je eerste examen. Maar zal op hetzelfde neerkomen ja.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
2 examens na theorie.
Dus neem aan dat zelfde is, is geloof ik best Europees geregeld.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Goede kapsalon in een streek waar de eerste turk nog moet neerdalen.
Fijn dat jij ook even de andere kant van het verhaal belichtquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het best indrukwekkend dat je het opkan en binnen kunt houden.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Goede kapsalon in een streek waar de eerste turk nog moet neerdalen.
de eerste is met dingen als 8jes maken enzoquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Theorie mag hier ook na je eerste examen. Maar zal op hetzelfde neerkomen ja.
Zou eigenlijk dit weekend naar de Eifel gaan, maar het weer liet me in de steek.
Misschien kun je aan eetwedstrijden mee gaan doen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat jij ook even de andere kant van het verhaal belicht
Ik eet bijna nooit meer smerig. Met uitzondering van vandaag. Voel me gelijk #viesdik.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
er is een gezondere variatie op de gewone kapsalon en ik ben helemaal niet van het vies vette eten maar dat vind ik toch wel erg lekker.
ik ga dinsdag weer opskeer zettenquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:45 schreef vincenzo78 het volgende:
Onlo, ik steun je caloriestrijd en vind je een toffe gozer, maar laten we afspreken dat je de komende 40/45 dagen geen post meer plaatst met hoeveel gram kwark en dergelijke hebben gegeten.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zijn de punten die tellen jojo. Aan het einde van het seizoen als jullie die schaal omhoog houden denkt niemand meer aan jouw bijzonder matige optreden van vandaag.
Maar motorrijden lijkt me eigenlijk ook leuker reacreatief gezien, niet altijd even praktisch.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Theorie mag hier ook na je eerste examen. Maar zal op hetzelfde neerkomen ja.
Zou eigenlijk dit weekend naar de Eifel gaan, maar het weer liet me in de steek.
Ik ben een grote jongen. Ik draai mijn hand niet om voor wat eten.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:47 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jezus Onlo.
Ik dacht ik maak een geintje met: wat hebben je vrienden gegeten, maar zelf 3 kapsalons wegkiepen. Is niet alleen smerig maar ook gewoon zelfs knap.
Nog niet naar de eerstehulp geweest?
altijd jojoquote:
onlo is 2 bij 2 meter hequote:Op zondag 1 oktober 2017 20:47 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jezus Onlo.
Ik dacht ik maak een geintje met: wat hebben je vrienden gegeten, maar zelf 3 kapsalons wegkiepen. Is niet alleen smerig maar ook gewoon zelfs knap.
Nog niet naar de eerstehulp geweest?
Ach ja jullie spelen vast geen hoofdklasse.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
altijd jojo
Thuis he
Maar het hielp niet dat het volledige team gister aanwezig was op het oktoberfest feestje
nee 8ste klassequote:Op zondag 1 oktober 2017 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja jullie spelen vast geen hoofdklasse.
Nooit. Er is een klein Chineesje dat 69 hotdogs naar binnen heeft gewerkt. Ik haak af bij max 5 denk ik.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je aan eetwedstrijden mee gaan doen.
Spreken we bij deze af makker.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Onlo, ik steun je caloriestrijd en vind je een toffe gozer, maar laten we afspreken dat je de komende 40/45 dagen geen post meer plaatst met hoeveel gram kwark en dergelijke hebben gegeten.
Ik denk dat ze alles weer uitkotsen, die gasten zijn vaak niet eens dik.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit. Er is een klein Chineesje dat 69 hotdogs naar binnen heeft gewerkt. Ik haak af bij max 5 denk ik.
Haha. Jojo speelt hoofdklasse en jij 6e klasse.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:52 schreef JanCees het volgende:
Ga je nou stoer doen dat je hoofdklasse speelt jojo? Omgerekend naar vrouwenvoetbal is dat zo ongeveer 6de klasse bij de mannen
Er zijn toch maar 2 klasses bij het vrouwenvoetbal: jonger dan 18 en ouder dan 18?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:52 schreef JanCees het volgende:
Ga je nou stoer doen dat je hoofdklasse speelt jojo? Omgerekend naar vrouwenvoetbal is dat zo ongeveer 6de klasse bij de mannen
nee ik speel 8ste klassequote:Op zondag 1 oktober 2017 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Jojo speelt hoofdklasse en jij 6e klasse.
Jojo>JC
quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn toch maar 2 klasses bij het vrouwenvoetbal: jonger dan 18 en ouder dan 18?
16 voor mijquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn toch maar 2 klasses bij het vrouwenvoetbal: jonger dan 18 en ouder dan 18?
Oh nee joh, zo bedoel ik dat niet.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:52 schreef JanCees het volgende:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het kan best prima zijn maar dan moet er niet teveel patat inzitten en moet deze wel knapperig zijn.quote:
Zelf ook gewonnen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:52 schreef DonRaja het volgende:
Kampioenuh ole ole!
De ene 0-4 is de andere niet.
Gaat tot de vijfde klasse bij ons.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:54 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zit dat qua niveaus eigenlijk jojo? Heb je daar inderdaad maar een paar klasse in bij vrouwen?
Wat als jullie promoveren? Ga je dan eredivisie voetballen?
Volgens mij heb je dit een paar weken terug nog gezegd.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gaat tot de vijfde klasse bij ons.
Kan niet helemaal zeggen welke klasse ik speel, vanwege de privacy.(nee geen stoerdoenerij dit JeeCee.)
Eredivisie wordt het sowieso niet.
In Barcelona de wapenstokken (lol)quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:58 schreef onlogisch het volgende:
In Bernabueu gaan massaal de Spaanse vlaggen de lucht in.
Soms moet dat ff kunnen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit meer smerig. Met uitzondering van vandaag. Voel me gelijk #viesdik.
Burgeroorlog zit er aan te komen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:58 schreef onlogisch het volgende:
Nee.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dit een paar weken terug nog gezegd.
Komt je man weleens kijken?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gaat tot de vijfde klasse bij ons.
Kan niet helemaal zeggen welke klasse ik speel, vanwege de privacy.(nee geen stoerdoenerij dit JeeCee.)
Eredivisie wordt het sowieso niet.
Onzin. Dat wordt gewoon de kop ingedrukt.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Burgeroorlog zit er aan te komen.
Dank je, we hebben in de 2e helft een speler van ons naar de tegenpartij gestuurd. Met 11 tegen 9 wisten we alsnog 2x te scoren.quote:
Iets interregionaals had je het toen over, ik denk niet dat er dan heel veel overblijven.quote:
Hahaquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Kom ik thuis om nog even te genieten van heel Holland bakt werkt mijn tvkastje niet meer.
Wat een kutleven
Je mag bij mij komen kijken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Kom ik thuis om nog even te genieten van heel Holland bakt werkt mijn tvkastje niet meer.
Wat een kutleven
Madridquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:58 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet echt niet meer wat ik heb gezegd.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iets interregionaals had je het toen over, ik denk niet dat er dan heel veel overblijven.
Waarschijnlijk was je straalbezopen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer wat ik heb gezegd.
Ik ook niet precies, maar het ging om reistijden.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer wat ik heb gezegd.
Gekkerd. We hebben een wasvrouw in dienst.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gezellig, moeten jullie in de rust dan de afwas doen of een wasje draaien?
Zou ik ook eens moeten doenquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgende week! Ik ga nog wel even aan een deck knutselen dan
quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zei een vriendin van me dus ook vandaag.
Oh ja weet het weer. Dat de uitwedstrijden me soms een beetje tegenvielen vanwege de reisafstand en dat je hele zondag dan weg is.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook niet precies, maar het ging om reistijden.
In de rust scheiden ze de witte van de bonte was.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gezellig, moeten jullie in de rust dan de afwas doen of een wasje draaien?
Ook zeker wel praktisch. Ik rij er vaak mee naar het werk. Geen last van files.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Maar motorrijden lijkt me eigenlijk ook leuker reacreatief gezien, niet altijd even praktisch.
wat voor motor heb je
quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:02 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gelukkig!
Anders zou ik hem een lul vinden 👍🏽.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor ons: 16:00 uur voetballen, rond 16:15 / 16:30 aanwezig.
En ze heet Jojo.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gekkerd. We hebben een wasvrouw in dienst.
en als het regent om 16.45 weer afhaken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor ons: 16:00 uur voetballen, rond 16:15 / 16:30 aanwezig.
Hoho, jij bent nog altijd 1 van de meest succesvolle spitsen in onze Groene Haas historie.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Wat voor sport doe je?
Racist.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee.Een Indisch vrouwtje. Super lief is ze. Wil haar soms optillen en knuffelen.
Heeft hij een doelpunt gemaakt, of bijna?quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoho, jij bent nog altijd 1 van de meest succesvolle spitsen in onze Groene Haas historie.
Yep, we hebben alweer gesproken over de winterstop. Die begint over 2 weekjes ofzo.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en als het regent om 16.45 weer afhaken.
Bijnaquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft hij een doelpunt gemaakt, of bijna?
Weibquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Oh nee!
Jullie zeggen daar wief toch?
Wief.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Oh nee!
Jullie zeggen daar wief toch?
Hij is een Suri, dus ja hij komt diep...quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vincenzo kwetst me diep van binnen.
Een Suri.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is een Suri, dus ja hij komt diep...
ik rij paard (inb4 dat is geen sport)quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Wat voor sport doe je?
Waren er hier maar meer polenquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met Roland erbij zijn we al met 3-en...
Roland is geen Suri.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met Roland erbij zijn we al met 3-en...
mijn broertje en ik waren patriotistische muziek aan het luisteren en poolse memes aan het kijkenquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die vlag die je vd week postte. Episch
Goed volk. Eentje van 'jouw volk' heeft een Nederlands gezin doodgereden in Duitsland vorige week.quote:
MUST... NOT.... HAP.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat in de achterhoek alles langzamer doorsijpelt.
Generaliseer eens niet zo, PVV'er.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed volk. Eentje van 'jouw volk' heeft een Nederlands gezin doodgereden in Duitsland vorige week.
Hartstikke dronken, die Pool.
Lekker hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hij is half Suri, houdt van chips en memes.
Samen met Immers toch één van de smaakmakers van de Europese velden.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1 van de weinig goddelijke voetballers nog.
hou je tochquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed volk. Eentje van 'jouw volk' heeft een Nederlands gezin doodgereden in Duitsland vorige week.
Hartstikke dronken, die Pool.
Dat doe ik toch even bewust.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Generaliseer eens niet zo, PVV'er.
ik heb nog nooit een kapsalon gehad.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:26 schreef onlogisch het volgende:
Toevallig. Bij mij ook. Die man gaat lekker.quote:
Hou dat zo. Je voelt je ontzettend goor als je ze eenmaal op hebt.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een kapsalon gehad.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is Linda de Mol irritant. Ik zap snel door.
Caldara scoort net de 1-2.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toevallig. Bij mij ook. Die man gaat lekker.
Drizzt en ik houden dit verder graag prive.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik wist tot vorige week niet dat jij en Drizzf familie waren.
Of was dat een geintje?
Poeh nou...quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toevallig. Bij mij ook. Die man gaat lekker.
wowquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Drizzt en ik houden dit verder graag prive.
Niet in mijn selectie opgenomen.quote:
Laf om over GGMM te beginnen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
beter dan nederlanders die allemaal bijzonder vaak pedofilie aanhangen
welk deel? Het paardrijden?quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit is hier een hele gevaarlijke opmerking, Lot.
Gewoon normaal doen. Nergens voor nodig.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Linda is zo irritant dat je mij die krachtterm moet gunnen Onlo. Zo vaak doe ik het niet
Matip, Godin.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Bakambu niet opgesteld. Hattrick tegen Eibar 😐.
Daarom.quote:
Houd je bek opa.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen. Nergens voor nodig.
Over twee weken Liv v ManU en Atletico v Barca. Heb je trouwens ook weer gezien dat Guardado zijn inner god toont?quote:
Niet voor jou knulletje.quote:
Gewoon doorgaan.quote:
Grapje, grapje. Ik lag er vrijdag ook pas 7 uur in en ben nog steeds verrot.quote:
Zal ik eens iets grappigs over Rene vertellen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou het leuk vinden als hij zich weer liet zien.
Nu ben ik benieuwd, want hij lacht niet snel.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:25 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat Stijn hier ook erg hard om moet lachen
Kan je dat niet verbergen in instellingen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:28 schreef onlogisch het volgende:
GGMM is 2 dagen niet online geweest...
Maar gisteren was hij er als de kippen bij toen er een haxballquote kwam. Ik zat in het zelfde potje toen hij joinde. Waarmee hij dus bewust uitlogt op zijn account om de schijn te wekken dat ie nu helemaal niet meer op den foks komt, maar wel op een kloon of uitgelogd FOK bezoekt om mee te kunnen doen met Haxball zodra de mogelijkheid zich voordoet
Tot zover deze grappige anekdote.
Hoeft niet. Jullie doen het elke reclameblok toch?quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:28 schreef onlogisch het volgende:
Maar gisteren was hij er als de kippen bij toen er een haxballquote kwam. Ik zat in het zelfde potje toen hij joinde. Waarmee hij dus bewust uitlogt op zijn account om de schijn te wekken dat ie nu helemaal niet meer op den foks komt, maar wel op een kloon of uitgelogd FOK bezoekt om mee te kunnen doen met Haxball zodra de mogelijkheid zich voordoet
Dan staat er 'verborgen'.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kan je dat niet verbergen in instellingen?
De laatste weken wordt er zelden gehaxbald.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoeft niet. Jullie doen het elke reclameblok toch?
Al zal je wel gelijk hebben.
Terecht.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De laatste weken wordt er zelden gehaxbald.
😂. Kan Happel niet even bij hem buurten of alles goed met hem gaat?quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:28 schreef onlogisch het volgende:
Vblquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:31 schreef Coco. het volgende:
Is de deal nooit meer op fok of nooit meer op VBL?
Nooit meer op VBL.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:31 schreef Coco. het volgende:
Is de deal nooit meer op fok of nooit meer op VBL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |