Als daar een stream van is dan is die al snel leuker dan de wedstrijd van Ajax.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:00 schreef JanCees het volgende:
Spanjegod
gewoon die tering catalanen kort en klein slaan

Tja, dan wordt het lastig.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft 2,5 uur minder slaap gehad dan ik. Dus 0 uur.

quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag was de eerste keer dat ik niet heb gekeken. Ik had geen zin om op tijd op te staan om hem na een kort stukje weer naast de baan te zien staan

Dan is hij toch keihard.quote:

toch 0-3 voorquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als daar een stream van is dan is die al snel leuker dan de wedstrijd van Ajax.

quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:09 schreef JanCees het volgende:
https://twitter.com/esheikh_/status/914416110061178880
aanpakken die handel

quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:09 schreef JanCees het volgende:
https://twitter.com/esheikh_/status/914416110061178880
aanpakken die handel

Een nieuw interview, of dat van een hele tijd geleden toen Van der Gijp die Imke liet janken?quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag Britt en imke net een diepgaand interview met van der grijp hebben. Top tv

Britt?quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag Britt en imke net een diepgaand interview met van der grijp hebben. Top tv

2011 belde.quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:

Geen idee. Het was net op tv in ieder gevalquote:Op zondag 1 oktober 2017 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een nieuw interview, of dat van een hele tijd geleden toen Van der Gijp die Imke liet janken?

quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben een kip aan het grillen, dat ruikt echt lekker.

twitter:Joostbakkerr twitterde op zondag 01-10-2017 om 17:00:29Dosrius, Barcelona. Binnen 10 seconden van niks aan de hand naar hard geweld. Video zoveel. #CatalanReferendum https://t.co/J7SYD0qSmI reageer retweet

FrancOnlogischquote:Op zondag 1 oktober 2017 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
Het escaleert daar in Catalonië ook aardig uit de hand, zit Onlogisch daar soms ergens in het bestuur?

echt handig doen die Spanjaarden het nietquote:Op zondag 1 oktober 2017 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
Het escaleert daar in Catalonië ook aardig uit de hand, zit Onlogisch daar soms ergens in het bestuur?

Dat is echt godenvoedsel.quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben een kip aan het grillen, dat ruikt echt lekker.

Nee, dit is echt een hele domme actie. Hiermee maak je alle problemen alleen nog maar veel groter.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt handig doen die Spanjaarden het niet

Die moest ik even googelen, ik ben niet zo thuis in de traditioneel Ottomaanse keuken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
Net zelf Baba Ganoesh gemaakt omdat we nog een aubergine over hadden. Aanrader

Oké dat ziet er wel lekker uit.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
Net zelf Baba Ganoesh gemaakt omdat we nog een aubergine over hadden. Aanrader

Toch jammer Niels.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die moest ik even googelen, ik ben niet zo thuis in de traditioneel Ottomaanse keuken.

Prima broodbeleg. Aubergine 45 minuten in de oven. Doormidden snijden en dan valt het vel zo van het vruchtvlees. Fijn hakken of blenden. Vruchtvlees mengen met 2 teentjes knoflook, beetje citroensap, komijn, peper en zout en dan af laten koelen in de koelkast.quote:

Dat klinkt goed.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima broodbeleg. Aubergine 45 minuten in de oven. Doormidden snijden en dan valt het vel zo van het vruchtvlees. Fijn hakken of blenden. Vruchtvlees mengen met 2 teentjes knoflook, beetje citroensap, komijn, peper en zout en dan af laten koelen in de koelkast.

Gewoon Turks brood erbij lijkt me?quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima broodbeleg. Aubergine 45 minuten in de oven. Doormidden snijden en dan valt het vel zo van het vruchtvlees. Fijn hakken of blenden. Vruchtvlees mengen met 2 teentjes knoflook, beetje citroensap, komijn, peper en zout en dan af laten koelen in de koelkast.

Normaal brood kan ook.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Turks brood erbij lijkt me?

Bedankt voor het compliment!quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
FrontPagehumor noemen we dat hier.

Bedanktquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoi een van mijn favoriete fokkers.

Ik kom nooit in foboquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet Scrummie nog uit m'n fobo deleten. Wat een walgelijk figuur is dat geworden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |