Nee, dit is echt een hele domme actie. Hiermee maak je alle problemen alleen nog maar veel groter.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt handig doen die Spanjaarden het niet

Die moest ik even googelen, ik ben niet zo thuis in de traditioneel Ottomaanse keuken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
Net zelf Baba Ganoesh gemaakt omdat we nog een aubergine over hadden. Aanrader

Oké dat ziet er wel lekker uit.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
Net zelf Baba Ganoesh gemaakt omdat we nog een aubergine over hadden. Aanrader

Toch jammer Niels.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die moest ik even googelen, ik ben niet zo thuis in de traditioneel Ottomaanse keuken.

Prima broodbeleg. Aubergine 45 minuten in de oven. Doormidden snijden en dan valt het vel zo van het vruchtvlees. Fijn hakken of blenden. Vruchtvlees mengen met 2 teentjes knoflook, beetje citroensap, komijn, peper en zout en dan af laten koelen in de koelkast.quote:

Dat klinkt goed.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima broodbeleg. Aubergine 45 minuten in de oven. Doormidden snijden en dan valt het vel zo van het vruchtvlees. Fijn hakken of blenden. Vruchtvlees mengen met 2 teentjes knoflook, beetje citroensap, komijn, peper en zout en dan af laten koelen in de koelkast.

Gewoon Turks brood erbij lijkt me?quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima broodbeleg. Aubergine 45 minuten in de oven. Doormidden snijden en dan valt het vel zo van het vruchtvlees. Fijn hakken of blenden. Vruchtvlees mengen met 2 teentjes knoflook, beetje citroensap, komijn, peper en zout en dan af laten koelen in de koelkast.

Normaal brood kan ook.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Turks brood erbij lijkt me?

Bedankt voor het compliment!quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
FrontPagehumor noemen we dat hier.

Bedanktquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoi een van mijn favoriete fokkers.

Ik kom nooit in foboquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet Scrummie nog uit m'n fobo deleten. Wat een walgelijk figuur is dat geworden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |