Fonteyn aan de Nieuwmarkt.. Voor het eerste biertje van de avond..quote:

Vertel meer over je werk.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
Tijdens de informatieavond zei een moeder dat ik soms wel streng reageerde als haar dochter te laat kwam 's ochtends. Want ze is iedere keer maar een paar minuten te laat.
Ik zei: normaal gesproken praat ik nooit over individuele kinderen maar het schooljaar is nog maar net begonnen, maar ze is al 8x (!!) te laat geweest. Als ik dat zou doen had ik geen baan meer..

Misschien ook maar eens heen wanneer ik de stad weer eens inga.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Fonteyn aan de Nieuwmarkt.. Voor het eerste biertje van de avond..

Op mijn zoon zijn school hadden ze dat wel aardig opgelost.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
Tijdens de informatieavond zei een moeder dat ik soms wel streng reageerde als haar dochter te laat kwam 's ochtends. Want ze is iedere keer maar een paar minuten te laat.
Ik zei: normaal gesproken praat ik nooit over individuele kinderen maar het schooljaar is nog maar net begonnen, maar ze is al 8x (!!) te laat geweest. Als ik dat zou doen had ik geen baan meer..

Goed opvoeden hoor die kinderen, en die ouders die slechte gewoontes bedekken met de mantel der liefde.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het verhaal kan zo op de Frontpage.

Na één uur sterft het daar uit maar de Wallen is altijd wel een prettige plek om er een beetje in te komen..quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens heen wanneer ik de stad weer eens inga.
 ..
..

Ik wissel altijd een beetje af en mijn smaak van vrouwen is per definitie beterquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:53 schreef Vasion het volgende:
Wordt wel een beetje saai hoor steeds dezelfde meid in de OP

Ach, er zijn ouders die hun kind compleet vergeten.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het verhaal kan zo op de Frontpage.

Oh kun je dit ondersteunen met een inkijk van jouw collectie?quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik wissel altijd een beetje af en mijn smaak van vrouwen is per definitie beter

Ach ik ga er meestal toch niet heel laat heen met mensenquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Na één uur sterft het daar uit maar de Wallen is altijd wel een prettige plek om er een beetje in te komen..
Later sprak ik met die gozer altijd maar af op 't Leidseplein, scheelde toch weer een klein kwartier..

Wie dan?quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ach, er zijn ouders die hun kind compleet vergeten.

Sommige ouders hier zou dat aan hun kont roesten als ze zo'n briefje krijgen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Op mijn zoon zijn school hadden ze dat wel aardig opgelost.
De kinderen kregen van de juf een briefje mee dat je ouders vaak te laat kwamen brengen of halen. Toch apart als je kind zoiets aan de ouder overhandigt.

"Wat hef dat wief te nuil'n?!"quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sommige ouders hier zou dat aan hun kont roesten als ze zo'n briefje krijgen.

Veel geslenterd over de Wallen na uitgaan altijd.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Na één uur sterft het daar uit maar de Wallen is altijd wel een prettige plek om er een beetje in te komen..
Later sprak ik met die gozer altijd maar af op 't Leidseplein, scheelde toch weer een klein kwartier..

Ja echt hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Wat hef dat wief te nuil'n?!"

In de randstad hebben we ook veel meer manierenquote:Op zaterdag 30 september 2017 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sommige ouders hier zou dat aan hun kont roesten als ze zo'n briefje krijgen.

Het is overdag ook open.. Beetje een yuppencafé maar je kunt er rustig praten en het heeft een leuk terras.. Maar er moet drank in voordat ik mij 's weekends op de Grachtengordel ga bewegenquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik ga er meestal toch niet heel laat heen met mensen
 ..
.. ..
..

quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
In de randstad hebben we ook veel meer manieren

Kinderen overhandigen die briefjes misschien niet aan hun ouders. Zeker Marokkaanse en Turkse ouders die geen woord Nederlands kennen worden daar niet (heel erg sterk) over geïnformeerd. En dat is het fundamentele probleem wat betreft kinderen van allochtone ouders.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Op mijn zoon zijn school hadden ze dat wel aardig opgelost.
De kinderen kregen van de juf een briefje mee dat je ouders vaak te laat kwamen brengen of halen. Toch apart als je kind zoiets aan de ouder overhandigt.

Welterusten..quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga slapen.
Welterusten FOK!vrienden en ander gespuis.

Meur zequote:Op zaterdag 30 september 2017 23:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga slapen.
Welterusten FOK!vrienden en ander gespuis.

Aangezien foto’s van mijn eigen vrouw niet mogen, post ik meestal iets van dit lekker ding.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh kun je dit ondersteunen met een inkijk van jouw collectie?

Niks mis met een wandeling over de grachtenquote:Op zaterdag 30 september 2017 23:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het is overdag ook open.. Beetje een yuppencafé maar je kunt er rustig praten en het heeft een leuk terras.. Maar er moet drank in voordat ik mij 's weekends op de Grachtengordel ga bewegen..
Er zit daar schuin tegenover ook een café met een grote glazen pui.. Ben de naam even kwijt, maar daar vind je de echte Amsterdammers die bij de vleet kopstoten naar binnenjassen..

Bij mijn eerste keer seks had het meisje ook zo'n bekkie.quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Aangezien foto’s van mijn eigen vrouw niet mogen, post ik meestal iets van dit lekker ding.
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bij mijn eerste keer seks had het meisje ook zo'n bekkie.
Toch wil ik wat kritische notities maken over deze foto. Ik vind dat de voorkant niet zichtbaar is en vanuit de perceptie kan ik hier een moeilijk oordeel over vellen. Nu lijkt het erg compleet, maar zou in andere foto's weer heel anders kunnen zijn.

Ga je nooit 's nachts/'s weekends uit in Amsterdam?quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met een wandeling over de grachten

Zelden tot nooit meer nee, meestal gaan we gewoon ergens in een kroegje in de avond chillen. Maar echt naar een club ben ik tijden niet geweest.quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga je nooit 's nachts/'s weekends uit in Amsterdam?

Jammere van Amsterdam vind ik wel een beetje dat vrijwel alle café's van 't zelfde laken een pak zijn.. Ik heb ook drie jaar in Brussel gewoond, daar ben ik hele leuke café's tegengekomen.. Middenin de stad, volkswijken, hoerenbuurten, Afrikaanse café's.. Een van mijn favoriete kroegen daar was Café Lins aan de Anspachlaan, daar spoelde al het wrakhout 's ochtends om 7 uur aan en dan was het uitkijken dat er niet geknokt zou gaan wordenquote:Op zaterdag 30 september 2017 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelden tot nooit meer nee, meestal gaan we gewoon ergens in een kroegje in de avond chillen. Maar echt naar een club ben ik tijden niet geweest.
 ..
..

Hmm ik ben toch wel in vrij veel verschillende cafés geweest qua sfeer, meestal als je wel wat verder uit het centrum gaat.quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jammere van Amsterdam vind ik wel een beetje dat vrijwel alle café's van 't zelfde laken een pak zijn.. Ik heb ook drie jaar in Brussel gewoond, daar ben ik hele leuke café's tegengekomen.. Middenin de stad, volkswijken, hoerenbuurten, Afrikaanse café's.. Een van mijn favoriete kroegen daar was Café Lins aan de Anspachlaan, daar spoelde al het wrakhout 's ochtends om 7 uur aan en dan was het uitkijken dat er niet geknokt zou gaan worden..

Wat bij mij door de jaren heen bij cafébezoek steeds belangrijker is geworden is de muziek die er door de boxen schalt.. Kutmuziek en ik sta ineens buiten te roken terwijl ik daar al jaren mee gestopt benquote:Op zaterdag 30 september 2017 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm ik ben toch wel in vrij veel verschillende cafés geweest qua sfeer, meestal als je wel wat verder uit het centrum gaat.
Maar goed heb niet veel ervaring met cafés in andere steden
 ..
..

Nu ben ik wel vrij snel tevreden over de muziek, zolang het maar geen rap of heavy metal is.quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat bij mij door de jaren heen bij cafébezoek steeds belangrijker is geworden is de muziek die er door de boxen schalt.. Kutmuziek en ik sta ineens buiten te roken terwijl ik daar al jaren mee gestopt ben..

Brusselquote:Op zaterdag 30 september 2017 23:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jammere van Amsterdam vind ik wel een beetje dat vrijwel alle café's van 't zelfde laken een pak zijn.. Ik heb ook drie jaar in Brussel gewoond, daar ben ik hele leuke café's tegengekomen.. Middenin de stad, volkswijken, hoerenbuurten, Afrikaanse café's.. Een van mijn favoriete kroegen daar was Café Lins aan de Anspachlaan, daar spoelde al het wrakhout 's ochtends om 7 uur aan en dan was het uitkijken dat er niet geknokt zou gaan worden..

Die isquote:Op zaterdag 30 september 2017 23:34 schreef vincenzo78 het volgende:
Goffedomme. Iemand is een verdieping hoger gewoon lekker aan het hameren om 23:34.

Ooit 's nachts een taxi genomen naar Bommel. 450 gulden.quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga je nooit 's nachts/'s weekends uit in Amsterdam?

Laatste keer was naar de Melkweg. Tijdje geleden al weer.quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelden tot nooit meer nee, meestal gaan we gewoon ergens in een kroegje in de avond chillen. Maar echt naar een club ben ik tijden niet geweest.

Wat een idioot bedragquote:Op zondag 1 oktober 2017 00:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit 's nachts een taxi genomen naar Bommel. 450 gulden.

Wat ging je daar doen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 00:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laatste keer was naar de Melkweg. Tijdje geleden al weer.

Heb ook niet betaald.quote:

Bandje. Mondo Generator. met leden van Queens of The Stone Age. Met Doc, ULX, Kamagurka en drie man en vrouw die geen FOK!ker zijn.quote:

Kreeg je toen een klap op je smoel?quote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 1 oktober 2017 00:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bandje. Mondo Generator. met leden van Queens of The Stone Age. Met Doc, ULX, Kamagurka en drie man en vrouw die geen FOK!ker zijn.

Nee ik rende weg. Was bezopen. Keek achterom en viel op m'n muil. Hield ie me vast. Ik zei dan ga ik even geld halen binnen. Ik liet m'n jas achter als onderpand. Moest toch een nieuwe jas hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2017 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kreeg je toen een klap op je smoel?

Wat een teringactie.quote:Op zondag 1 oktober 2017 00:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik rende weg. Was bezopen. Keek achterom en viel op m'n muil. Hield ie me vast. Ik zei dan ga ik even geld halen binnen. Ik liet m'n jas achter als onderpand. Moest toch een nieuwe jas hebben.

Dat hij geen verdere actie ondernam danquote:Op zondag 1 oktober 2017 00:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik rende weg. Was bezopen. Keek achterom en viel op m'n muil. Hield ie me vast. Ik zei dan ga ik even geld halen binnen. Ik liet m'n jas achter als onderpand. Moest toch een nieuwe jas hebben.

Daar heb ik jaren geleden Children of Bodom en Satyricon live gezienquote:Op zondag 1 oktober 2017 00:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laatste keer was naar de Melkweg. Tijdje geleden al weer.

Die laatste klinkt me bekend. Kan dat ?quote:Op zondag 1 oktober 2017 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik jaren geleden Children of Bodom en Satyricon live gezien

Dat kanquote:Op zondag 1 oktober 2017 01:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die laatste klinkt me bekend. Kan dat ?

Serieus ?quote:Op zondag 1 oktober 2017 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij heeft zelfs een tumor van zijn eigen nieuwr muziek in het hoofd gekregen
En terecht overigens, in Noorwegen halen ze er gewoon daadwerkelijk de hitlijsten mee

En terecht dat blackmetal de hitlijsten haalt.quote:Op zondag 1 oktober 2017 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij heeft zelfs een tumor van zijn eigen nieuwr muziek in het hoofd gekregen
En terecht overigens, in Noorwegen halen ze er gewoon daadwerkelijk de hitlijsten mee

Geef mij maar Motorpsycho uit Noorwegen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 01:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En terecht dat blackmetal de hitlijsten haalt.

Ik ben goed uitgeslapenquote:Op zondag 1 oktober 2017 08:17 schreef Sked het volgende:
[..]
De oogjes zijn nog half dicht, maar ik heb er weer zin in

Netjes.quote:Op zondag 1 oktober 2017 08:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben goed uitgeslapen
Lag vroeg in het mandje. Ik wacht op het uitvallen van Max en dan ga ik even naar de sportschool.

Statistisch gezien is die kans best grootquote:Op zondag 1 oktober 2017 08:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Netjes.
Laten we hopen dat hij eens niet uitvalt

Volgens mij had Mol het over 50% kans of zo.quote:Op zondag 1 oktober 2017 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Statistisch gezien is die kans best groot
Hoe zit het met het weer? Volgens de laatste berichten zou het weleens kunnen gaan regenen.

Mietje.quote:Op zondag 1 oktober 2017 08:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja maar onterecht. 7 speciaalbier gehad.

Mevrouw Haags een nieuw lingerie setje gekocht?quote:Op zondag 1 oktober 2017 08:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn weekend kan toch al niet meer stuk

ADO is in vormquote:Op zondag 1 oktober 2017 08:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn weekend kan toch al niet meer stuk

lolquote:Op zondag 1 oktober 2017 08:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mevrouw Haags een nieuw lingerie setje gekocht?

dominoooo dayyyquote:Op zondag 1 oktober 2017 08:31 schreef onlogisch het volgende:
Dit gezien boys?
https://twitter.com/jxfranco/status/914207362772275200

quote:Op zondag 1 oktober 2017 08:31 schreef onlogisch het volgende:
Dit gezien boys?

kan pijn doenquote:Op zondag 1 oktober 2017 08:31 schreef onlogisch het volgende:
Dit gezien boys?

Dit was niet best.quote:Op zondag 1 oktober 2017 08:31 schreef onlogisch het volgende:
Dit gezien boys?

Doordeweeks of 's weekends?quote:Op zondag 1 oktober 2017 00:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit 's nachts een taxi genomen naar Bommel. 450 gulden.

Eerlijk zijn, wie weet zegt de koper dan dat hij ook 50 euro meer wil betalen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:17 schreef Vasion het volgende:
Ga iets vandaag verkopen op marktplaats maar gisternacht bood iemand 50 euro meer. Hoe lul ik mezelf hieruit dat ik toch die 50 extra pak?

Zeggen dat je 100 euro meer hebt gekregenquote:Op zondag 1 oktober 2017 10:17 schreef Vasion het volgende:
Ga iets vandaag verkopen op marktplaats maar gisternacht bood iemand 50 euro meer. Hoe lul ik mezelf hieruit dat ik toch die 50 extra pak?

Dit lijkt me de beste optie ja. Alleen heb ik in principe al een deal gemaakt. Dus als het op eerlijkheid komt, is dat best onredelijk van mijn kant. Maar goed, wat boeit het natuurlijk.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerlijk zijn, wie weet zegt de koper dan dat hij ook 50 euro meer wil betalen.

Okquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook als ie het blijft doen blijft hij Hamilton nooit voor

Nee, want die 50 extra zorgt ervoor dat het bod waarvoor ik hem erop zette geëvenaard wordt. Zou niet geloofwaardig zijn als er boven dat bedrag wordt geboden.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeggen dat je 100 euro meer hebt gekregen

Wees gewoon ethisch en verkoop het aan de partij waar je in eerste instantie een afspraak mee heb gemaakt.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:17 schreef Vasion het volgende:

Leuke discussie ditquote:Op zondag 1 oktober 2017 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees gewoon ethisch en verkoop het aan de partij waar je in eerste instantie een afspraak mee heb gemaakt.
 Waarom zou je voor het ethisch moreel kiezen (buiten karma) als je die persoon toch nooit meer zal zien en je 50 euro rijker kan worden?
 Waarom zou je voor het ethisch moreel kiezen (buiten karma) als je die persoon toch nooit meer zal zien en je 50 euro rijker kan worden?

Omdat je er in eerste instantie vrede had met het geboden bedrag en je een man van je woord bent.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Leuke discussie ditWaarom zou je voor het ethisch moreel kiezen (buiten karma) als je die persoon toch nooit meer zal zien en je 50 euro rijker kan worden?

Zo blijf je altijd skeer als een peerquote:Op zondag 1 oktober 2017 10:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee, want die 50 extra zorgt ervoor dat het bod waarvoor ik hem erop zette geëvenaard wordt. Zou niet geloofwaardig zijn als er boven dat bedrag wordt geboden.

Dus ik moet kiezen tussen het imago skere peer maar morele held en rijke mofo maar klootzak.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat je er in eerste instantie vrede had met het geboden bedrag en je een man van je woord bent.

quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Leuke discussie ditWaarom zou je voor het ethisch moreel kiezen (buiten karma) als je die persoon toch nooit meer zal zien en je 50 euro rijker kan worden?

Oh, zijn daar foto's van?quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:46 schreef Befbekje het volgende:
Ik vind er ook geen reet aan, Formule 1.. Ik vind het wel leuk voor die Max Verstappen, maar ik vind z'n zusje Victoria leuker..

Vieze oplichter. Hoop alles wat je nu vanaf marktplaats koopt kapot gaat.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja niet normaal soms hoor hey die Scrumboy.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat moet ik hiermee?quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/victoriaverstappen/?hl=de

Weet ik dat. Vraag het diegene.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waarom heeft deze user een verkrachte versie van jouw UI?

Jezus wat een varkenskopquote:Op zondag 1 oktober 2017 10:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]

Dus nu moet vasion aan die user vragen of jij weet...quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik dat. Vraag het diegene.

Ja leuk.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus nu moet vasion aan die user vragen of jij weet...
Wat omslachtig

Nee nee nee, dit moet je juridisch aanpakken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik dat. Vraag het diegene.
quote:

quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]

Succesquote:Op zondag 1 oktober 2017 10:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee nee nee, dit moet je juridisch aanpakken.
[..]

Stop eens met het uitmelken van grapjes..quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij komt altijd op tijd toch?
Nu ben je alweer gekomen (op tijd).

quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Stop eens met het uitmelken van grapjes..

Huh? Ik dacht dat jij gisteravond naar de film ging.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Monique Smit heeft leuke kinderliedjes

Dat klopt.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat jij gisteravond naar de film ging.

Geen dank.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitstekende recensie.👍🏿

Contratiempo. Spaanse thriller.quote:

aha, leuk zeg.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Contratiempo. Spaanse thriller.
Geslaagde zakenman wordt verdacht van het ombrengen van zijn minnares. Maar niets is wat het lijkt. Althans...
Aanrader.

Supergay Vincent.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Contratiempo. Spaanse thriller.
Geslaagde zakenman wordt verdacht van het ombrengen van zijn minnares. Maar niets is wat het lijkt. Althans...
Aanrader.

0-4, 0-2 en 0-1. Duizenden ecki's.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:44 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat had je gisteren voorspeld Lanstradamus?

Gisteren fissa Drizzt_. 7:30 op bed. 🤢quote:

Nee de enige reden waarom Drizzt al wakker kan zijn, is als er aardbeving heeft plaatsgevonden.quote:

..
..

Almelo staat helemaal vast.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:00 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga mij zo klaarmaken voor de trip naar Nederland.. Ik hoop niet dat er om 21:00 iemand zichzelf ter hoogte van Almelo ofzo voor de trein gooit want dan ben ik de lul..

Ha ha haquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:01 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Almelo staat helemaal vast.
Check de NOS.
 ..
.. 

Supergay dit n1ek-quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:00 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga mij zo klaarmaken voor de trip naar Nederland.. Ik hoop niet dat er om 21:00 iemand zichzelf ter hoogte van Almelo ofzo voor de trein gooit want dan ben ik de lul..

Wat nou? Jij hebt het scheren van de balzak uitgevonden, en dan mij voor reetridder uitmaken..quote:

Die van mij is weer zo kaal als Tanquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat nou? Jij hebt het scheren van de balzak uitgevonden, en dan mij voor reetridder uitmaken..

Auquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gisteren fissa Drizzt_. 7:30 op bed. 🤢

Rum. Was om 4u helemaal wausquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hallo.. Wat heb je gisteren je mik ingegoten? Rum? Wijn?

Hopelijk zijn de kijkcijfers wel beter (lol)quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van mij is weer zo kaal als Tan

Jij laat een baard staan daar?quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat nou? Jij hebt het scheren van de balzak uitgevonden, en dan mij voor reetridder uitmaken..

hahaquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de kijkcijfers wel beter (lol)

Over Tan geschreven, ik had graag zwarte haren op mijn balzak willen hebben, want nu heb ik, als blondine, toch altijd dat ik er achteraf achter kom dat ik haartjes heb overgeslagen.. Je ziet het gewoon niet..quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van mij is weer zo kaal als Tan

Niet je vrouw je balzak laten ontharen..quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Over Tan geschreven, ik had graag zwarte haren op mijn balzak willen hebben, want nu heb ik, als blondine, toch altijd dat ik er achteraf achter kom dat ik haartjes heb overgeslagen.. Je ziet het gewoon niet..

Blonde haren hebbenquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Over Tan geschreven, ik had graag zwarte haren op mijn balzak willen hebben, want nu heb ik, als blondine, toch altijd dat ik er achteraf achter kom dat ik haartjes heb overgeslagen.. Je ziet het gewoon niet..

Wat zit er op je bammetje?quote:

Gezelligquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik brunch altijd op zondag met gezin en buitenvrouwen.

quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga zo wat kibbeling en lekkerbek halen.

Ben jij dit?quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Niet je vrouw je balzak laten ontharen..
[ afbeelding ]

Hmmquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga zo wat kibbeling en lekkerbek halen.

Wat voor product had je in de aanbieding Vaion?quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:33 schreef Vasion het volgende:
Die marktplaats-gast van 50 euro meer was een scammer. -,-
Gelukkig heb ik niet naar jullie geluisterd

Eh...quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:37 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat voor product had je in de aanbieding Vaion?

Een neef van mij (kneusje van de familie) is een fanatiek Ajacied alleen confronteren hem altijd met een videoband waarop hij als 10 jarige knul hand in hand zongquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Schaam je niet...kom maar op.
Was het een exclusief Ajax dekbed uit 1973?

quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een neef van mij (kneusje van de familie) is een fanatiek Ajacied alleen confronteren hem altijd met een videoband waarop hij als 10 jarige knul hand in hand zong

Hey ouwe reusquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja daar kom je als buitenstaander niet tussen tenzij je dikke tetten hebt

ik zie hetquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook als ie het blijft doen blijft hij Hamilton nooit voor

Op dit soort momenten mis je GGMM, die had dit wel kunnen ontcijferen.quote:

Alleen onlogisch kan gratie verlenen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op dit soort momenten mis je GGMM, die had dit wel kunnen ontcijferen.
#BRINGBACKGGMM

Of hij kan gewoon weer gaan posten.quote:

quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
Het komt er op neer dat ik een zeer slechte nacht heb gehad. M'n zoontje besloot om 0.00 wakker te worden en om 7.00 pas weer te gaan slapen.
En ik was dan ook niet scherp vandaag tijdens onze wedstrijd. Wel gewonnen.

Pfff, dat was een kort nachtje dus en je hebt Max zeker ook gemist?quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
Het komt er op neer dat ik een zeer slechte nacht heb gehad. M'n zoontje besloot om 0.00 wakker te worden en om 7.00 pas weer te gaan slapen.
En ik was dan ook niet scherp vandaag tijdens onze wedstrijd. Wel gewonnen.

Je vriend alles laten doen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ben dus nu gesloopt. En totaal door de war. Ging net een eitje koken, kookwekkertje aan... na 10 minuten gaat het wekkertje af, ligt m'n eitje nog niet in de pan.

Laatste stuk gezien.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pfff, dat was een kort nachtje dus en je hebt Max zeker ook gemist?

toch 2.5 uurquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb wel van 7.00 tot 9.30 kunnen slapen, dat wel.

Jij kookt een ei 10 minuten?, Wtfquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ben dus nu gesloopt. En totaal door de war. Ging net een eitje koken, kookwekkertje aan... na 10 minuten gaat het wekkertje af, ligt m'n eitje nog niet in de pan.

Een L ei? Zeker.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kookt een ei 10 minuten?, Wtf

Nee 0quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kookt een ei 10 minuten?, Wtf

Vandaag was de eerste keer dat ik niet heb gekeken. Ik had geen zin om op tijd op te staan om hem na een kort stukje weer naast de baan te zien staanquote:

Als daar een stream van is dan is die al snel leuker dan de wedstrijd van Ajax.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:00 schreef JanCees het volgende:
Spanjegod
gewoon die tering catalanen kort en klein slaan

Tja, dan wordt het lastig.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft 2,5 uur minder slaap gehad dan ik. Dus 0 uur.

quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag was de eerste keer dat ik niet heb gekeken. Ik had geen zin om op tijd op te staan om hem na een kort stukje weer naast de baan te zien staan

Dan is hij toch keihard.quote:

toch 0-3 voorquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als daar een stream van is dan is die al snel leuker dan de wedstrijd van Ajax.

quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:09 schreef JanCees het volgende:
https://twitter.com/esheikh_/status/914416110061178880
aanpakken die handel

quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:09 schreef JanCees het volgende:
https://twitter.com/esheikh_/status/914416110061178880
aanpakken die handel

Een nieuw interview, of dat van een hele tijd geleden toen Van der Gijp die Imke liet janken?quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag Britt en imke net een diepgaand interview met van der grijp hebben. Top tv

Britt?quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag Britt en imke net een diepgaand interview met van der grijp hebben. Top tv

2011 belde.quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:

Geen idee. Het was net op tv in ieder gevalquote:Op zondag 1 oktober 2017 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een nieuw interview, of dat van een hele tijd geleden toen Van der Gijp die Imke liet janken?

quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben een kip aan het grillen, dat ruikt echt lekker.

twitter:Joostbakkerr twitterde op zondag 01-10-2017 om 17:00:29Dosrius, Barcelona. Binnen 10 seconden van niks aan de hand naar hard geweld. Video zoveel. #CatalanReferendum https://t.co/J7SYD0qSmI reageer retweet

FrancOnlogischquote:Op zondag 1 oktober 2017 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
Het escaleert daar in Catalonië ook aardig uit de hand, zit Onlogisch daar soms ergens in het bestuur?

echt handig doen die Spanjaarden het nietquote:Op zondag 1 oktober 2017 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
Het escaleert daar in Catalonië ook aardig uit de hand, zit Onlogisch daar soms ergens in het bestuur?

Dat is echt godenvoedsel.quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben een kip aan het grillen, dat ruikt echt lekker.

Nee, dit is echt een hele domme actie. Hiermee maak je alle problemen alleen nog maar veel groter.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt handig doen die Spanjaarden het niet

Die moest ik even googelen, ik ben niet zo thuis in de traditioneel Ottomaanse keuken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
Net zelf Baba Ganoesh gemaakt omdat we nog een aubergine over hadden. Aanrader

Oké dat ziet er wel lekker uit.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:32 schreef opperkleurder het volgende:
Net zelf Baba Ganoesh gemaakt omdat we nog een aubergine over hadden. Aanrader

Toch jammer Niels.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die moest ik even googelen, ik ben niet zo thuis in de traditioneel Ottomaanse keuken.

Prima broodbeleg. Aubergine 45 minuten in de oven. Doormidden snijden en dan valt het vel zo van het vruchtvlees. Fijn hakken of blenden. Vruchtvlees mengen met 2 teentjes knoflook, beetje citroensap, komijn, peper en zout en dan af laten koelen in de koelkast.quote:

Dat klinkt goed.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima broodbeleg. Aubergine 45 minuten in de oven. Doormidden snijden en dan valt het vel zo van het vruchtvlees. Fijn hakken of blenden. Vruchtvlees mengen met 2 teentjes knoflook, beetje citroensap, komijn, peper en zout en dan af laten koelen in de koelkast.

Gewoon Turks brood erbij lijkt me?quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima broodbeleg. Aubergine 45 minuten in de oven. Doormidden snijden en dan valt het vel zo van het vruchtvlees. Fijn hakken of blenden. Vruchtvlees mengen met 2 teentjes knoflook, beetje citroensap, komijn, peper en zout en dan af laten koelen in de koelkast.

Normaal brood kan ook.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Turks brood erbij lijkt me?

Bedankt voor het compliment!quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
FrontPagehumor noemen we dat hier.

Bedanktquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoi een van mijn favoriete fokkers.

Ik kom nooit in foboquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet Scrummie nog uit m'n fobo deleten. Wat een walgelijk figuur is dat geworden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |