Dit heb ik met een gewone Nederlandse jongen, sta jij al ergens te wachten en is hij nog thuis een eitje aan het bakken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik had een Indisch maatje, met de nadruk op had.. Die zijn van hetzelfde laken een pak.. Die kreeg het ook voor elkaar dat als je om half 12 in de stad afsprak, dat je hem 23:25 belde en dan doodleuk vertelde dat 'ie op het punt stond te gaan douchen en dan eens richting de stad zou gaan fietsen..
Stoom.. uit.. mijn.. oren....
12:30quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Rust, regelmaat en reinheid.
Hoe laat begint Eredivisie?
Dan ging ik van ellende maar alvast in de kroeg zitten en was lam als 'ie eindelijk eenmaal binnentrad..quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heb ik met een gewone Nederlandse jongen, sta jij al ergens te wachten en is hij nog thuis een eitje aan het bakken.
Gelukkig ben jij vast sociaal genoeg om met iedereen te gaan babbelen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan ging ik van ellende maar alvast in de kroeg zitten en was lam als 'ie eindelijk eenmaal binnentrad..
Waarom sprak je dan niet thuis af? Of bij hemquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:38 schreef Befbekje het volgende:
Wat heb ik die gozer een aantal keer vervloekt.. Spreek hem al jaren niet meer..
Oh dat kijk ik niet op zaterdagquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Samenvattingen tjappie!
Maar Lozano heeft al gescoord zie ik.
Ik praat gemakkelijk, ja.. Dat dan weer wel..quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij vast sociaal genoeg om met iedereen te gaan babbelen.
Hij woonde dertig minuten fietsen ten zuiden van het centrum, ik dertig minuten ten noorden.. Dan ben je bekaf nog voor je de hele nacht moet gaan housenquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Waarom sprak je dan niet thuis af? Of bij hem
thuis zodat jullie gelijktijdig vertrekken?
Ja dat is wel een eindje. Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik praat gemakkelijk, ja.. Dat dan weer wel..
[..]
Hij woonde dertig minuten fietsen ten zuiden van het centrum, ik dertig minuten ten noorden.. Dan ben je bekaf nog voor je de hele nacht moet gaan housen
Ligt bij mij aan de sfeer die er hangt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik praat gemakkelijk, ja.. Dat dan weer wel..
Op Grindr staan ze toch wel open voor je?quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:44 schreef Befbekje het volgende:
Hoewel ik ook kan dichtklappen bij mensen die liever in hun eigen clubje blijven praten..
We hadden een leuk stamcafé waar je altijd wel mensen tegenkwam die je een beetje kende, de kastelein kende ik heel goed en het was ook een café waar je niet raar werd aangekeken als je er in je eentje even een biertje ging happen..quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt bij mij aan de sfeer die er hangt.
Ha ha haquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:46 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Op Grindr staan ze toch wel open voor je?
Was nooit echt van de cafés. Meer gewoon naar de tent. Of naar optredens.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
We hadden een leuk stamcafé waar je altijd wel mensen tegenkwam die je een beetje kende, de kastelein kende ik heel goed en het was ook een café waar je niet raar werd aangekeken als je er in je eentje even een biertje ging happen..
In Amsterdam?quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
We hadden een leuk stamcafé waar je altijd wel mensen tegenkwam die je een beetje kende, de kastelein kende ik heel goed en het was ook een café waar je niet raar werd aangekeken als je er in je eentje even een biertje ging happen..
Ik vind het wat anders als de trein vertraging heeft ofzo, maar bij afspraken met vrienden kan ik echt pissig worden om zulke dingen.. Daar zijn er ook twee op gesneuveld..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |