Doordeweeks of 's weekends?quote:Op zondag 1 oktober 2017 00:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit 's nachts een taxi genomen naar Bommel. 450 gulden.

Eerlijk zijn, wie weet zegt de koper dan dat hij ook 50 euro meer wil betalen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:17 schreef Vasion het volgende:
Ga iets vandaag verkopen op marktplaats maar gisternacht bood iemand 50 euro meer. Hoe lul ik mezelf hieruit dat ik toch die 50 extra pak?

Zeggen dat je 100 euro meer hebt gekregenquote:Op zondag 1 oktober 2017 10:17 schreef Vasion het volgende:
Ga iets vandaag verkopen op marktplaats maar gisternacht bood iemand 50 euro meer. Hoe lul ik mezelf hieruit dat ik toch die 50 extra pak?

Dit lijkt me de beste optie ja. Alleen heb ik in principe al een deal gemaakt. Dus als het op eerlijkheid komt, is dat best onredelijk van mijn kant. Maar goed, wat boeit het natuurlijk.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerlijk zijn, wie weet zegt de koper dan dat hij ook 50 euro meer wil betalen.

Okquote:Op zondag 1 oktober 2017 09:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook als ie het blijft doen blijft hij Hamilton nooit voor

Nee, want die 50 extra zorgt ervoor dat het bod waarvoor ik hem erop zette geëvenaard wordt. Zou niet geloofwaardig zijn als er boven dat bedrag wordt geboden.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeggen dat je 100 euro meer hebt gekregen

Wees gewoon ethisch en verkoop het aan de partij waar je in eerste instantie een afspraak mee heb gemaakt.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:17 schreef Vasion het volgende:

Leuke discussie ditquote:Op zondag 1 oktober 2017 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees gewoon ethisch en verkoop het aan de partij waar je in eerste instantie een afspraak mee heb gemaakt.
 Waarom zou je voor het ethisch moreel kiezen (buiten karma) als je die persoon toch nooit meer zal zien en je 50 euro rijker kan worden?
 Waarom zou je voor het ethisch moreel kiezen (buiten karma) als je die persoon toch nooit meer zal zien en je 50 euro rijker kan worden?

Omdat je er in eerste instantie vrede had met het geboden bedrag en je een man van je woord bent.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Leuke discussie ditWaarom zou je voor het ethisch moreel kiezen (buiten karma) als je die persoon toch nooit meer zal zien en je 50 euro rijker kan worden?

Zo blijf je altijd skeer als een peerquote:Op zondag 1 oktober 2017 10:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee, want die 50 extra zorgt ervoor dat het bod waarvoor ik hem erop zette geëvenaard wordt. Zou niet geloofwaardig zijn als er boven dat bedrag wordt geboden.

Dus ik moet kiezen tussen het imago skere peer maar morele held en rijke mofo maar klootzak.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat je er in eerste instantie vrede had met het geboden bedrag en je een man van je woord bent.

quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Leuke discussie ditWaarom zou je voor het ethisch moreel kiezen (buiten karma) als je die persoon toch nooit meer zal zien en je 50 euro rijker kan worden?

Oh, zijn daar foto's van?quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:46 schreef Befbekje het volgende:
Ik vind er ook geen reet aan, Formule 1.. Ik vind het wel leuk voor die Max Verstappen, maar ik vind z'n zusje Victoria leuker..

Vieze oplichter. Hoop alles wat je nu vanaf marktplaats koopt kapot gaat.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja niet normaal soms hoor hey die Scrumboy.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat moet ik hiermee?quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/victoriaverstappen/?hl=de

Weet ik dat. Vraag het diegene.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waarom heeft deze user een verkrachte versie van jouw UI?

Jezus wat een varkenskopquote:Op zondag 1 oktober 2017 10:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]

Dus nu moet vasion aan die user vragen of jij weet...quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik dat. Vraag het diegene.

Ja leuk.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus nu moet vasion aan die user vragen of jij weet...
Wat omslachtig

Nee nee nee, dit moet je juridisch aanpakken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik dat. Vraag het diegene.
quote:

quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]

Succesquote:Op zondag 1 oktober 2017 10:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee nee nee, dit moet je juridisch aanpakken.
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |