Dus ik moet kiezen tussen het imago skere peer maar morele held en rijke mofo maar klootzak.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat je er in eerste instantie vrede had met het geboden bedrag en je een man van je woord bent.

quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Leuke discussie ditWaarom zou je voor het ethisch moreel kiezen (buiten karma) als je die persoon toch nooit meer zal zien en je 50 euro rijker kan worden?

Oh, zijn daar foto's van?quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:46 schreef Befbekje het volgende:
Ik vind er ook geen reet aan, Formule 1.. Ik vind het wel leuk voor die Max Verstappen, maar ik vind z'n zusje Victoria leuker..

Vieze oplichter. Hoop alles wat je nu vanaf marktplaats koopt kapot gaat.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja niet normaal soms hoor hey die Scrumboy.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat moet ik hiermee?quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/victoriaverstappen/?hl=de

Weet ik dat. Vraag het diegene.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waarom heeft deze user een verkrachte versie van jouw UI?

Jezus wat een varkenskopquote:Op zondag 1 oktober 2017 10:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]

Dus nu moet vasion aan die user vragen of jij weet...quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik dat. Vraag het diegene.

Ja leuk.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus nu moet vasion aan die user vragen of jij weet...
Wat omslachtig

Nee nee nee, dit moet je juridisch aanpakken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik dat. Vraag het diegene.
quote:

quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]

Succesquote:Op zondag 1 oktober 2017 10:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee nee nee, dit moet je juridisch aanpakken.
[..]

Stop eens met het uitmelken van grapjes..quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij komt altijd op tijd toch?
Nu ben je alweer gekomen (op tijd).

quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Stop eens met het uitmelken van grapjes..

Huh? Ik dacht dat jij gisteravond naar de film ging.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Monique Smit heeft leuke kinderliedjes

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |