Fonteyn aan de Nieuwmarkt.. Voor het eerste biertje van de avond..quote:
Vertel meer over je werk.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
Tijdens de informatieavond zei een moeder dat ik soms wel streng reageerde als haar dochter te laat kwam 's ochtends. Want ze is iedere keer maar een paar minuten te laat.
Ik zei: normaal gesproken praat ik nooit over individuele kinderen maar het schooljaar is nog maar net begonnen, maar ze is al 8x (!!) te laat geweest. Als ik dat zou doen had ik geen baan meer..
Misschien ook maar eens heen wanneer ik de stad weer eens inga.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Fonteyn aan de Nieuwmarkt.. Voor het eerste biertje van de avond..
Op mijn zoon zijn school hadden ze dat wel aardig opgelost.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
Tijdens de informatieavond zei een moeder dat ik soms wel streng reageerde als haar dochter te laat kwam 's ochtends. Want ze is iedere keer maar een paar minuten te laat.
Ik zei: normaal gesproken praat ik nooit over individuele kinderen maar het schooljaar is nog maar net begonnen, maar ze is al 8x (!!) te laat geweest. Als ik dat zou doen had ik geen baan meer..
Goed opvoeden hoor die kinderen, en die ouders die slechte gewoontes bedekken met de mantel der liefde.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het verhaal kan zo op de Frontpage.
Na één uur sterft het daar uit maar de Wallen is altijd wel een prettige plek om er een beetje in te komen..quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens heen wanneer ik de stad weer eens inga.
Ik wissel altijd een beetje af en mijn smaak van vrouwen is per definitie beterquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:53 schreef Vasion het volgende:
Wordt wel een beetje saai hoor steeds dezelfde meid in de OP
Ach, er zijn ouders die hun kind compleet vergeten.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het verhaal kan zo op de Frontpage.
Oh kun je dit ondersteunen met een inkijk van jouw collectie?quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik wissel altijd een beetje af en mijn smaak van vrouwen is per definitie beter
Ach ik ga er meestal toch niet heel laat heen met mensenquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Na één uur sterft het daar uit maar de Wallen is altijd wel een prettige plek om er een beetje in te komen..
Later sprak ik met die gozer altijd maar af op 't Leidseplein, scheelde toch weer een klein kwartier..
Wie dan?quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ach, er zijn ouders die hun kind compleet vergeten.
Sommige ouders hier zou dat aan hun kont roesten als ze zo'n briefje krijgen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Op mijn zoon zijn school hadden ze dat wel aardig opgelost.
De kinderen kregen van de juf een briefje mee dat je ouders vaak te laat kwamen brengen of halen. Toch apart als je kind zoiets aan de ouder overhandigt.
"Wat hef dat wief te nuil'n?!"quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sommige ouders hier zou dat aan hun kont roesten als ze zo'n briefje krijgen.
Veel geslenterd over de Wallen na uitgaan altijd.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Na één uur sterft het daar uit maar de Wallen is altijd wel een prettige plek om er een beetje in te komen..
Later sprak ik met die gozer altijd maar af op 't Leidseplein, scheelde toch weer een klein kwartier..
Ja echt hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Wat hef dat wief te nuil'n?!"
In de randstad hebben we ook veel meer manierenquote:Op zaterdag 30 september 2017 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sommige ouders hier zou dat aan hun kont roesten als ze zo'n briefje krijgen.
Het is overdag ook open.. Beetje een yuppencafé maar je kunt er rustig praten en het heeft een leuk terras.. Maar er moet drank in voordat ik mij 's weekends op de Grachtengordel ga bewegenquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik ga er meestal toch niet heel laat heen met mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |