Stop eens met het uitmelken van grapjes..quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij komt altijd op tijd toch?
Nu ben je alweer gekomen (op tijd).
quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Stop eens met het uitmelken van grapjes..
Huh? Ik dacht dat jij gisteravond naar de film ging.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Monique Smit heeft leuke kinderliedjes
Dat klopt.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat jij gisteravond naar de film ging.
Geen dank.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitstekende recensie.👍🏿
Contratiempo. Spaanse thriller.quote:
aha, leuk zeg.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Contratiempo. Spaanse thriller.
Geslaagde zakenman wordt verdacht van het ombrengen van zijn minnares. Maar niets is wat het lijkt. Althans...
Aanrader.
Supergay Vincent.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Contratiempo. Spaanse thriller.
Geslaagde zakenman wordt verdacht van het ombrengen van zijn minnares. Maar niets is wat het lijkt. Althans...
Aanrader.
0-4, 0-2 en 0-1. Duizenden ecki's.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:44 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat had je gisteren voorspeld Lanstradamus?
Gisteren fissa Drizzt_. 7:30 op bed. 🤢quote:
Nee de enige reden waarom Drizzt al wakker kan zijn, is als er aardbeving heeft plaatsgevonden.quote:
Almelo staat helemaal vast.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:00 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga mij zo klaarmaken voor de trip naar Nederland.. Ik hoop niet dat er om 21:00 iemand zichzelf ter hoogte van Almelo ofzo voor de trein gooit want dan ben ik de lul..
Ha ha haquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:01 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Almelo staat helemaal vast.
Check de NOS.
Supergay dit n1ek-quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:00 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga mij zo klaarmaken voor de trip naar Nederland.. Ik hoop niet dat er om 21:00 iemand zichzelf ter hoogte van Almelo ofzo voor de trein gooit want dan ben ik de lul..
Wat nou? Jij hebt het scheren van de balzak uitgevonden, en dan mij voor reetridder uitmaken..quote:
Die van mij is weer zo kaal als Tanquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat nou? Jij hebt het scheren van de balzak uitgevonden, en dan mij voor reetridder uitmaken..
Auquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gisteren fissa Drizzt_. 7:30 op bed. 🤢
Rum. Was om 4u helemaal wausquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hallo.. Wat heb je gisteren je mik ingegoten? Rum? Wijn?
Hopelijk zijn de kijkcijfers wel beter (lol)quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van mij is weer zo kaal als Tan
Jij laat een baard staan daar?quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat nou? Jij hebt het scheren van de balzak uitgevonden, en dan mij voor reetridder uitmaken..
hahaquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de kijkcijfers wel beter (lol)
Over Tan geschreven, ik had graag zwarte haren op mijn balzak willen hebben, want nu heb ik, als blondine, toch altijd dat ik er achteraf achter kom dat ik haartjes heb overgeslagen.. Je ziet het gewoon niet..quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van mij is weer zo kaal als Tan
Niet je vrouw je balzak laten ontharen..quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Over Tan geschreven, ik had graag zwarte haren op mijn balzak willen hebben, want nu heb ik, als blondine, toch altijd dat ik er achteraf achter kom dat ik haartjes heb overgeslagen.. Je ziet het gewoon niet..
Blonde haren hebbenquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Over Tan geschreven, ik had graag zwarte haren op mijn balzak willen hebben, want nu heb ik, als blondine, toch altijd dat ik er achteraf achter kom dat ik haartjes heb overgeslagen.. Je ziet het gewoon niet..
Wat zit er op je bammetje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |