en als het regent om 16.45 weer afhaken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor ons: 16:00 uur voetballen, rond 16:15 / 16:30 aanwezig.
Hoho, jij bent nog altijd 1 van de meest succesvolle spitsen in onze Groene Haas historie.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Wat voor sport doe je?
Racist.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee.Een Indisch vrouwtje. Super lief is ze. Wil haar soms optillen en knuffelen.
Heeft hij een doelpunt gemaakt, of bijna?quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoho, jij bent nog altijd 1 van de meest succesvolle spitsen in onze Groene Haas historie.
Yep, we hebben alweer gesproken over de winterstop. Die begint over 2 weekjes ofzo.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en als het regent om 16.45 weer afhaken.
Bijnaquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft hij een doelpunt gemaakt, of bijna?
Weibquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Oh nee!
Jullie zeggen daar wief toch?
Wief.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Oh nee!
Jullie zeggen daar wief toch?
Hij is een Suri, dus ja hij komt diep...quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vincenzo kwetst me diep van binnen.
Een Suri.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is een Suri, dus ja hij komt diep...
ik rij paard (inb4 dat is geen sport)quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Wat voor sport doe je?
Waren er hier maar meer polenquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met Roland erbij zijn we al met 3-en...
Roland is geen Suri.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met Roland erbij zijn we al met 3-en...
mijn broertje en ik waren patriotistische muziek aan het luisteren en poolse memes aan het kijkenquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die vlag die je vd week postte. Episch
Goed volk. Eentje van 'jouw volk' heeft een Nederlands gezin doodgereden in Duitsland vorige week.quote:
MUST... NOT.... HAP.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat in de achterhoek alles langzamer doorsijpelt.
Generaliseer eens niet zo, PVV'er.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed volk. Eentje van 'jouw volk' heeft een Nederlands gezin doodgereden in Duitsland vorige week.
Hartstikke dronken, die Pool.
Lekker hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hij is half Suri, houdt van chips en memes.
Samen met Immers toch één van de smaakmakers van de Europese velden.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1 van de weinig goddelijke voetballers nog.
hou je tochquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed volk. Eentje van 'jouw volk' heeft een Nederlands gezin doodgereden in Duitsland vorige week.
Hartstikke dronken, die Pool.
Dat doe ik toch even bewust.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Generaliseer eens niet zo, PVV'er.
ik heb nog nooit een kapsalon gehad.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik had vandaag een afspraak met vrienden en was bang dat ik een pizza zou gaan eten.
Het zijn 3 kapsalons geworden
2 kleintjes en één grote.
Ik mag vandaag met recht een goor varken genoemd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |