ik ga dinsdag weer opskeer zettenquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:45 schreef vincenzo78 het volgende:
Nog nooit kapsalon gegeten en daar ben ik trots op.
Eet wel genoeg andere viesvetsmerig vreten.
Onlo, ik steun je caloriestrijd en vind je een toffe gozer, maar laten we afspreken dat je de komende 40/45 dagen geen post meer plaatst met hoeveel gram kwark en dergelijke hebben gegeten.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zijn de punten die tellen jojo. Aan het einde van het seizoen als jullie die schaal omhoog houden denkt niemand meer aan jouw bijzonder matige optreden van vandaag.
Maar motorrijden lijkt me eigenlijk ook leuker reacreatief gezien, niet altijd even praktisch.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Theorie mag hier ook na je eerste examen. Maar zal op hetzelfde neerkomen ja.
Zou eigenlijk dit weekend naar de Eifel gaan, maar het weer liet me in de steek.
Ik ben een grote jongen. Ik draai mijn hand niet om voor wat eten.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:47 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jezus Onlo.
Ik dacht ik maak een geintje met: wat hebben je vrienden gegeten, maar zelf 3 kapsalons wegkiepen. Is niet alleen smerig maar ook gewoon zelfs knap.
Nog niet naar de eerstehulp geweest?
altijd jojoquote:
onlo is 2 bij 2 meter hequote:Op zondag 1 oktober 2017 20:47 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jezus Onlo.
Ik dacht ik maak een geintje met: wat hebben je vrienden gegeten, maar zelf 3 kapsalons wegkiepen. Is niet alleen smerig maar ook gewoon zelfs knap.
Nog niet naar de eerstehulp geweest?
Ach ja jullie spelen vast geen hoofdklasse.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
altijd jojo
Thuis he
Maar het hielp niet dat het volledige team gister aanwezig was op het oktoberfest feestje
nee 8ste klassequote:Op zondag 1 oktober 2017 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja jullie spelen vast geen hoofdklasse.
Nooit. Er is een klein Chineesje dat 69 hotdogs naar binnen heeft gewerkt. Ik haak af bij max 5 denk ik.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je aan eetwedstrijden mee gaan doen.
Spreken we bij deze af makker.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Onlo, ik steun je caloriestrijd en vind je een toffe gozer, maar laten we afspreken dat je de komende 40/45 dagen geen post meer plaatst met hoeveel gram kwark en dergelijke hebben gegeten.
Ik denk dat ze alles weer uitkotsen, die gasten zijn vaak niet eens dik.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit. Er is een klein Chineesje dat 69 hotdogs naar binnen heeft gewerkt. Ik haak af bij max 5 denk ik.
Haha. Jojo speelt hoofdklasse en jij 6e klasse.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:52 schreef JanCees het volgende:
Ga je nou stoer doen dat je hoofdklasse speelt jojo? Omgerekend naar vrouwenvoetbal is dat zo ongeveer 6de klasse bij de mannen
Er zijn toch maar 2 klasses bij het vrouwenvoetbal: jonger dan 18 en ouder dan 18?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:52 schreef JanCees het volgende:
Ga je nou stoer doen dat je hoofdklasse speelt jojo? Omgerekend naar vrouwenvoetbal is dat zo ongeveer 6de klasse bij de mannen
nee ik speel 8ste klassequote:Op zondag 1 oktober 2017 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Jojo speelt hoofdklasse en jij 6e klasse.
Jojo>JC
quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn toch maar 2 klasses bij het vrouwenvoetbal: jonger dan 18 en ouder dan 18?
16 voor mijquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn toch maar 2 klasses bij het vrouwenvoetbal: jonger dan 18 en ouder dan 18?
Oh nee joh, zo bedoel ik dat niet.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:52 schreef JanCees het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |