Nee, want uit de supermarkt zijn ze nooit versquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Altijd kip-kerrie toch.
Ik ga wel uit van een vers broodje bij een toko. Niet uit de supermarkt of zo.
smoophy?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mis heel veel leuke en lekkere wijven van vroeger op FOK!
Goeiemorgen
Op speenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens flink aan de zuip gaan ja.
Hier is de hulp in de huishouding aan het zuigen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:31 schreef Befbekje het volgende:
Ik smeer trouwens kipsaté op mijn broodje, nu..
Doe der de groeten van ons.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier is de hulp in de huishouding aan het zuigen.
Beetje, maar ook Xenia, Bixister, Cartwoman....quote:
Had altijd van die pakjes van 37 stuks, rookte ik wel bijna leeg op een dag. Peuk of 30 gemiddeldquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rookte je zoveel op een dag? SHIIIIIIIIT
Wij kozen er uiteindelijk voor om ze lekker bij ons te slapen. Iedereen komt aan zijn nachtrust.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb ALLES geprobeerd. Werkt niet.
Toen ik nog rookte rookte ik er 10 à 12 op een dag en vond dat al veelquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Had altijd van die pakjes van 37 stuks, rookte ik wel bijna leeg op een dag. Peuk of 30 gemiddeld
Doe ik.:Dquote:
Godnondejuquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Had altijd van die pakjes van 37 stuks, rookte ik wel bijna leeg op een dag. Peuk of 30 gemiddeld
Ik ook een stuk of 30. Maar dan shag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij gaat ouwehoeren dan Vin.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wij kozen er uiteindelijk voor om ze lekker bij ons te slapen. Iedereen komt aan zijn nachtrust.
Heb ik lang gerookt maar vond sigaretten toch lekkerder na een tijdje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook een stuk of 30. Maar dan shag.
Vroeger ja. Ik rookte van mijn 13e tot 28e. van mijn 13e tot 18 van Nelle halfzwaar met rode Rizla. Daarna overgestapt op Marlboro, pakje per dag. 17 mei 2009 om 23.10 drukte ik mijn laatste uitquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Toen ik nog rookte rookte ik er 10 à 12 op een dag en vond dat al veel..
Onlo rookte shag..
Nee mein Freund! Ik bedoel natuurlijk de kip-kerrie van de toko. De kip-kerrie uit de supermarkt lijkt niet eens op die van de toko.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, want uit de supermarkt zijn ze nooit vers..
Jouw vriendin leek op de foto ook heel anders dan in het echt, maar uit medelijden ben ik toch maar op de dot gegaan..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:37 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nee mein Freund! Ik bedoel natuurlijk de kip-kerrie van de toko. De kip-kerrie uit de supermarkt lijkt niet eens op die van de toko.
jij hebt met hun gemeet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jouw vriendin leek op de foto ook heel anders dan in het echt, maar uit medelijden ben ik toch maar op de dot gegaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |