Bij mij ook. Was er zo'm snotaap van 19 en ADHD, vanlieverlede bleek ie een kantine in elkaar te hebben geslagen, 4 jaar voetbalverbod, moest tussentijds naar recjtbank, had iemand met een glas in gezicht geslagen. Op iedereen kritiek. Niks deugde ook niet in Nederland wilde naar Amerika. Mocht ie één dag op proefverlof. Had ie speed en coacaïne genomen. Kreeg de leiding de schuld. Die haddenhem de dag ervoor slecht behandeld.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Bij ons zaten er nogal veel op rechterlijke machtiging. Goed was dat
Ikeen dag voor de opnamen. Helemaal volgegoten. Ze kwamen soms dronken binnen de eerste dag. Moesten ze op hun kamer blijvenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer dronk je je laatste druppel alcohol?
Mooi manquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij ook. Was er zo'm snotaap van 19 en ADHD, vanlieverlede bleek ie een kantine in elkaar te hebben geslagen, 4 jaar voetbalverbod, moest tussentijds naar recjtbank, had iemand met een glas in gezicht geslagen. Op iedereen kritiek. Niks deugde ook niet in Nederland wilde naar Amerika. Mocht ie één dag op proefverlof. Had ie speed en coacaïne genomen. Kreeg de leiding de schuld. Die haddenhem de dag ervoor slecht behandeld.
Mijn geheugen werkt na tien jaar lang van tijd tot tijd behoorlijk hijsen nog steeds uitermate prima..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
In de nacht van 2 op 3 ja. De Superbowl was bezig
Zondag om een uur of 11 's avondsquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer dronk je je laatste druppel alcohol?
Hij gaat z'n gang maar. Weet zeker dat ie geen 30 wordt. Althans niet gezond en in vrijheid. Tips gegeven. :e;en oor in andere neusgaten ui.quote:
Het mooiste was toen bij ons iemand coke mee naar binnen had gesmokkeldquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij gaat z'n gang maar. Weet zeker dat ie geen 30 wordt. Althans niet gezond en in vrijheid. Tips gegeven. :e;en oor in andere neusgaten ui.
Ben je ook aan het afvallen ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:54 schreef Saind het volgende:
Ha ik zie de postbode worstelen met m'n pakketje
40kg ofzo
is dit echt zo? Dan ben ik binnenkort in de buurt bij die baasquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:56 schreef Befbekje het volgende:
Knut zit nu in Landgraaf te PlayStationen en zijn nieuwe vriendin zit er met de armen over elkaar zuchtend met de zachte G naast, denkend: Wat heb ik nou voor een lul in huis gehaald?
Ik zag 40kgquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:01 schreef Saind het volgende:
[..]
wat heeft dat met de postbode te maken
Ik wil als ik thuis ben ook wel een potje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn PlayStation is er
KOM DAN JEECEE
woon jij nu in landgraaf?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn PlayStation is er
KOM DAN JEECEE
ik kan om 20.30quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn PlayStation is er
KOM DAN JEECEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |