quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:30 schreef Cyanide- het volgende:
Uiteraard de nickwijziging van Caland, plus een stampende Danny die dat 'nooit meer zou doen omdat er altijd een paar klootzakken het verpesten'. Volgens mij kwam hij zelfs al tierend in VBL SC binnen
Waarom werd die wijziging dan toegestaan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:30 schreef Cyanide- het volgende:
Uiteraard de nickwijziging van Caland, plus een stampende Danny die dat 'nooit meer zou doen omdat er altijd een paar klootzakken het verpesten'. Volgens mij kwam hij zelfs al tierend in VBL SC binnen
De naam 4045 lijkt onschuldig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:31 schreef _--_ het volgende:
[..]
[..]
Waarom werd die wijziging dan toegestaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is die in veranderd dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:30 schreef Cyanide- het volgende:
Eerder een einde aan het tijdperk van rellen denk ikquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:34 schreef nanuk het volgende:
[..]
De naam 4045 lijkt onschuldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat was dat?quote:
Was in VBL. Mod werd gebanned en ik ook. Velen anderen met ons in VBL.quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:49 schreef mrPanerai het volgende:
Kunnen de ONZers niet gewoon in ONZ blijven, tering.
Ja, omdat Danny dus boos werd en het weer terug veranderde.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:48 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Ik zie de username 'Caland' anders nog regelmatig posten hoor?
Hij had een ban, maar geen permanente.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:48 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Ik zie de username 'Caland' anders nog regelmatig posten hoor?
Hij mocht gewoon een andere naam kiezen, en heeft dat niet gedaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:57 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja, omdat Danny dus boos werd en het weer terug veranderde.
Geen idee of Caland toen ook het geld dat hij gedoneerd had voor de naamswissel terugkreeg.
Een man van principesquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij mocht gewoon een andere naam kiezen, en heeft dat niet gedaan.
Die man is druk z'n kapitale villa uit te bouwen vermoed ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:12 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Een man van principes
Overigens is er al sinds een paar maanden geen update meer geweest over die gehandicaptenbus waar die donatie van de nickwissel voor was. Potentieel volgende rel?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:34 schreef nanuk het volgende:
[..]
De naam 4045 lijkt onschuldig.Milosevitch mocht wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |