Waar heb jij het over dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:55 schreef onlogisch het volgende:
Haags laat even zien waarom hij een echt forumbeest is.
Mokerhard.
Werkze ouwe reus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verslagen verlaat ik het strijdtoneel.
Mijn piemel is mokerhardquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:55 schreef onlogisch het volgende:
Haags laat even zien waarom hij een echt forumbeest is.
Mokerhard.
quote:
Als er 1 schaap over de dam is..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:52 schreef onlogisch het volgende:
Opeens wordt de SC overspoeld met vrouwen. Eerst Lot, toen Charlotte en nu weer Mortaxx.
Man man man, het komt allemaal wel erg dichtbij zo.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Mortaxx #weetnietwatdekwijlemoticonisdusdanmaarachtereenhashtag
waarom mycroft jij?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:12 schreef DonRaja het volgende:
Toch nog geen lunch blijkbaar...
Overigens in Mycroft is Jojo mod:
[ afbeelding ]
Nouja hopelijk duur dat nauwelijks slapen en zweten als een mongool maximaal een weekquote:
mycroftquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je het nu weer over die punaise?
Interesseert me ook verder niet echt als er over me gelult is ofzo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd online, dan is dat minder nodig.
Snap ik in jouw geval ook wel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Interesseert me ook verder niet echt als er over me gelult is ofzo.
Gaat er meer om dat ik eventuele vragen nog kan beantwoorden. En aangezien ik hier aangesproken wordt met Don, Ron, Donja, Rondanja, Danja, Ranja, RonDaja is het dan wel makkelijk om even mycroft te gebruiken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Interesseert me ook verder niet echt als er over me gelult is ofzo.
nope. Niet nodig ook.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je je vrouwencondoom al om voor je “sollicitatie”?
GGMM bij mij ook als ik een quote zie waar mijn naam in staat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:12 schreef DonRaja het volgende:
Toch nog geen lunch blijkbaar...
Overigens in Mycroft is Jojo mod:
[ afbeelding ]
Valt wel mee, je moet gewoon beseffen dat de meesten hier tot nu toe alleen nog maar mieren hebben geneukt. Een vrouw is dan een beetje eng.quote:
ah op die fiets.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat ik eventuele vragen nog kan beantwoorden. En aangezien ik hier aangesproken wordt met Don, Ron, Donja, Rondanja, Danja, Ranja, RonDaja is het dan wel makkelijk om even mycroft te gebruiken.
#ILLUMINATIEquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
GGMM bij mij ook als ik een quote zie waar mijn naam in staat.
had het o.a. over jou..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Valt wel mee, je moet gewoon beseffen dat de meesten hier tot nu toe alleen nog maar mieren hebben geneukt. Een vrouw is dan een beetje eng.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
tool van bondage waarop je berichten over jou kunt vinden.
Ik werd dus blijgemaakt met een dooie mus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
GGMM bij mij ook als ik een quote zie waar mijn naam in staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |