Instrumentale rap?quote:
Dat heb je als ik weer een dagje meepostquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Er zijn bijna 4 topics doorheen gegaan vandaag en het is nog geen 16.00 uur.
Het is een goede dag voor de SC
Je afwezigheid hier is altijd een groot gemis makker.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat heb je als ik weer een dagje meepost
En ik een beetjequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat heb je als ik weer een dagje meepost
Ik heb een concert van de grateful dead op staan waar ze allemaal wap waren van de mescalinequote:
Hij zegende mij met 1000 jaar. Dus ik verleen hem de wederdienst. Alleen met de aanvullende boodschap dat 1000 jaar slechts één dag in de ogen van de hogere macht.quote:
Om 16:00 draai ik een nummer voor je, mits je het nog 24 minuten volhoudt om geen kapsalons naar binnen te pleuren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Audio of video?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een concert van de grateful dead op staan waar ze allemaal wap waren van de mescaline
vaagste show ooit
Onzinnige lijst van VI. Vergelijking van de gemiddelde bezetting in de Eredivisie stadions tussen heel vorig seizoen en dit seizoen.quote:
Het gaat om de gemiddelde bezettingsgraad, zal uiteindelijk niet veel hebben gescheeld over die 34, 36 of 38 wedstrijden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze de ploegen hebben gewogen die play-offs hebben gespeeld.
Dit is erg raar.quote:
Het is pas een goede dag als GGMM weer post in VBL.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Dat doet hij al.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is pas een goede dag als GGMM weer post in VBL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |