SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:57 schreef STING het volgende:
Welkom bij de Relaties SCHey is dat samz?SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
#marilynmonroe-praktijken
Ik zag daar inderdaad ook een Samzz inquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey is dat samz?
"De hoofdletter Q wordt vervangen voor een O, en de letter p vervangt de kleine q."quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:53 schreef STING het volgende:
[..]
Je was oke
http://nieuwspaal.nl/letter-q-verdwijnt-uit-alfabet/
Gezien dit bericht lijkt me dat nietquote:
Nouja deze bijv. Is niet alles hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja deze bijv. Is niet alles hoorMaar zo'n freak ben ik ook weer niet.
Wow, niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Orlyquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gezien dit bericht lijkt me dat niet
http://nieuwspaal.nl/fans-tevreden-over-auto-max-verstappen/
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey is dat samz?
Ow shit was dat het?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:07 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet het ook niet in je Tinder profiel zetten
Aanstaande zaterdag open huis, het bier staat koud..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:13 schreef Elvi het volgende:
Zeg kunnen jullie een tinder profieltekst voor mij schrijven? Ik heb echt 0 inspiratie![]()
Wat zoekt een man in een profiel tekst?
Is het niet verstandiger om eerst even wat lekkerder in je vel te gaan zitten?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:13 schreef Elvi het volgende:
Zeg kunnen jullie een tinder profieltekst voor mij schrijven? Ik heb echt 0 inspiratie![]()
Hmm is niet echt een pakkende tekst...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het niet verstandiger om eerst even wat lekkerder in je vel te gaan zitten?
Niks, kijkt toch niemand.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:13 schreef Elvi het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hmm is niet echt een pakkende tekst...
De reacties zijn altijd het leukste. Zo veel domme mensen die denken dat het echt is.quote:
Appeltaart staat klaar, zelf slagroom meenemenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag open huis, het bier staat koud..
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Appeltaart staat klaar, zelf slagroom meenemen
Wel even schudden voor gebruikquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Appeltaart met slagroom seizoenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ik heb Burger Shop 1 en 2 op het hoogste level uitgespeeld. Durf jij de uitdaging aan?"quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:36 schreef Scary_Mary het volgende:
Als je een beetje leuk persoonlijk record hebt in één van je favo games, zou je die kunnen noemen. Kun jij mij verslaan/naar de next level helpen *winkwink*. Ofzo? Ben niet zo bekend met die doelgroep..
Van level 3 of cheesy (hihaho) opmerkingen over een big mac te maken?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ik heb Burger Shop 1 en 2 op het hoogste level uitgespeeld. Durf jij de uitdaging aan?"
Goed planquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel even schudden voor gebruik
Ik speel graag hayday wil jij me (komen) melkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ik heb Burger Shop 1 en 2 op het hoogste level uitgespeeld. Durf jij de uitdaging aan?"
Of bananenpannenkoekjes voor ontbijtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:41 schreef Allures het volgende:
Ik heb 2 oude bananen liggen. Twijfel of ik even een cake in elkaar flans
Ook niet vermomd onder slagroom en aardbeien of ander lekker fruit?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:42 schreef Fripsel het volgende:
Ik wil misschien eierkoeken maken dit weekend. Maar dat vind Rival niet lekker. Maar de vanille cake komt mn neus uit.
Ik las eierstokkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:42 schreef Fripsel het volgende:
Ik wil misschien eierkoeken maken dit weekend. Maar dat vind Rival niet lekker. Maar de vanille cake komt mn neus uit.
Vraagje. Jij kookt en bakt ook graag. Maar heb je dan soms niet dat degene waarvoor je kookt of bakt totaal andere dingen lekker vind dan jij? Hoe los je dat op?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:41 schreef Allures het volgende:
Ik heb 2 oude bananen liggen. Twijfel of ik even een cake in elkaar flans
Ik ga morgen weer in de kringloop werken.quote:
Zeg gewoon dat je gaat werken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer in de kringloop werken.
Of moet ik vrijwilligerswerken zeggen? Maar dat is een gek woord. Hoe zeg je dat?
Dat klinkt al ideaalquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:47 schreef Samzz het volgende:
Regen.
Na een dag vol zon, strand, boswandeling en schoonmaken, nu lekker met de hondjes op de bank ploffen.
Meid..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Gvd, is de destiny 2 beta alweer voorbij.
Niet mijn spelquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Gvd, is de destiny 2 beta alweer voorbij.
Met een lepel hoop ik?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:53 schreef Lot88 het volgende:
lola heeft mij geleerd hoe ik avocado moest slachten
Wel zo makkelijk ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:55 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik eet een kiwi ook altijd met een lepel..
Daarna moet je die helft nog wel uit het schilletje krijgen. Een lepel is dan wel handig.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:56 schreef HostiMeister het volgende:
Lepel? Scherp mes. Over de lengte door midden snijden, losdraaien en dan met het mes in de pit tikken en hem er zo uit wippen
Dat dusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:56 schreef HostiMeister het volgende:
Lepel? Scherp mes. Over de lengte door midden snijden, losdraaien en dan met het mes in de pit tikken en hem er zo uit wippen
Het ging over slachten, niet opetenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daarna moet je die helft nog wel uit het schilletje krijgen. Een lepel is dan wel handig.
Je zaagt een koe toch ook niet in tweeen zonder er verder iets mee te doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging over slachten, niet opeten.
Ook voor het slachten handig, je wipt het er met en lepel uit, om vervolgens in stukjes te snijden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging over slachten, niet opeten.
Dat is toch vrij normaalquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:57 schreef Samzz het volgende:
Ik kwam vanochtend langs het strand een heuse groente- en fruitwinkel tegen.
Best apart.
Aangespoeld? Neh.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch vrij normaal?
Ik vind het vies.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ook voor het slachten handig, je wipt het er met en lepel uit, om vervolgens in stukjes te snijden.
Avocado
Voor stukjes snij ik het meestal in de schil in de lengte en breedte en lepel ik de stukjes er uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ook voor het slachten handig, je wipt het er met en lepel uit, om vervolgens in stukjes te snijden.
Avocado
Met een goed mes schil je het dan ookquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daarna moet je die helft nog wel uit het schilletje krijgen. Een lepel is dan wel handig.
Avocado schillen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met een goed mes schil je het dan ook
Ik alleen in de lengte, dan trek ik de twee helften uit elkaar en dan lepelen maarquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor stukjes snij ik het meestal in de schil in de lengte en breedte en lepel ik de stukjes er uit.
Een rijpe kun je het er gewoon aftrekkenquote:
Geeft een zooitje vergeleken met lepelen vind ik, maar ieder zo z'n ding.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een rijpe kun je het er gewoon aftrekken
Is op het strand ook vrij vreemdquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
oooooooooooh nee... Ik dacht dat je gewoon een groenteboer op je pad tegen kwam
Uuuuuh... oké, beetje dom van me....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is op het strand ook vrij vreemd.
Jij gaat nooit naar de bakkerskraam en groente kraam op het strand? Wel opletten dat het geen vloed isquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is op het strand ook vrij vreemd.
Heb je van die kleffe zoute broodjesquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij gaat nooit naar de bakkerskraam en groente kraam op het strand? Wel opletten dat het geen vloed is
Alles met zeezout!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je van die kleffe zoute broodjes.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is hoe pure blijheid er uit ziet.
Een "vriendin" uit Thailand, uhuhquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef ElDinosaur het volgende:
Morgenavond mini reunie met een vriendin die ik sinds ik uit Thailand weg ging niet meer heb gezien. Die avondjes zijn altijd zo gaaf.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:29 schreef STING het volgende:
[..]
Een "vriendin" uit Thailand, uhuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
![]()
Oehquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef ElDinosaur het volgende:
Morgenavond mini reunie met een vriendin die ik sinds ik uit Thailand weg ging niet meer heb gezien. Die avondjes zijn altijd zo gaaf.
![]()
Nee hij was "grappig" aan het doen in NWS. Verdient eigenlijk niet eens grappig tussen aanhalingstekens.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo is ie je aan het dmen?
Interessant..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef ElDinosaur het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:29 schreef STING het volgende:
[..]
Een "vriendin" uit Thailand, uhuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Spannend..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het zit je allemaal wel dwars he.
Post anders nog even wat je aan het eten bent.
Fleur die toegepaste psychologie studeert en een jaar ertussen uitging om te backpacken en zichzelf te vinden in Thailand? Die nu lesgeeft aan weeskindjes? En daar foto's van maakt en op facebook/insta/tinder zet? Zo'n meisje?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Fleur die toegepaste psychologie studeert en een jaar ertussen uitging om te backpacken en zichzelf te vinden in Thailand? Die nu lesgeeft aan weeskindjes? En daar foto's van maakt en op facebook/insta/tinder zet? Zo'n meisje?
Nee, werkt voor de VN en heeft net een maand of 6 in Kabul gezeten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Fleur die toegepaste psychologie studeert en een jaar ertussen uitging om te backpacken en zichzelf te vinden in Thailand? Die nu lesgeeft aan weeskindjes? En daar foto's van maakt en op facebook/insta/tinder zet? Zo'n meisje?
Kabulquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, werkt voor de VN en heeft net een maand of 6 in Kabul gezeten.
Je moet er dan ook geen gesprek mee willen voeren...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh... maar ze heet wel fleur?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kale boel ja?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Altijd weer een aanwinst.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:38 schreef Samzz het volgende:
Moet ik serieus weer politieagent spelen. Godsamme, Befbekje je bent een kleuter.
Zal gezellig zijn in Kabul, gok dat het nachtleven wat tegenvalt daarquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:38 schreef Samzz het volgende:
Moet ik serieus weer politieagent spelen. Godsamme, Befbekje je bent een kleuter.
Jij kunt je misschien ook eens niet aanstellen en hem gewoon negeren op zo'n moment als dit.quote:
Uh, als er op iedere post van me wordt gereageerd niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kunt je misschien ook eens niet aanstellen en hem gewoon negeren op zo'n moment als dit.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neen, niet iedereen die heeft gereisd is zo.
Ik drink me alvast bewusteloos, hoef ik dat niet meer mee te maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:40 schreef DrMarten het volgende:
Bakje koffie en dan maar eens kijken hoe we het WK niet gaan halen
Zou ik wel interessant vinden om over te horen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vinden mannen niet meer piemel in Thailand dan de vrouwen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:41 schreef ElDinosaur het volgende:
En het enige wat die grietjes vinden in Thailand is piemel. Veel piemel.
En dan verlicht thuiskomen natuurlijk.
Klinkt als een leuk typequote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje is wel zo'n type. De halve wereld over om een weekje de handjes van weeskindjes vast te houden en er dan over opscheppen op Facebook.
Jou zou sommige mensen er bijna van verdenken dat ze dat soort dingen doen puur voor de aanzien en likes op social media,quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje is wel zo'n type. De halve wereld over om een weekje de handjes van weeskindjes vast te houden en er dan over opscheppen op Facebook.
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vinden mannen niet meer piemel in Thailand dan de vrouwen?
Het is 2017, met je hokjesquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..], gewoon bij lokale vrouwen vandaan blijven daar. Voor je het weet is het een vent.
Alles voor internetstatusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Jou zou sommige mensen er bijna van verdenken dat ze dat soort dingen doen puur voor de aanzien en likes op social media,
En dan niet weten van alle corruptie die erachter schuilgaat.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef Samzz het volgende:
vriend heeft iets met zo eenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Jou zou sommige mensen er bijna van verdenken dat ze dat soort dingen doen puur voor de aanzien en likes op social media,
Jij wilde daarna in dat gat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:44 schreef Azpilicueta het volgende:
Oud collega van mij ging ook half jaar naar Afrika. Kwam met een gapend gat tussen de benen weer terug
Oh, dat is ook zo'n duts dat ritjes op olifanten maakt en zwemt met dolfijnen in gevangenschap. Want dat is leuk en het helpt die dieren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan niet weten van alle corruptie die erachter schuilgaat.
Dief is hetquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:45 schreef Allures het volgende:
[..]
vriend heeft iets met zo eeninclusief blog
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:45 schreef Allures het volgende:
[..]
vriend heeft iets met zo eeninclusief blog
En dan nog even op de foto met een gedrogeerde tijgerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is ook zo'n duts dat ritjes op olifanten maakt en zwemt met dolfijnen in gevangenschap. Want dat is leuk en het helpt die dieren.
Pics van je zusjequote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef Samzz het volgende:
Heeft ze nog niet gedaan, maar het zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan nog even op de foto met een gedrogeerde tijger
Zeg er maar niks van, want dan ben je een vieze PVV'erquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is ook zo'n duts dat ritjes op olifanten maakt en zwemt met dolfijnen in gevangenschap. Want dat is leuk en het helpt die dieren.
ik kan er helemaal niks meequote:
Joh je hoeft alleen maar te zeggen "goh je bent in -insert derde wereldland- geweest?" en je hoeft de komende 2 uur niks meer te zeggen omdat ze dan losgaat.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:50 schreef Allures het volgende:
[..]
ik kan er helemaal niks mee
Maar je weet hoe het gaat. Zij is een meisje, ik ook. Dus dan word er toch verwacht dat je haar opvangt of zo
Alleen onze interesses liggen wat uiteen
Ugh.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Joh je hoeft alleen maar te zeggen "goh je bent in -insert derde wereldland- geweest?" en je hoeft de komende 2 uur niks meer te zeggen omdat ze dan losgaat.
Wel het ideale moment om ongegeneerd in je eigen hoofd te gaan zitten met je gedachtenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Joh je hoeft alleen maar te zeggen "goh je bent in -insert derde wereldland- geweest?" en je hoeft de komende 2 uur niks meer te zeggen omdat ze dan losgaat.
ja maar ik wil nietquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zo kut is Gouda is ook weer niet. Tweede wereld land denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb hier zoveel vrijwilligerswerk gedaan dat het nu is opgeklommen ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zo kut is Gouda is ook weer niet. Tweede wereld land denk ik.
Duh.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:53 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben vast naïef maar jullie zien veel types wel zwart.
Ikquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:54 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige users hier
Geen nuance op fok, als je op reis bent geweest ben je een fleur.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Duh naief of duh jaded people here?
In het geval van mijn zusje en haar vriendin klopt het welquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen nuance op fok, als je op reis bent geweest ben je een fleur.
Alleen als je echt een Fleur bent en met olifanten in gevangenschap gaat chillen, dan ben je een Fleur.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen nuance op fok, als je op reis bent geweest ben je een fleur.
En bij terugkomst in Nederland als intercedent bij een uitzendbureau gaat werkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alleen als je echt een Fleur bent en met olifanten in gevangenschap gaat chillen, dan ben je een Fleur.
En met je dinnetjes graag wijntjes drinktquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
En bij terugkomst in Nederland als intercedent bij een uitzendbureau gaat werkendan ben je ook een Fleur.
Of recruiter/headhunterquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
En bij terugkomst in Nederland als intercedent bij een uitzendbureau gaat werkendan ben je ook een Fleur.
Wel neukbaar altijd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:01 schreef STING het volgende:
[..]
En met je dinnetjes graag wijntjes drinkt
En lekker gek naar Koningsdag in Amsterdam gaat. Met oranje boa's.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:01 schreef STING het volgende:
[..]
2.1 kind.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:04 schreef HostiMeister het volgende:
13 in een dozijn mensenHeerlijk. Samen een relatie aangaan, 1.7 kind krijgen, een labrador en een huis in een dorp net buiten de stad in een vinex wijk
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. En ik kan het weten.
En naar alle mogelijke festivals gaan hihiquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
En lekker gek naar Koningsdag in Amsterdam gaat. Met oranje boa's.
En sushi!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:01 schreef STING het volgende:
[..]
Dat hou je vast niet lang vol.quote:
Met daar tegenover de alternatieve mensen... Waarvan de vrouw altijd dat vlassige haar heeft wat wijd uitstaat. In grijs/dood blond/ oranje-rood.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:04 schreef HostiMeister het volgende:
13 in een dozijn mensenHeerlijk. Samen een relatie aangaan, 1.7 kind krijgen, een labrador en een huis in een dorp net buiten de stad in een vinex wijk
In oktober weer open weekend bij museum vrolik!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Met daar tegenover de alternatieve mensen... Waarvan de vrouw altijd dat vlassige haar heeft wat wijd uitstaat. In grijs/dood blond/ oranje-rood.
Huis ingericht met Indonesische accesoires. Draagt zelf of veel linnen (paars, met bruine sandalen en kettingen met grote kralen) of juist heel kleurrijke aziatische of afrikaanse printjes.
Doen de boodschappen bij de biologische supermarkt. Hobby: biodanza.
Neemt voor de lunch op het werk altijd een vegetarische spread mee, en een tupperware beker met karnemelk.
5 Minuten is genoegquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat hou je vast niet lang vol.
Die wonen ook niet bij jou in het deurp.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef L-E het volgende:
Ik ken helemaal geen Fleur trouwens. WAT NU
Ik ken er twee. Wil je er eentje lenen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef L-E het volgende:
Dan ken je vast een Marijke of een Marjolein.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef L-E het volgende:
Nu is je leven niks waard.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef L-E het volgende:
Mijn bff heet Marijkequote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan ken je vast een Marijke of een Marjolein.
Ze was aan het fleurten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:09 schreef Faxie het volgende:
Op de middelbare school was er een Fleur die met met aan het flirten was altijd.... ik deed er niks mee want ik probeerde er vooral niks achter te zoeken, omdat ik en tja...![]()
Is ze single?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn bff heet MarijkeKom er maar in met de stereotyperingen
Is net als Fleur, maar doet iets met communicatie en/of pr.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een smerige streek van haar. Vrouwen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:09 schreef Faxie het volgende:
Op de middelbare school was er een Fleur die met met aan het flirten was altijd.... ik deed er niks mee want ik probeerde er vooral niks achter te zoeken, omdat ik en tja...![]()
Marijke Helwegen.quote:
Kuthoeren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een smerige streek van haar. Vrouwen.
Volgens mij is ze lekker gek, ghegheghequote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
Ik ken een Marijke. Maar die hhad een andere baanquote:
Jij wilde een Allison voila.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, daar hebben we de retard met z'n gifjes weer.
Dat is wel heel lang hoor. Ik vind 11 uur al lang.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze is 11 jaar samen met haar liefje, volgens mij is het serieus aan het worden.
RTquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang hoor. Ik vind 11 uur al lang.
Wij ook één bij legal, kleine net te dikke bekakte kut.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:13 schreef Koen66 het volgende:
Had op m'n werk een tijdje een Fleur. Bekakte directiesecretaresse
Ik had moeten happen natuurlijk, want ze was best leuk, maar ik kon gewoon niet geloven dat iemand mij leuk kon vinden.... snifquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een smerige streek van haar. Vrouwen.
Vind Fleur op fb. Het kan nog!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had moeten happen natuurlijk, want ze was best leuk, maar ik kon gewoon niet geloven dat iemand mij leuk kon vinden.... snif
Misschien was 't een weddenschap en heb je er goed aan gedaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had moeten happen natuurlijk, want ze was best leuk, maar ik kon gewoon niet geloven dat iemand mij leuk kon vinden.... snif
Misschien was het wel de liefde van zijn leven.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien was 't een weddenschap en heb je er goed aan gedaan.
Nah ze is niet zo goed opgedroogdquote:
Zag laatst wat foto's van wat oude klasgenoten... check!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:17 schreef Q. het volgende:
Ze is nu vast heel oud en lelijk en heeft 100 kinderen.
Is wel vaak zo. Soms zoek ik de mensen op die mij pestten toen ik 15 was en hoewel ik graag een vergevingsgezind en goed mens ben maakt mijn hart toch een blij huppeltje als ik zie dat ze verlept zijn inmiddelsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is nu vast heel oud en lelijk en heeft 100 kinderen.
Wie weet, zou me niks verbazenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien was 't een weddenschap en heb je er goed aan gedaan.
Om bij jou in de buurt te komen wrs.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah ze is niet zo goed opgedroogdZe was jaren later de vriendin van een poolmaat van me, lol.
Ik ben meer verlept dan mijn pesters. Er is geen karmaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Is wel vaak zo. Soms zoek ik de mensen op die mij pestten toen ik 15 was en hoewel ik graag een vergevingsgezind en goed mens ben maakt mijn hart toch een blij huppeltje als ik zie dat ze verlept zijn inmiddels![]()
Onkruid vergaat niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi, mooi. Ja goed hoor. Je weet wat ze zeggen over slechte mensen en zulks...
Echt hè? Als ik ze soms zie op FB....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Zag laatst wat foto's van wat oude klasgenoten... check!
Onkruid vergaat nietquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi, mooi. Ja goed hoor. Je weet wat ze zeggen over slechte mensen en zulks...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |