Ik speel graag hayday wil jij me (komen) melkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ik heb Burger Shop 1 en 2 op het hoogste level uitgespeeld. Durf jij de uitdaging aan?"
Of bananenpannenkoekjes voor ontbijtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:41 schreef Allures het volgende:
Ik heb 2 oude bananen liggen. Twijfel of ik even een cake in elkaar flans
Ook niet vermomd onder slagroom en aardbeien of ander lekker fruit?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:42 schreef Fripsel het volgende:
Ik wil misschien eierkoeken maken dit weekend. Maar dat vind Rival niet lekker. Maar de vanille cake komt mn neus uit.
Ik las eierstokkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:42 schreef Fripsel het volgende:
Ik wil misschien eierkoeken maken dit weekend. Maar dat vind Rival niet lekker. Maar de vanille cake komt mn neus uit.
Vraagje. Jij kookt en bakt ook graag. Maar heb je dan soms niet dat degene waarvoor je kookt of bakt totaal andere dingen lekker vind dan jij? Hoe los je dat op?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:41 schreef Allures het volgende:
Ik heb 2 oude bananen liggen. Twijfel of ik even een cake in elkaar flans
Ik ga morgen weer in de kringloop werken.quote:
Zeg gewoon dat je gaat werken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer in de kringloop werken.
Of moet ik vrijwilligerswerken zeggen? Maar dat is een gek woord. Hoe zeg je dat?
Dat klinkt al ideaalquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:47 schreef Samzz het volgende:
Regen.
Na een dag vol zon, strand, boswandeling en schoonmaken, nu lekker met de hondjes op de bank ploffen.
Meid..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Gvd, is de destiny 2 beta alweer voorbij.
Niet mijn spelquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Gvd, is de destiny 2 beta alweer voorbij.
Met een lepel hoop ik?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:53 schreef Lot88 het volgende:
lola heeft mij geleerd hoe ik avocado moest slachten
Wel zo makkelijk ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:55 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik eet een kiwi ook altijd met een lepel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |