quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neen, niet iedereen die heeft gereisd is zo.
Ik drink me alvast bewusteloos, hoef ik dat niet meer mee te maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:40 schreef DrMarten het volgende:
Bakje koffie en dan maar eens kijken hoe we het WK niet gaan halen
Zou ik wel interessant vinden om over te horen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, werkt voor de VN en heeft net een maand of 6 in Kabul gezeten.
Vinden mannen niet meer piemel in Thailand dan de vrouwen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:41 schreef ElDinosaur het volgende:
En het enige wat die grietjes vinden in Thailand is piemel. Veel piemel.
En dan verlicht thuiskomen natuurlijk.
Klinkt als een leuk typequote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje is wel zo'n type. De halve wereld over om een weekje de handjes van weeskindjes vast te houden en er dan over opscheppen op Facebook.
Jou zou sommige mensen er bijna van verdenken dat ze dat soort dingen doen puur voor de aanzien en likes op social media,quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje is wel zo'n type. De halve wereld over om een weekje de handjes van weeskindjes vast te houden en er dan over opscheppen op Facebook.
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vinden mannen niet meer piemel in Thailand dan de vrouwen?
Het is 2017, met je hokjesquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..], gewoon bij lokale vrouwen vandaan blijven daar. Voor je het weet is het een vent.
Alles voor internetstatusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Jou zou sommige mensen er bijna van verdenken dat ze dat soort dingen doen puur voor de aanzien en likes op social media,
En dan niet weten van alle corruptie die erachter schuilgaat.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef Samzz het volgende:
vriend heeft iets met zo eenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Jou zou sommige mensen er bijna van verdenken dat ze dat soort dingen doen puur voor de aanzien en likes op social media,
Jij wilde daarna in dat gat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:44 schreef Azpilicueta het volgende:
Oud collega van mij ging ook half jaar naar Afrika. Kwam met een gapend gat tussen de benen weer terug
Oh, dat is ook zo'n duts dat ritjes op olifanten maakt en zwemt met dolfijnen in gevangenschap. Want dat is leuk en het helpt die dieren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan niet weten van alle corruptie die erachter schuilgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |