quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is hoe pure blijheid er uit ziet.
Een "vriendin" uit Thailand, uhuhquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef ElDinosaur het volgende:
Morgenavond mini reunie met een vriendin die ik sinds ik uit Thailand weg ging niet meer heb gezien. Die avondjes zijn altijd zo gaaf.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:29 schreef STING het volgende:
[..]
Een "vriendin" uit Thailand, uhuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
![]()
Oehquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef ElDinosaur het volgende:
Morgenavond mini reunie met een vriendin die ik sinds ik uit Thailand weg ging niet meer heb gezien. Die avondjes zijn altijd zo gaaf.
![]()
Nee hij was "grappig" aan het doen in NWS. Verdient eigenlijk niet eens grappig tussen aanhalingstekens.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo is ie je aan het dmen?
Interessant..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef ElDinosaur het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:29 schreef STING het volgende:
[..]
Een "vriendin" uit Thailand, uhuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Spannend..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het zit je allemaal wel dwars he.
Post anders nog even wat je aan het eten bent.
Fleur die toegepaste psychologie studeert en een jaar ertussen uitging om te backpacken en zichzelf te vinden in Thailand? Die nu lesgeeft aan weeskindjes? En daar foto's van maakt en op facebook/insta/tinder zet? Zo'n meisje?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Fleur die toegepaste psychologie studeert en een jaar ertussen uitging om te backpacken en zichzelf te vinden in Thailand? Die nu lesgeeft aan weeskindjes? En daar foto's van maakt en op facebook/insta/tinder zet? Zo'n meisje?
Nee, werkt voor de VN en heeft net een maand of 6 in Kabul gezeten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Fleur die toegepaste psychologie studeert en een jaar ertussen uitging om te backpacken en zichzelf te vinden in Thailand? Die nu lesgeeft aan weeskindjes? En daar foto's van maakt en op facebook/insta/tinder zet? Zo'n meisje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kabulquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, werkt voor de VN en heeft net een maand of 6 in Kabul gezeten.
Je moet er dan ook geen gesprek mee willen voeren...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh... maar ze heet wel fleur?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kale boel ja?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Altijd weer een aanwinst.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:38 schreef Samzz het volgende:
Moet ik serieus weer politieagent spelen. Godsamme, Befbekje je bent een kleuter.
Zal gezellig zijn in Kabul, gok dat het nachtleven wat tegenvalt daarquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:38 schreef Samzz het volgende:
Moet ik serieus weer politieagent spelen. Godsamme, Befbekje je bent een kleuter.
Jij kunt je misschien ook eens niet aanstellen en hem gewoon negeren op zo'n moment als dit.quote:
Uh, als er op iedere post van me wordt gereageerd niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kunt je misschien ook eens niet aanstellen en hem gewoon negeren op zo'n moment als dit.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neen, niet iedereen die heeft gereisd is zo.
Ik drink me alvast bewusteloos, hoef ik dat niet meer mee te maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:40 schreef DrMarten het volgende:
Bakje koffie en dan maar eens kijken hoe we het WK niet gaan halen
Zou ik wel interessant vinden om over te horen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vinden mannen niet meer piemel in Thailand dan de vrouwen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:41 schreef ElDinosaur het volgende:
En het enige wat die grietjes vinden in Thailand is piemel. Veel piemel.
En dan verlicht thuiskomen natuurlijk.
Klinkt als een leuk typequote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje is wel zo'n type. De halve wereld over om een weekje de handjes van weeskindjes vast te houden en er dan over opscheppen op Facebook.
Jou zou sommige mensen er bijna van verdenken dat ze dat soort dingen doen puur voor de aanzien en likes op social media,quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje is wel zo'n type. De halve wereld over om een weekje de handjes van weeskindjes vast te houden en er dan over opscheppen op Facebook.
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vinden mannen niet meer piemel in Thailand dan de vrouwen?
Het is 2017, met je hokjesquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..], gewoon bij lokale vrouwen vandaan blijven daar. Voor je het weet is het een vent.
Alles voor internetstatusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Jou zou sommige mensen er bijna van verdenken dat ze dat soort dingen doen puur voor de aanzien en likes op social media,
En dan niet weten van alle corruptie die erachter schuilgaat.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef Samzz het volgende:
vriend heeft iets met zo eenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Jou zou sommige mensen er bijna van verdenken dat ze dat soort dingen doen puur voor de aanzien en likes op social media,
Jij wilde daarna in dat gat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:44 schreef Azpilicueta het volgende:
Oud collega van mij ging ook half jaar naar Afrika. Kwam met een gapend gat tussen de benen weer terug
Oh, dat is ook zo'n duts dat ritjes op olifanten maakt en zwemt met dolfijnen in gevangenschap. Want dat is leuk en het helpt die dieren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan niet weten van alle corruptie die erachter schuilgaat.
Dief is hetquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:45 schreef Allures het volgende:
[..]
vriend heeft iets met zo eeninclusief blog
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:45 schreef Allures het volgende:
[..]
vriend heeft iets met zo eeninclusief blog
En dan nog even op de foto met een gedrogeerde tijgerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is ook zo'n duts dat ritjes op olifanten maakt en zwemt met dolfijnen in gevangenschap. Want dat is leuk en het helpt die dieren.
Pics van je zusjequote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef Samzz het volgende:
Heeft ze nog niet gedaan, maar het zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan nog even op de foto met een gedrogeerde tijger
Zeg er maar niks van, want dan ben je een vieze PVV'erquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is ook zo'n duts dat ritjes op olifanten maakt en zwemt met dolfijnen in gevangenschap. Want dat is leuk en het helpt die dieren.
ik kan er helemaal niks meequote:
Joh je hoeft alleen maar te zeggen "goh je bent in -insert derde wereldland- geweest?" en je hoeft de komende 2 uur niks meer te zeggen omdat ze dan losgaat.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:50 schreef Allures het volgende:
[..]
ik kan er helemaal niks mee
Maar je weet hoe het gaat. Zij is een meisje, ik ook. Dus dan word er toch verwacht dat je haar opvangt of zo
Alleen onze interesses liggen wat uiteen
Ugh.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Joh je hoeft alleen maar te zeggen "goh je bent in -insert derde wereldland- geweest?" en je hoeft de komende 2 uur niks meer te zeggen omdat ze dan losgaat.
Wel het ideale moment om ongegeneerd in je eigen hoofd te gaan zitten met je gedachtenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Joh je hoeft alleen maar te zeggen "goh je bent in -insert derde wereldland- geweest?" en je hoeft de komende 2 uur niks meer te zeggen omdat ze dan losgaat.
ja maar ik wil nietquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zo kut is Gouda is ook weer niet. Tweede wereld land denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb hier zoveel vrijwilligerswerk gedaan dat het nu is opgeklommen ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zo kut is Gouda is ook weer niet. Tweede wereld land denk ik.
Duh.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:53 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben vast naïef maar jullie zien veel types wel zwart.
Ikquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:54 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige users hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |