Daarna moet je die helft nog wel uit het schilletje krijgen. Een lepel is dan wel handig.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:56 schreef HostiMeister het volgende:
Lepel? Scherp mes. Over de lengte door midden snijden, losdraaien en dan met het mes in de pit tikken en hem er zo uit wippen
Dat dusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:56 schreef HostiMeister het volgende:
Lepel? Scherp mes. Over de lengte door midden snijden, losdraaien en dan met het mes in de pit tikken en hem er zo uit wippen
Het ging over slachten, niet opetenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daarna moet je die helft nog wel uit het schilletje krijgen. Een lepel is dan wel handig.
Je zaagt een koe toch ook niet in tweeen zonder er verder iets mee te doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging over slachten, niet opeten.
Ook voor het slachten handig, je wipt het er met en lepel uit, om vervolgens in stukjes te snijden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging over slachten, niet opeten.
Dat is toch vrij normaalquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:57 schreef Samzz het volgende:
Ik kwam vanochtend langs het strand een heuse groente- en fruitwinkel tegen.
Best apart.
Aangespoeld? Neh.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch vrij normaal?
Ik vind het vies.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ook voor het slachten handig, je wipt het er met en lepel uit, om vervolgens in stukjes te snijden.
Avocado
Voor stukjes snij ik het meestal in de schil in de lengte en breedte en lepel ik de stukjes er uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ook voor het slachten handig, je wipt het er met en lepel uit, om vervolgens in stukjes te snijden.
Avocado
Met een goed mes schil je het dan ookquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daarna moet je die helft nog wel uit het schilletje krijgen. Een lepel is dan wel handig.
Avocado schillen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met een goed mes schil je het dan ook
Ik alleen in de lengte, dan trek ik de twee helften uit elkaar en dan lepelen maarquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor stukjes snij ik het meestal in de schil in de lengte en breedte en lepel ik de stukjes er uit.
Een rijpe kun je het er gewoon aftrekkenquote:
Geeft een zooitje vergeleken met lepelen vind ik, maar ieder zo z'n ding.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een rijpe kun je het er gewoon aftrekken
Is op het strand ook vrij vreemdquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
oooooooooooh nee... Ik dacht dat je gewoon een groenteboer op je pad tegen kwam
Uuuuuh... oké, beetje dom van me....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is op het strand ook vrij vreemd.
Jij gaat nooit naar de bakkerskraam en groente kraam op het strand? Wel opletten dat het geen vloed isquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is op het strand ook vrij vreemd.
Heb je van die kleffe zoute broodjesquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij gaat nooit naar de bakkerskraam en groente kraam op het strand? Wel opletten dat het geen vloed is
Alles met zeezout!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je van die kleffe zoute broodjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |