Dat is wel heel lang hoor. Ik vind 11 uur al lang.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze is 11 jaar samen met haar liefje, volgens mij is het serieus aan het worden.
RTquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang hoor. Ik vind 11 uur al lang.
Wij ook één bij legal, kleine net te dikke bekakte kut.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:13 schreef Koen66 het volgende:
Had op m'n werk een tijdje een Fleur. Bekakte directiesecretaresse
Ik had moeten happen natuurlijk, want ze was best leuk, maar ik kon gewoon niet geloven dat iemand mij leuk kon vinden.... snifquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een smerige streek van haar. Vrouwen.
Vind Fleur op fb. Het kan nog!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had moeten happen natuurlijk, want ze was best leuk, maar ik kon gewoon niet geloven dat iemand mij leuk kon vinden.... snif
Misschien was 't een weddenschap en heb je er goed aan gedaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had moeten happen natuurlijk, want ze was best leuk, maar ik kon gewoon niet geloven dat iemand mij leuk kon vinden.... snif
Misschien was het wel de liefde van zijn leven.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien was 't een weddenschap en heb je er goed aan gedaan.
Nah ze is niet zo goed opgedroogdquote:
Zag laatst wat foto's van wat oude klasgenoten... check!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:17 schreef Q. het volgende:
Ze is nu vast heel oud en lelijk en heeft 100 kinderen.
Is wel vaak zo. Soms zoek ik de mensen op die mij pestten toen ik 15 was en hoewel ik graag een vergevingsgezind en goed mens ben maakt mijn hart toch een blij huppeltje als ik zie dat ze verlept zijn inmiddelsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is nu vast heel oud en lelijk en heeft 100 kinderen.
Wie weet, zou me niks verbazenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien was 't een weddenschap en heb je er goed aan gedaan.
Om bij jou in de buurt te komen wrs.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah ze is niet zo goed opgedroogdZe was jaren later de vriendin van een poolmaat van me, lol.
Ik ben meer verlept dan mijn pesters. Er is geen karmaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Is wel vaak zo. Soms zoek ik de mensen op die mij pestten toen ik 15 was en hoewel ik graag een vergevingsgezind en goed mens ben maakt mijn hart toch een blij huppeltje als ik zie dat ze verlept zijn inmiddels![]()
Onkruid vergaat niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi, mooi. Ja goed hoor. Je weet wat ze zeggen over slechte mensen en zulks...
Echt hè? Als ik ze soms zie op FB....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Zag laatst wat foto's van wat oude klasgenoten... check!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |