Geen nuance op fok, als je op reis bent geweest ben je een fleur.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Duh naief of duh jaded people here?
In het geval van mijn zusje en haar vriendin klopt het welquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen nuance op fok, als je op reis bent geweest ben je een fleur.
Alleen als je echt een Fleur bent en met olifanten in gevangenschap gaat chillen, dan ben je een Fleur.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen nuance op fok, als je op reis bent geweest ben je een fleur.
En bij terugkomst in Nederland als intercedent bij een uitzendbureau gaat werkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alleen als je echt een Fleur bent en met olifanten in gevangenschap gaat chillen, dan ben je een Fleur.
En met je dinnetjes graag wijntjes drinktquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
En bij terugkomst in Nederland als intercedent bij een uitzendbureau gaat werkendan ben je ook een Fleur.
Of recruiter/headhunterquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
En bij terugkomst in Nederland als intercedent bij een uitzendbureau gaat werkendan ben je ook een Fleur.
Wel neukbaar altijd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:01 schreef STING het volgende:
[..]
En met je dinnetjes graag wijntjes drinkt
En lekker gek naar Koningsdag in Amsterdam gaat. Met oranje boa's.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:01 schreef STING het volgende:
[..]
2.1 kind.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:04 schreef HostiMeister het volgende:
13 in een dozijn mensenHeerlijk. Samen een relatie aangaan, 1.7 kind krijgen, een labrador en een huis in een dorp net buiten de stad in een vinex wijk
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. En ik kan het weten.
En naar alle mogelijke festivals gaan hihiquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
En lekker gek naar Koningsdag in Amsterdam gaat. Met oranje boa's.
En sushi!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:01 schreef STING het volgende:
[..]
Dat hou je vast niet lang vol.quote:
Met daar tegenover de alternatieve mensen... Waarvan de vrouw altijd dat vlassige haar heeft wat wijd uitstaat. In grijs/dood blond/ oranje-rood.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:04 schreef HostiMeister het volgende:
13 in een dozijn mensenHeerlijk. Samen een relatie aangaan, 1.7 kind krijgen, een labrador en een huis in een dorp net buiten de stad in een vinex wijk
In oktober weer open weekend bij museum vrolik!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Met daar tegenover de alternatieve mensen... Waarvan de vrouw altijd dat vlassige haar heeft wat wijd uitstaat. In grijs/dood blond/ oranje-rood.
Huis ingericht met Indonesische accesoires. Draagt zelf of veel linnen (paars, met bruine sandalen en kettingen met grote kralen) of juist heel kleurrijke aziatische of afrikaanse printjes.
Doen de boodschappen bij de biologische supermarkt. Hobby: biodanza.
Neemt voor de lunch op het werk altijd een vegetarische spread mee, en een tupperware beker met karnemelk.
5 Minuten is genoegquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat hou je vast niet lang vol.
Die wonen ook niet bij jou in het deurp.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef L-E het volgende:
Ik ken helemaal geen Fleur trouwens. WAT NU
Ik ken er twee. Wil je er eentje lenen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef L-E het volgende:
Dan ken je vast een Marijke of een Marjolein.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef L-E het volgende:
Nu is je leven niks waard.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef L-E het volgende:
Mijn bff heet Marijkequote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan ken je vast een Marijke of een Marjolein.
Ze was aan het fleurten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:09 schreef Faxie het volgende:
Op de middelbare school was er een Fleur die met met aan het flirten was altijd.... ik deed er niks mee want ik probeerde er vooral niks achter te zoeken, omdat ik en tja...![]()
Is ze single?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn bff heet MarijkeKom er maar in met de stereotyperingen
Is net als Fleur, maar doet iets met communicatie en/of pr.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een smerige streek van haar. Vrouwen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:09 schreef Faxie het volgende:
Op de middelbare school was er een Fleur die met met aan het flirten was altijd.... ik deed er niks mee want ik probeerde er vooral niks achter te zoeken, omdat ik en tja...![]()
Marijke Helwegen.quote:
Kuthoeren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een smerige streek van haar. Vrouwen.
Volgens mij is ze lekker gek, ghegheghequote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
Ik ken een Marijke. Maar die hhad een andere baanquote:
Jij wilde een Allison voila.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, daar hebben we de retard met z'n gifjes weer.
Dat is wel heel lang hoor. Ik vind 11 uur al lang.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze is 11 jaar samen met haar liefje, volgens mij is het serieus aan het worden.
RTquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang hoor. Ik vind 11 uur al lang.
Wij ook één bij legal, kleine net te dikke bekakte kut.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:13 schreef Koen66 het volgende:
Had op m'n werk een tijdje een Fleur. Bekakte directiesecretaresse
Ik had moeten happen natuurlijk, want ze was best leuk, maar ik kon gewoon niet geloven dat iemand mij leuk kon vinden.... snifquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een smerige streek van haar. Vrouwen.
Vind Fleur op fb. Het kan nog!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had moeten happen natuurlijk, want ze was best leuk, maar ik kon gewoon niet geloven dat iemand mij leuk kon vinden.... snif
Misschien was 't een weddenschap en heb je er goed aan gedaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had moeten happen natuurlijk, want ze was best leuk, maar ik kon gewoon niet geloven dat iemand mij leuk kon vinden.... snif
Misschien was het wel de liefde van zijn leven.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien was 't een weddenschap en heb je er goed aan gedaan.
Nah ze is niet zo goed opgedroogdquote:
Zag laatst wat foto's van wat oude klasgenoten... check!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:17 schreef Q. het volgende:
Ze is nu vast heel oud en lelijk en heeft 100 kinderen.
Is wel vaak zo. Soms zoek ik de mensen op die mij pestten toen ik 15 was en hoewel ik graag een vergevingsgezind en goed mens ben maakt mijn hart toch een blij huppeltje als ik zie dat ze verlept zijn inmiddelsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is nu vast heel oud en lelijk en heeft 100 kinderen.
Wie weet, zou me niks verbazenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien was 't een weddenschap en heb je er goed aan gedaan.
Om bij jou in de buurt te komen wrs.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah ze is niet zo goed opgedroogdZe was jaren later de vriendin van een poolmaat van me, lol.
Ik ben meer verlept dan mijn pesters. Er is geen karmaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Is wel vaak zo. Soms zoek ik de mensen op die mij pestten toen ik 15 was en hoewel ik graag een vergevingsgezind en goed mens ben maakt mijn hart toch een blij huppeltje als ik zie dat ze verlept zijn inmiddels![]()
Onkruid vergaat niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi, mooi. Ja goed hoor. Je weet wat ze zeggen over slechte mensen en zulks...
Echt hè? Als ik ze soms zie op FB....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Zag laatst wat foto's van wat oude klasgenoten... check!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |