Nu is je leven niks waard.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef L-E het volgende:
Ik ken helemaal geen Fleur trouwens. WAT NU
Mijn bff heet Marijkequote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan ken je vast een Marijke of een Marjolein.
Ze was aan het fleurten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:09 schreef Faxie het volgende:
Op de middelbare school was er een Fleur die met met aan het flirten was altijd.... ik deed er niks mee want ik probeerde er vooral niks achter te zoeken, omdat ik en tja...![]()
Is ze single?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn bff heet MarijkeKom er maar in met de stereotyperingen
Is net als Fleur, maar doet iets met communicatie en/of pr.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een smerige streek van haar. Vrouwen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:09 schreef Faxie het volgende:
Op de middelbare school was er een Fleur die met met aan het flirten was altijd.... ik deed er niks mee want ik probeerde er vooral niks achter te zoeken, omdat ik en tja...![]()
Marijke Helwegen.quote:
Kuthoeren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een smerige streek van haar. Vrouwen.
Volgens mij is ze lekker gek, ghegheghequote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
Ik ken een Marijke. Maar die hhad een andere baanquote:
Jij wilde een Allison voila.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, daar hebben we de retard met z'n gifjes weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |