quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. En ik kan het weten.
En naar alle mogelijke festivals gaan hihiquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
En lekker gek naar Koningsdag in Amsterdam gaat. Met oranje boa's.
En sushi!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:01 schreef STING het volgende:
[..]
En met je dinnetjes graag wijntjes drinkt
Dat hou je vast niet lang vol.quote:
Met daar tegenover de alternatieve mensen... Waarvan de vrouw altijd dat vlassige haar heeft wat wijd uitstaat. In grijs/dood blond/ oranje-rood.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:04 schreef HostiMeister het volgende:
13 in een dozijn mensenHeerlijk. Samen een relatie aangaan, 1.7 kind krijgen, een labrador en een huis in een dorp net buiten de stad in een vinex wijk
In oktober weer open weekend bij museum vrolik!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Met daar tegenover de alternatieve mensen... Waarvan de vrouw altijd dat vlassige haar heeft wat wijd uitstaat. In grijs/dood blond/ oranje-rood.
Huis ingericht met Indonesische accesoires. Draagt zelf of veel linnen (paars, met bruine sandalen en kettingen met grote kralen) of juist heel kleurrijke aziatische of afrikaanse printjes.
Doen de boodschappen bij de biologische supermarkt. Hobby: biodanza.
Neemt voor de lunch op het werk altijd een vegetarische spread mee, en een tupperware beker met karnemelk.
5 Minuten is genoegquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat hou je vast niet lang vol.
Die wonen ook niet bij jou in het deurp.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef L-E het volgende:
Ik ken helemaal geen Fleur trouwens. WAT NU
Ik ken er twee. Wil je er eentje lenen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef L-E het volgende:
Dan ken je vast een Marijke of een Marjolein.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:08 schreef L-E het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |