Aanstaande zaterdag open huis, het bier staat koud..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:13 schreef Elvi het volgende:
Zeg kunnen jullie een tinder profieltekst voor mij schrijven? Ik heb echt 0 inspiratie![]()
Wat zoekt een man in een profiel tekst?
Is het niet verstandiger om eerst even wat lekkerder in je vel te gaan zitten?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:13 schreef Elvi het volgende:
Zeg kunnen jullie een tinder profieltekst voor mij schrijven? Ik heb echt 0 inspiratie![]()
Hmm is niet echt een pakkende tekst...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het niet verstandiger om eerst even wat lekkerder in je vel te gaan zitten?
Niks, kijkt toch niemand.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:13 schreef Elvi het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hmm is niet echt een pakkende tekst...
De reacties zijn altijd het leukste. Zo veel domme mensen die denken dat het echt is.quote:
Appeltaart staat klaar, zelf slagroom meenemenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag open huis, het bier staat koud..
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Appeltaart staat klaar, zelf slagroom meenemen
Wel even schudden voor gebruikquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Appeltaart met slagroom seizoenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ik heb Burger Shop 1 en 2 op het hoogste level uitgespeeld. Durf jij de uitdaging aan?"quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:36 schreef Scary_Mary het volgende:
Als je een beetje leuk persoonlijk record hebt in één van je favo games, zou je die kunnen noemen. Kun jij mij verslaan/naar de next level helpen *winkwink*. Ofzo? Ben niet zo bekend met die doelgroep..
Van level 3 of cheesy (hihaho) opmerkingen over een big mac te maken?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ik heb Burger Shop 1 en 2 op het hoogste level uitgespeeld. Durf jij de uitdaging aan?"
Goed planquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel even schudden voor gebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |