SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:00 schreef Lot88 het volgende:
sbs6 een programma van arme en rijke gezinnen die ruilen, hoe kan die rijke doed zo'n lekker wijf als vrouw hebben en zelf zo vreselijk onaantrekkelijk zijn
Ik heb ze wel eens gezien die voor een week per dag en dan ook met compartimenten voor dagdelen. Die moet je wel in een tas meedragenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee een bakje per dag. Die weekdozen zijn te kleinen te lomp
Ja dat is wel zo. Maar als je in het donker naar huis gaat heb je het idee dat je al bijna je bed in moetquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heen vind ik echt verschrikkelijk, maar terug vind ik niet zo erg. Ik sta veel moeilijker op als het nog donker ia
Helaas kunnen we er weinig tegen doen vriendquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Maar als je in het donker naar huis gaat heb je het idee dat je al bijna je bed in moet
Daar is toch niet raars aan, genoeg oudere (lelijke) rijke mannen die een jong wulps hertje hebbenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:00 schreef Lot88 het volgende:
sbs6 een programma van arme en rijke gezinnen die ruilen, hoe kan die rijke doed zo'n lekker wijf als vrouw hebben en zelf zo vreselijk onaantrekkelijk zijn
Mijn collega had karamel pepernoten (ja ik weet dat het kruidnoten zijn) gekocht gisterquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:04 schreef Trashcanman het volgende:
Ik heb btw al pepernoten in huis
Ik ga over een paar weken voor m'n moeders verjaardag even naar Nederland en dan neem ik ook weer een doos mee terug naar huis!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:04 schreef Trashcanman het volgende:
Edit:![]()
ik zou het niet kunnen/willenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:04 schreef STING het volgende:
[..]
Daar is toch niet raars aan, genoeg oudere (lelijke) rijke mannen die een jong wulps hertje hebben
Ik hoop het tegenoverstelde ooit te bereikenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:04 schreef STING het volgende:
[..]
Daar is toch niet raars aan, genoeg oudere (lelijke) rijke mannen die een jong wulps hertje hebben
Toyboy zijn?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik hoop het tegenoverstelde ooit te bereiken
Daarom te lompquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens gezien die voor een week per dag en dan ook met compartimenten voor dagdelen. Die moet je wel in een tas meedragen
Een (lelijke) oude vrouw treffen die rijk is?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is wel ideaal snaaivoer voor bij gamen of films kijken ookquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ga over een paar weken voor m'n moeders verjaardag even naar Nederland en dan neem ik ook weer een doos mee terug naar huis!..
Waar woon jij?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ga over een paar weken voor m'n moeders verjaardag even naar Nederland en dan neem ik ook weer een doos mee terug naar huis!..
quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:05 schreef Azpilicueta het volgende:
Een arme aantrekkelijke man met een oud vrouwtje?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Naisquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mijn collega had karamel pepernoten (ja ik weet dat het kruidnoten zijn) gekocht gister![]()
Omgquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:04 schreef Trashcanman het volgende:
Edit:![]()
Zo lang ik maar kan chillen en uitslapenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een (lelijke) oude vrouw treffen die rijk is?
Dat is toch een heerlijk gevoel, dat je nog uren wakker mag zijn en kan genieten van kaarsjes en dat je een echte avond hebt (ahem... ik ga weer op empathisch over nu hoor)quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Maar als je in het donker naar huis gaat heb je het idee dat je al bijna je bed in moet
Ik moet echt uitkijken met die rotzooi.. Ik eet overdag vrij weinig, maar 's avonds kun je inderdaad zo een zak van 500 gram leeghebben..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is wel ideaal snaaivoer voor bij gamen of films kijken ook
Duitsland..quote:
Treffender dan dit wordt het niet idd.quote:
Snap ik. Maar moeilijke persoonlijke vragen hoef je uiteraard niet te beantwoordenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom te lompAls ik uiteten ben of op stage lunch of in welke situatie dan ook, wil ik niet dat mensen zien dat ik medicatie slik
, ivm moeilijke vragen. Voor PTSS en de eetstoornis hebben mensen veel begrip. Alleen de extreme stemmingswisselingen niet en psychotisch gedoe vinden mensen doodeng. Dus ik ben een stiekeme slikker
#dare2believequote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:06 schreef STING het volgende:
[..]
Een arme aantrekkelijke man met een oud vrouwtje?
Hoiquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hai, tochtig gleufje van me.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai citroentje vamme koetsiekoe
Dan wordt het helemaal zo geheimzinnig en gaan mensen gissen en invullen. Ik wil niet dat ze denken dat ik ziek ben oid, terwijl ik gewoon gestoord ben.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Snap ik. Maar moeilijke persoonlijke vragen hoef je uiteraard niet te beantwoorden
Zit zo die noot in je pisbuis.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:09 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Krijg nu American pie ideeën.
Nou ja zoals ik zei heb ik dan het idee bijna naar bed te moeten gaanquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch een heerlijk gevoel, dat je nog uren wakker mag zijn en kan genieten van kaarsjes en dat je een echte avond hebt (ahem... ik ga weer op empathisch over nu hoor)
Ik wil weer net als vorig jaar zo'n huge ass boomquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
De sfeer. Lekker eten
. Kerstboom
.
Kerstbomenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
De sfeer. Lekker eten
. Kerstboom
.
In het donker naar werk en in het donker weer thuis komen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja zoals ik zei heb ik dan het idee bijna naar bed te moeten gaan
Ja... dat is dan minderquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja zoals ik zei heb ik dan het idee bijna naar bed te moeten gaan
Ik ga dit jaar ook voor een grotere boomquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil weer net als vorig jaar zo'n huge ass boom![]()
Niet nodig.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... dat is dan minderSorry
Ja dat zei ik net.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In het donker naar werk en in het donker weer thuis komen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar ook voor een grotere boom.
Krijg je stress van het idee dat mensen een mening over je privé zaken hebben?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan wordt het helemaal zo geheimzinnig en gaan mensen gissen en invullen. Ik wil niet dat ze denken dat ik ziek ben oid, terwijl ik gewoon gestoord ben.
Dus dagbakje
Even bedenken waar ik die neer ga zetten. Of beter, waaropquote:
Ben je iemand die er alles inflikkert als het maar gezellig is of moet de boom een thema hebben?quote:
Ik heb heel mooie kerstballen en ornamentenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ben je iemand die er alles inflikkert als het maar gezellig is of moet de boom een thema hebben?
En vergeet Kerstmuziek niet. Dat introduceer ik al ergens in oktober tijdens werk
vanwege de hondjes?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even bedenken waar ik die neer ga zetten. Of beter, waarop.
Komt mooi uit met al die vreterij tijdens de feestdagenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil weer net als vorig jaar zo'n huge ass![]()
Ja, dat ze de ballen niet uit de boom kwispelenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanwege de hondjes?
Die van mij kon niet meer ergens op
Kan niet wachten het te komen bewonderenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb heel mooie kerstballen en ornamenten.
Maar geen thema.
Ik kende een jack russel die altijd in de kerststal ging liggenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat ze de ballen niet uit de boom kwispelen.
Het hangt er een beetje vanaf wat. Hierbij ben ik gewoon bang dat mensen doorvragen. Daarnaast is mijn vakgebied maar een kleine wereld en moet ik ook aan mijn carrière denken. Ik moet nog een verklaring verzinnen met waarom ik vijf jaar uit de running ben geweest en waarom ik zes jaar doe over een vierjarige studie #fail.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:14 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Krijg je stress van het idee dat mensen een mening over je privé zaken hebben?
Ik heb er eigenlijk best vaak veel schijt aan en als ik ergens geen antwoord op wil geven krijgen ze een compleet debiel antwoord zodat ze zoiets hebben van "laat maar".
Logischquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kan niet wachten het te komen bewonderen
Hoeft bij mier gelukkig niet zo hoog te zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat ze de ballen niet uit de boom kwispelen.
Ik heb nog een hond hequote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoeft bij mier gelukkig niet zo hoog te zijn.
November alquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zodra het december is tover ik mijn kerstspul te voorschijn. Misschien wel eerder
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even bedenken waar ik die neer ga zetten. Of beter, waarop.
Stiekem wil ik dat ook (dan begin ik ook kerstliedjes te zingenquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:19 schreef Harmankardon het volgende:
Dit jaar wel weer kerst in de baas zijn tijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb al een huge assquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Komt mooi uit met al die vreterij tijdens de feestdagen
Anders ik wel..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:22 schreef Samzz het volgende:
Ik verheug me nu al op shoppen voor een kerstjurk.
Ben je bij sollicitaties er open over?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het hangt er een beetje vanaf wat. Hierbij ben ik gewoon bang dat mensen doorvragen. Daarnaast is mijn vakgebied maar een kleine wereld en moet ik ook aan mijn carrière denken. Ik moet nog een verklaring verzinnen met waarom ik vijf jaar uit de running ben geweest en waarom ik zes jaar doe over een vierjarige studie #fail.
Vrienden weten wel de hoe's en wat's, alleen in een restaurant is het, voor mijn gevoel, niet gepast om een complete apotheek uit je tasje te vissen.
Ik ookquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:22 schreef Samzz het volgende:
Ik verheug me nu al op shoppen voor een kerstjurk.
Ja, maar dan maak ik toch geen kans meer op een baan... ik ben heel erg benieuwd hoe dat moet gaan tegen die tijd. Maar allé, eerst lekker stage lopen en mijn diploma halen en daarna een master... hopelijk maskeert dat zes jaar falenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ben je bij sollicitaties er open over?
Ik persoonlijk zou het wel zijn iig, kun je toch makkelijker jezelf zijn op het werk.
Winter, want sneeuw.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:25 schreef Joosie200 het volgende:
Liever lente/zomer > herfst/winter. Voordeel van de herfst/winter is dan weer dat ik meer aan bakken èn gamen toe kom want vaker binnen zitten terwijl het buiten flink los gaatEn met de start van een nieuw GBBO seizoen gisteren en HHB zondag heb ik weer genoeg inspiratie. Idem met Uncharted Lost Legacy en Horizon Frozen Wilds of straks over een maandje de SNES mini
Wat studeer je of wat voor opleiding volg jij eigenlijk?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar dan maak ik toch geen kans meer op een baan... ik ben heel erg benieuwd hoe dat moet gaan tegen die tijd. Maar allé, eerst lekker stage lopen en mijn diploma halen en daarna een master... hopelijk maskeert dat zes jaar falen
Taalwetenschappen afgerond (cum laude, jaja, even trots doen) en studeer nu nog logopedie. Daarna wil ik de master neurolinguïstiek doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat studeer je of wat voor opleiding volg jij eigenlijk?
Geen sneeuw. Ik breek liever niet mijn nek in het donker (trouwens ook niet als het licht isquote:
Ga je ook neurolinguïstisch programmeren? Ik heb verhalen gelezen van mensen die daardoor in psychoses zijn geraakt, løl..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Taalwetenschappen afgerond (cum laude, jaja, even trots doen) en studeer nu nog logopedie. Daarna wil ik de master neurolinguïstiek doen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga je ook neurolinguïstisch programmeren? Ik heb verhalen gelezen van mensen die daardoor in psychoses zijn geraakt, løl..
Nee nee neequote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga je ook neurolinguïstisch programmeren? Ik heb verhalen gelezen van mensen die daardoor in psychoses zijn geraakt, løl..
Snap ik. Samen shoppen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik laat me graag adviseren door de expert
Netwerken tijdens de stage kan al een boel helpen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar dan maak ik toch geen kans meer op een baan... ik ben heel erg benieuwd hoe dat moet gaan tegen die tijd. Maar allé, eerst lekker stage lopen en mijn diploma halen en daarna een master... hopelijk maskeert dat zes jaar falen
A ha, interessant.. Over hersenletsel door tumoren, tijdens mijn studie, bij het vak Rechtsfilosofie, hadden we veel discussie over een strafzaak van iemand die dankzij een tumor pedofiele gedachten kreeg, en die ook botvierde.. De tumor drukte op een deel van de hersens en dat veroorzaakte dat.. Moet je zo iemand opsluiten na een zedendelict, ook als de tumor verwijderd is et cetera? Of is er ook zoiets al vrije wil, ondanks de tumor?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee nee neeIk behandel dan mensen die door (al dan niet) aangeboren hersenletsel taalproblemen krijgen. Dus aangeboren taalproblemen, problemen door hersenletsel bijv. tumoren/ongelukken/hersenbloedingen etc. Dus gewoon revalidatiewerk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Hier gaat iets gruwelijk mis..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je hier misschien wat meer info over?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
A ha, interessant.. Over hersenletsel door tumoren, tijdens mijn studie, bij het vak Rechtsfilosofie, hadden we veel discussie over een strafzaak van iemand die dankzij een tumor pedofiele gedachten kreeg, en die ook botvierde.. De tumor drukte op een deel van de hersens en dat veroorzaakte dat.. Moet je zo iemand opsluiten na een zedendelict, ook als de tumor verwijderd is et cetera? Of is er ook zoiets al vrije wil, ondanks de tumor?
Doch desalniettemin..
Wat wil je weten?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb je hier misschien wat meer info over?
Klopt! Ik heb met veel logopedisten goed contact (ook door gewoon heel brutaal te mailen of ik een keer een dagje mocht meekijken etc) en volg alle vacatures al, ga naar congressen en dat soort dingen. Wordt aan gewerktquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Netwerken tijdens de stage kan al een boel helpen.
Over een interessant vraagstuk gesproken inderdaad... Daar denk ik eens voor mezelf goed over na wat ik vindquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
A ha, interessant.. Over hersenletsel door tumoren, tijdens mijn studie, bij het vak Rechtsfilosofie, hadden we veel discussie over een strafzaak van iemand die dankzij een tumor pedofiele gedachten kreeg, en die ook botvierde.. De tumor drukte op een deel van de hersens en dat veroorzaakte dat.. Moet je zo iemand opsluiten na een zedendelict, ook als de tumor verwijderd is et cetera? Of is er ook zoiets al vrije wil, ondanks de tumor?
Doch desalniettemin..
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook hoi.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:35 schreef twi het volgende:
Alsof je zo erg ondervraagd wordt tijdens sollicitaties over de duur van je studie en de achterliggende redenen... Je hebt je diploma, zegt toch genoeg. Ik heb 6 jaar over een propedeuse gedaan en me er voor sollicitaties altijd volledig onnodig druk over gemaakt.
Goed bezig!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb met veel logopedisten goed contact (ook door gewoon heel brutaal te mailen of ik een keer een dagje mocht meekijken etc) en volg alle vacatures al, ga naar congressen en dat soort dingen. Wordt aan gewerkt
[..]
Een uitgebreide, én een getailleerde verhaallijn.. Wow..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
uitgebreide getailleerde verhaallijn, link met info over dat specifieke gebeuren?
+dequote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een uitgebreide, én een getailleerde verhaallijn.. Wow..
En plaats dat maar in de sc Bef, deze wil ik ook wel lezenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb je hier misschien wat meer info over?
Dat doet me goed om te lezen (niet dat je zolang over je P hebt gedaan, maar dat het blijkbaar niet uitmaakt). Dank je welquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:35 schreef twi het volgende:
Alsof je zo erg ondervraagd wordt tijdens sollicitaties over de duur van je studie en de achterliggende redenen... Je hebt je diploma, zegt toch genoeg. Ik heb 6 jaar over een propedeuse gedaan en me er voor sollicitaties altijd volledig onnodig druk over gemaakt.
Thnxquote:
Ja, ik ben dronken, en nog blijf ik in goed lopende volzinnen schrijven.. Afijn.. Het is alweer een jaar of zes, zeven geleden, maar ik zal binnenkort weer eens in m'n mappen voor je kijken of ik 't kan vinden..quote:
Slimme jongenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ben al geld opzij aan het zetten
jezus zeg, nevermind.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, ik ben dronken, en nog blijf ik in goed lopende volzinnen schrijven.. Afijn.. Het is alweer een jaar of zes, zeven geleden, maar ik zal binnenkort weer eens in m'n mappen voor je kijken of ik 't kan vinden..
Ik praat alleen met mensen die ik ken.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan niet netwerken. Ben echt extreem autistisch op dat soort bijeenkomsten.
Geen N-Koreanen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Deze week ook op een congres, ik ben nog stiller dan de chinezen.
jij mag mij al helemaal niet pesten nu.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:40 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het is dat ik te moe ben om te pesten anders was dit de handgeschreven invitatie.
Mevrouw gaat werken bij een kringloop en raust er linea recta meteen een bank vandaanquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:40 schreef Fripsel het volgende:
Mijn "nieuwe" bank ligt als een bed. Ik ga hier slapen vannacht denk ik.
Ik ken dan niemand, en ga dan maar extra lang op het toilet zitten in de pauzes, het is echt diep triest.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik praat alleen met mensen die ik ken.
Mijn "nieuwe" bank ligt als een bed. Maar dat komt omdat het er ook eentje is, naja in een handomdraaiquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:40 schreef Fripsel het volgende:
Mijn "nieuwe" bank ligt als een bed. Ik ga hier slapen vannacht denk ik.
Waarom ik al helemaal niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij mag mij al helemaal niet pesten nu.
Ben daar ook geen ster in, mede omdat ik moeilijk zogenaamd geinteresseerd in iemand kan zijn, puur omdat ik die persoon weleens nodig kan hebben in de toekomst.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Deze week ook op een congres, ik ben nog stiller dan de chinezen.
als jullie samen naast elkaar lopen en jij je haar los hebt denkt iedereen dat jullie een setje zijnquote:
Ik ga niet als ik niemand ken. Je zal maar per ongeluk in een ongemakkelijk gesprek met iemand terechtkomen. Over je werk ofzo.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken dan niemand, en ga dan maar extra lang op het toilet zitten in de pauzes, het is echt diep triest.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mijn "nieuwe" bank ligt als een bed. Maar dat komt omdat het er ook eentje is, naja in een handomdraai
Het gaat dan ook niet om jouw ster, maar om die van een ander, in dat gevalquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ben daar ook geen ster in, mede omdat ik moeilijk zogenaamd geinteresseerd in iemand kan zijn, puur omdat ik die persoon weleens nodig kan hebben in de toekomst.
zonde.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga niet als ik niemand ken. Je zal maar per ongeluk in een ongemakkelijk gesprek met iemand terechtkomen. Over je werk ofzo.
Wat dat betreft lijkt het op een gemiddeld café..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:44 schreef Harmankardon het volgende:
Congressen zijn sowieso kut. Duurt te lang, het is te warm, lelijke mensen, tegenvallend eten en het gaat alleen maar over werk.
Je begreep de referentiequote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik viel achterover van verbazing toen ik hoorde hoe oud hij was en dat ze drie kinderen hebben.
Klopt, ass kissen is aan mij niet besteedquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om jouw ster, maar om die van een ander, in dat geval..
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:44 schreef Harmankardon het volgende:
Congressen zijn sowieso kut. Duurt te lang, het is te warm, lelijke mensen, tegenvallend eten en het gaat alleen maar over werk.
Moet je nagaan, als je niet eens werk hebt, dan worden de gesprekken nog ongemakkelijkerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga niet als ik niemand ken. Je zal maar per ongeluk in een ongemakkelijk gesprek met iemand terechtkomen. Over je werk ofzo.
Nee deze had ik weken geleden al geregeld via marktplaats. Ik mocht hem voor 25 euro komen halen als ik op de levering van hun nieuwe bank wilde wachten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mevrouw gaat werken bij een kringloop en raust er linea recta meteen een bank vandaan..
Ik kan met mijn bruine tong er zo een paar aanwijzen in deze SC die daar heel goed in zijn!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:45 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, ass kissen is aan mij niet besteed
Nee de eigenaren hadden 3 kinderen bedoel ik. Die staan erom bekend om dingen vies te maken.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je begreep de referentie![]()
Huh, wacht wat.. hoe oud je bank was en dat de bank drie kinderen heeft: drie soorten poef?
I have no doubtquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kan met mijn bruine tong er zo een paar aanwijzen in deze SC die daar heel goed in zijn!
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kan met mijn bruine tong er zo een paar aanwijzen in deze SC die daar heel goed in zijn!
50 minuten te lang voor iedereens spanningsboog.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:46 schreef Harmankardon het volgende:
En als je praat op een congres is ook kut, 85% procent boeit het niet en je bent de hele dag kwijt voor een lulverhaal van een uur.
Vermoeiendquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:46 schreef Harmankardon het volgende:
En als je praat op een congres is ook kut, 85% procent boeit het niet en je bent de hele dag kwijt voor een lulverhaal van een uur.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:47 schreef STING het volgende:
[..]
Een Lot in het nauw maakt some rare sprongen
Nee echt? Zijn kinderen van die donderstralenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee de eigenaren hadden 3 kinderen bedoel ik. Die staan erom bekend om dingen vies te maken.
Doe eens een gokje hoe oud hij is.
11 jaarquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee echt? Zijn kinderen van die donderstralen![]()
2 weken oud? Gekocht, past niet in de woonkamer qua ruimte dus hij moest eruit en terugbrengen naar de winkel hadden ze geen zin in?
Zou je er niet aan af kunnen zienquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
11 jaar![]()
Ik vind hem eruit zien als banken die nu verkocht worden in de winkel.
Ik las je topic over onrust en creativiteit en what not.. Ik had van jou verwacht dat je er zelf één in elkaar zou timmeren.. Voor het leder een koe schieten dit dat..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
11 jaar![]()
Ik vind hem eruit zien als banken die nu verkocht worden in de winkel.
Ik heb wel al eens een loungebank van pallethout gemaakt. Telt dat ook?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik las je topic over onrust en creativiteit en what not.. Ik had van jou verwacht dat je er zelf één in elkaar zou timmeren.. Voor het leder een koe schieten dit dat..
Ja..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb wel al eens een loungebank van pallethout gemaakt. Telt dat ook?
Had er ook zelf traagschuim kussens op gemaakt, wil er in mijn huidige tuin eigenlijk ook een keer een maken.quote:
Traagschuim is wel episch materiaal voor kussensquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Had er ook zelf traagschuim kussens op gemaakt, wil er in mijn huidige tuin eigenlijk ook een keer een maken.
Is weer eens wat anders dan iets van IKEA inelkaar schroeven.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:53 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb wel al eens een loungebank van pallethout gemaakt. Telt dat ook?
Die zijn irritant jaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:56 schreef Californium het volgende:
Feestjes waar ik alleen het feestvarken ken is niet mijn ding. Even akward dansen met onbekenden brb.
Kan ik ook niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan iets van IKEA inelkaar schroeven.
Ikea is fijn omdat het goedkoop is, maar mijn doel is altijd om Ikea dingen zo snel mogelijk te vervangen voor opgeknapte degelijke meubels en het liever nog niet aan te schaffen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan iets van IKEA inelkaar schroeven.
Kringloop is voordeliger. Maar zijn er verder "echte" meubelwinkels die goedkoper zijn?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
Vind ikea best duur, eigenlijk. Over het algemeen.
Jysk?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kringloop is voordeliger. Maar zijn er verder "echte" meubelwinkels die goedkoper zijn?
Niet echt, maar ja, een hele nieuwe ikea inrichting zou ik niet kunnen betalen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kringloop is voordeliger. Maar zijn er verder "echte" meubelwinkels die goedkoper zijn?
Leen Bakker, Jysk, dat soort spul?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:00 schreef Fripsel het volgende:
Jep. 3 wijn maakt het iets beter.quote:
Ik heb helemaal niets van Ikea. Oh ja, LED lampjes en zulks, maar geen meubelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:58 schreef Fripsel het volgende:
Ikea is fijn omdat het goedkoop is, maar mijn doel is altijd om Ikea dingen zo snel mogelijk te vervangen voor opgeknapte degelijke meubels en het liever nog niet aan te schaffen.![]()
Behalve mijn bed dan. Die mag blijven.De wat duurdere spullen van Ikea vind ik vaak wel mooier/beter, Maarja dat is dan weer duurder.
Ik word als ik daar wijn ga drinken altijd droevig van mijn matige sociale vaardigheden. En dan ga ik buiten bij de rokers mijn beklag doen over die zaken.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Jep. 3 wijn maakt het iets beter.
Bezoek eens IKEAquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Nog steeds op zoek naar nieuwe eetstoelen
Ik heb er ook niks meer van behalve mijn bed maar kan schandalig genoeg de hele Ikea in Breda dromen. Een nieuwe lijn herken ik meteen. Zusje van mn beste vriendin dacht dat ik gek was laatst.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets van Ikea. Oh ja, LED lampjes en zulks, maar geen meubelen.
Ik vind de Volfgang van Ikea wel mooi, de grijze. En had bij Leen Bakker mooie online gezien maar die zijn online only en dat vind ik irritant.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind de Ikea stoelen echt van bagger kwaliteit.![]()
Wat voor iets wil je Cherry?
Ik schrok binnen drie minuten al mijn eten naar binnen, dus ik kom er nooit met een stalen reet vanaf..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vind de eetkamerstoelen bij de IKEA erg tegenvallen
M'n bed, eettafel, salontafel, nachtkastje, kleed, bureau, bureaustoel, schoenenkastje en twee boekenkastenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks meer van behalve mijn bed maar kan schandalig genoeg de hele Ikea in Breda dromen. Een nieuwe lijn herken ik meteen. Zusje van mn beste vriendin dacht dat ik gek was laatst.
Ik ben zelf op zoek geweest en echt goedkoper dan Ikea en je komt idd bij kringloop uit.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die heb ik, maar overweeg toch nieuwe, eentje met poten waar je filtjes onder kunt doen. Het metal gaat helaas niet echt goed samen met het geoliede parket.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de Volfgang van Ikea wel mooi, de grijze.
Die lijkt me dan wel best weer degelijk. Het zijn vooral die nep houten stoelen enzo die ik tegen vind vallen bij de Ikea.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de Volfgang van Ikea wel mooi, de grijze. En had bij Leen Bakker mooie online gezien maar die zijn online only en dat vind ik irritant.
Nee ik heb een houten vloer dus dat hield mij ook wel tegen. Maar we zitten toch wel een soort noppen onder waar viltjes op kunnen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:07 schreef STING het volgende:
[..]
Die heb ik, maar overweeg toch nieuwe, eentje met poten waar je filtjes onder kunt doen. Het metal gaat helaas niet echt goed samen met het geoliede parket.
Ik heb twee vierkantje tafeltjes van Ikea en mijn bed van Ikea. Nuja, matras en matrastopper. Boxspring zelf is van wat later Auping is gaan heten. Ik had wel meer toen ik op kamers ging. Borden, bekers en oh de drinkglazen gaan nog steeds mee van Ikeaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ikea heeft wel de leukste bedden, vind ik
Vrij smal, filtjes blijven niet lang zitten bij schuiven van de stoelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik heb een houten vloer dus dat hield mij ook wel tegen. Maar we zitten toch wel een soort noppen onder waar viltjes op kunnen?
Ik heb ook stoelen met metalen poten, maar zitten gewoon kunststof of rubber dopjes onder. Geen probleem.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik heb een houten vloer dus dat hield mij ook wel tegen. Maar we zitten toch wel een soort noppen onder waar viltjes op kunnen?
Hoe heette het daarvoor dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb twee vierkantje tafeltjes van Ikea en mijn bed van Ikea. Nuja, matras en matrastopper. Boxspring zelf is van wat later Auping is gaan heten.
Waarom moet het eigenlijk goedkoop zijn?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:07 schreef Joosie200 het volgende:
Ik ben zelf op zoek geweest en echt goedkoper dan Ikea en je komt idd bij kringloop uit.
Omdat student en on a budget?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom moet het eigenlijk goedkoop zijn?
Leuke stoelen, lijken me wel vervelend tijdens het etenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:14 schreef CherryLips het volgende:
http://m.leenbakker.nl/m2(...)iousSearchTerm=Boras
Ik vind deze leuk maar duur en niet in de winkel
Ze zijn voornamelijk voor de sierquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Leuke stoelen, lijken me wel vervelend tijdens het eten..
Ik heb laatst zelfs nog met de blote hand een spin bij mijn vriendin weggehaald. Maar vanaf een bepaald formaat kan ik ze niet meer aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:10 schreef STING het volgende:
[..]
Wat een contrast, van zelf banken samenstellen van pallethout tot dit
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn voornamelijk voor de sier
Frisse lucht, 24/7/365quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:15 schreef Samzz het volgende:
Booh, heb m'n raam wagenwijd open, heerlijk.
Ik had altijd wel een hoop boekenkasten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Wat moet een student met meubels? Bureau, stoel, kast, bed.
Ik heb het slaapkamerraam altijd minimaal op kiep staan. Maar nu is helemaal open wel zo lekker. Net als gisterenquote:
Wat denk je dat ik doe dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Koop dan gewoon 2e hands of kringloop.
Ik had als student al mijn boeken in een rij en op stapel op de vensterbank staan/liggen, zodat voorbijgangers zouden denken dat daar een intellectueel woont..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had altijd wel een hoop boekenkasten.
Mijn opa was net bij de hulpbrigade. Die stond verwonderd toe te kijken hoe de eettafel verder de hoek in ging.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn voornamelijk voor de sier
Mijn eettafel is vandaag opgepikt door Rova voor de grofvuilstortquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn opa was net bij de hulpbrigade. Die stond verwonderd toe te kijken hoe de eettafel verder de hoek in ging.
"Ja sorry opa, mijn generatie eet op de bank". Die blik!![]()
Blote hand doe ik niet aan, gewoon een glas met een A4tje eronder, ook de minste kans dat ie gewond raaktquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb laatst zelfs nog met de blote hand een spin bij mijn vriendin weggehaald. Maar vanaf een bepaald formaat kan ik ze niet meer aan.![]()
![]()
Gelukkig heb ik een kat.
7 meubelstukken is best veel toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:19 schreef Samzz het volgende:
IKEA.
Hoewel ik maar zeven meubelstukken van IKEA in heel mijn huis heb.
Ik heb gewoon een (handgemaakte) boekenkast daarvoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:18 schreef Befbekje het volgende:
Ik had als student al mijn boeken in een rij en op stapel op de vensterbank staan/liggen, zodat voorbijgangers zouden denken dat daar een intellectueel woont..
De beste manierquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:20 schreef STING het volgende:
[..]
Blote hand doe ik niet aan, gewoon een glas met een A4tje eronder, ook de minste kans dat ie gewond raakt
Ik heb slechts drie meubelstukken van Ikea. Wel meteen de grootste drie: bed, bank en tafel.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:19 schreef Samzz het volgende:
IKEA.
Hoewel ik maar zeven meubelstukken van IKEA in heel mijn huis heb.
Inderdaad, ik ook, bijen en hommelsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
De beste manier. Zo haal ik ook bijen uit m'n huis
.
Gaaf!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een (handgemaakte) boekenkast daarvoor.
Een bed, een stoel en ladekast in mijn kledingkamer, badkamermeubel, eettafel, stoel en vloerkleed. Vind ik enorm meevallen tbh.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
7 meubelstukken is best veel toch?
Mijn bed is helaas wel een miskoop, heel mooi, maar krakenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb slechts drie meubelstukken van Ikea. Wel meteen de grootste drie: bed, bank en tafel.
Hommeltjesquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ook, bijen en hommels
nee preciesquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
Het is dat een eettafel handig is om zooi op te dumpen en het anders zo'n lege ruimte is, anders zou ik geen eettafel hebben.
Ditquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
Het is dat een eettafel handig is om zooi op te dumpen en het anders zo'n lege ruimte is, anders zou ik geen eettafel hebben.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee preciesis echt een magneet voor zooi.
Dit echt héquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit.
En ik schilder eraan. Heb in de jaren dat ik hier woon drie keer aan de eettafel gegeten.
In zijn totaal is het niet veel maar ik vind het ook niet meer weinig van een merk zeg maar. Niks negatiefs daarmee bedoelt verder hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een bed, een stoel en ladekast in mijn kledingkamer, badkamermeubel, eettafel, stoel en vloerkleed. Vind ik enorm meevallen tbh.
Ik bouw een villa voor je mop en dan krijgt 'ie een speciale plaats..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Heb een grenen kast die van m'n ouders is geweest en nog twee sixties ladenkastjes die van m'n opa en oma warener staat nog ergens een sixties servieskast die voor mij was, maar ik kan m niet kwijt.
Naja, het Ikea bureaumeubel was al snel doorgezakt wegens een te lompe pc systeemkastquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:26 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen bureau. Mijn eettafel is dumpplaats, knutselhoek, kantoor en atelier in één
.
Poepzequote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:27 schreef Samzz het volgende:
Meubels.
Ah well. Mijn favoriete meubelstuk opzoeken. Bye.
Mijn bureau is nog een grotere zooi dan de eettafel. Maar daar zit ik eigenlijk ook het grootste deel van de dag aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:26 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen bureau. Mijn eettafel is dumpplaats, knutselhoek, kantoor en atelier in één
.
Slaap zequote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:27 schreef Samzz het volgende:
Meubels.
Jaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee preciesis echt een magneet voor zooi.
Ja ik ook zoietsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit.
En ik schilder eraan. Heb in de jaren dat ik hier woon drie keer aan de eettafel gegeten.
Veel plezier met je dressoirquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:27 schreef Samzz het volgende:
Meubels.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:27 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik bouw een villa voor je mop en dan krijgt 'ie een speciale plaats..
Trustenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:27 schreef Samzz het volgende:
Meubels.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:27 schreef Samzz het volgende:
Meubels.
Ik heb een hele mooie houten kist die bij mijn oma weg komt, maar kan hem ook nergens kwijt. Groot ondingquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Heb een grenen kast die van m'n ouders is geweest en nog twee sixties ladenkastjes die van m'n opa en oma warener staat nog ergens een sixties servieskast die voor mij was, maar ik kan m niet kwijt.
Oh, dat is ook tof ja. Zelfbouw FTW!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:22 schreef Fripsel het volgende:
Mijn keukenblok is in samenwerking met mijn vader getimmerd.
Ik dacht dat je het over de doodskist hadquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie houten kist die bij mijn oma weg komt, maar kan hem ook nergens kwijt. Groot onding
En mijn kapstok komt bij mijn oma vandaan. Is door mijn overgrootvader gemaakt. Hele simpele metalen kapstok. Zo blij mee
mijn vader heeft de caviaflat gemaaktquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dat is ook tof ja. Zelfbouw FTW!
Gaaf!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Zou het liefst een heel huis zelf bouwen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dat is ook tof ja. Zelfbouw FTW!
Kun je de kist niet als salontafel gebruiken?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie houten kist die bij mijn oma weg komt, maar kan hem ook nergens kwijt. Groot onding
En mijn kapstok komt bij mijn oma vandaan. Is door mijn overgrootvader gemaakt. Hele simpele metalen kapstok. Zo blij mee
Mijn oma was maar een klein vrouwtje, had misschien wel ergens gepastquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de doodskist had
ik kon ook nog een oude donkerhouten secretaire krijgen die van mijn andere grootouders is geweest maar die vond ik best lomp en lelijkquote:
Leuk is dat he, als dingen echt een verhaal hebben.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:32 schreef Joosie200 het volgende:
Verder heb ik een boekenkast die door mijn andere opa is gemaakt, schilderijen aan de muur van mijn opa en oma, een miniatuur punter van hout gemaakt door een opa. Handig al die opa's en oma's die ik gehad en gekend heb
Ja dat vind ik het enige nadeel van oude meubels, dat ze vaak zo donker zijn. Maar ik doe niet zo moeilijk over "verfverkrachting" zoals sommige dat zouden noemen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik kon ook nog een oude donkerhouten secretaire krijgen die van mijn andere grootouders is geweest maar die vond ik best lomp en lelijk
O ja, mijn huidige secretaire komt ook uit de jaren zestig of zeventig, stond bij m'n ouders in de garage
En ik heb vorig jaar ook een oude bollenlamp gekregen, een bruine, die volgens mij al de hele familie door is geweest.
Nope, te groot. Mijn woonkamer is niet zo groot helaas.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kun je de kist niet als salontafel gebruiken?
Vind ik wel jaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Leuk is dat he, als dingen echt een verhaal hebben.
Dat had bij deze niet zo mooi gestaan en ik denk niet dat de familie dat zou waarderen. Hij heeft ook zo'n stoffen groen werkblad enzo.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat vind ik het enige nadeel van oude meubels, dat ze vaak zo donker zijn. Maar ik doe niet zo moeilijk over "verfverkrachting" zoals sommige dat zouden noemen.
Dat had ik niet meegekregen, gecondoleerdquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vind ik wel ja
En wanneer oma zaterdag begraven is en haar spullen zijn uitgezocht kan ik vast nog wel wat schilderijen uitkiezenDe laatste jaren ging ze daar enorm in op. Haar hele huis staat vol met eigengemaakte schilderijen
Mijn oma is ook een hele tijd zo fanatiek geweest met schilderen maar ze word wel echt oud nu.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vind ik wel ja
En wanneer oma zaterdag begraven is en haar spullen zijn uitgezocht kan ik vast nog wel wat schilderijen uitkiezenDe laatste jaren ging ze daar enorm in op. Haar hele huis staat vol met eigengemaakte schilderijen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |