Kringloop is voordeliger. Maar zijn er verder "echte" meubelwinkels die goedkoper zijn?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
Vind ikea best duur, eigenlijk. Over het algemeen.
Jysk?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kringloop is voordeliger. Maar zijn er verder "echte" meubelwinkels die goedkoper zijn?
Niet echt, maar ja, een hele nieuwe ikea inrichting zou ik niet kunnen betalen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kringloop is voordeliger. Maar zijn er verder "echte" meubelwinkels die goedkoper zijn?
Leen Bakker, Jysk, dat soort spul?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:00 schreef Fripsel het volgende:
Jep. 3 wijn maakt het iets beter.quote:
Ik heb helemaal niets van Ikea. Oh ja, LED lampjes en zulks, maar geen meubelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:58 schreef Fripsel het volgende:
Ikea is fijn omdat het goedkoop is, maar mijn doel is altijd om Ikea dingen zo snel mogelijk te vervangen voor opgeknapte degelijke meubels en het liever nog niet aan te schaffen.![]()
Behalve mijn bed dan. Die mag blijven.De wat duurdere spullen van Ikea vind ik vaak wel mooier/beter, Maarja dat is dan weer duurder.
Ik word als ik daar wijn ga drinken altijd droevig van mijn matige sociale vaardigheden. En dan ga ik buiten bij de rokers mijn beklag doen over die zaken.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Jep. 3 wijn maakt het iets beter.
Bezoek eens IKEAquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Nog steeds op zoek naar nieuwe eetstoelen
Ik heb er ook niks meer van behalve mijn bed maar kan schandalig genoeg de hele Ikea in Breda dromen. Een nieuwe lijn herken ik meteen. Zusje van mn beste vriendin dacht dat ik gek was laatst.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets van Ikea. Oh ja, LED lampjes en zulks, maar geen meubelen.
Ik vind de Volfgang van Ikea wel mooi, de grijze. En had bij Leen Bakker mooie online gezien maar die zijn online only en dat vind ik irritant.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind de Ikea stoelen echt van bagger kwaliteit.![]()
Wat voor iets wil je Cherry?
Ik schrok binnen drie minuten al mijn eten naar binnen, dus ik kom er nooit met een stalen reet vanaf..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vind de eetkamerstoelen bij de IKEA erg tegenvallen
M'n bed, eettafel, salontafel, nachtkastje, kleed, bureau, bureaustoel, schoenenkastje en twee boekenkastenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks meer van behalve mijn bed maar kan schandalig genoeg de hele Ikea in Breda dromen. Een nieuwe lijn herken ik meteen. Zusje van mn beste vriendin dacht dat ik gek was laatst.
Ik ben zelf op zoek geweest en echt goedkoper dan Ikea en je komt idd bij kringloop uit.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die heb ik, maar overweeg toch nieuwe, eentje met poten waar je filtjes onder kunt doen. Het metal gaat helaas niet echt goed samen met het geoliede parket.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de Volfgang van Ikea wel mooi, de grijze.
Die lijkt me dan wel best weer degelijk. Het zijn vooral die nep houten stoelen enzo die ik tegen vind vallen bij de Ikea.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de Volfgang van Ikea wel mooi, de grijze. En had bij Leen Bakker mooie online gezien maar die zijn online only en dat vind ik irritant.
Nee ik heb een houten vloer dus dat hield mij ook wel tegen. Maar we zitten toch wel een soort noppen onder waar viltjes op kunnen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:07 schreef STING het volgende:
[..]
Die heb ik, maar overweeg toch nieuwe, eentje met poten waar je filtjes onder kunt doen. Het metal gaat helaas niet echt goed samen met het geoliede parket.
Ik heb twee vierkantje tafeltjes van Ikea en mijn bed van Ikea. Nuja, matras en matrastopper. Boxspring zelf is van wat later Auping is gaan heten. Ik had wel meer toen ik op kamers ging. Borden, bekers en oh de drinkglazen gaan nog steeds mee van Ikeaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ikea heeft wel de leukste bedden, vind ik
Vrij smal, filtjes blijven niet lang zitten bij schuiven van de stoelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik heb een houten vloer dus dat hield mij ook wel tegen. Maar we zitten toch wel een soort noppen onder waar viltjes op kunnen?
Ik heb ook stoelen met metalen poten, maar zitten gewoon kunststof of rubber dopjes onder. Geen probleem.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik heb een houten vloer dus dat hield mij ook wel tegen. Maar we zitten toch wel een soort noppen onder waar viltjes op kunnen?
Hoe heette het daarvoor dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb twee vierkantje tafeltjes van Ikea en mijn bed van Ikea. Nuja, matras en matrastopper. Boxspring zelf is van wat later Auping is gaan heten.
Waarom moet het eigenlijk goedkoop zijn?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:07 schreef Joosie200 het volgende:
Ik ben zelf op zoek geweest en echt goedkoper dan Ikea en je komt idd bij kringloop uit.
Omdat student en on a budget?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom moet het eigenlijk goedkoop zijn?
Leuke stoelen, lijken me wel vervelend tijdens het etenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:14 schreef CherryLips het volgende:
http://m.leenbakker.nl/m2(...)iousSearchTerm=Boras
Ik vind deze leuk maar duur en niet in de winkel
Ze zijn voornamelijk voor de sierquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Leuke stoelen, lijken me wel vervelend tijdens het eten..
Ik heb laatst zelfs nog met de blote hand een spin bij mijn vriendin weggehaald. Maar vanaf een bepaald formaat kan ik ze niet meer aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:10 schreef STING het volgende:
[..]
Wat een contrast, van zelf banken samenstellen van pallethout tot dit
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn voornamelijk voor de sier
Frisse lucht, 24/7/365quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:15 schreef Samzz het volgende:
Booh, heb m'n raam wagenwijd open, heerlijk.
Ik had altijd wel een hoop boekenkasten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Wat moet een student met meubels? Bureau, stoel, kast, bed.
Ik heb het slaapkamerraam altijd minimaal op kiep staan. Maar nu is helemaal open wel zo lekker. Net als gisterenquote:
Wat denk je dat ik doe dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Koop dan gewoon 2e hands of kringloop.
Ik had als student al mijn boeken in een rij en op stapel op de vensterbank staan/liggen, zodat voorbijgangers zouden denken dat daar een intellectueel woont..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had altijd wel een hoop boekenkasten.
Mijn opa was net bij de hulpbrigade. Die stond verwonderd toe te kijken hoe de eettafel verder de hoek in ging.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn voornamelijk voor de sier
Mijn eettafel is vandaag opgepikt door Rova voor de grofvuilstortquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn opa was net bij de hulpbrigade. Die stond verwonderd toe te kijken hoe de eettafel verder de hoek in ging.
"Ja sorry opa, mijn generatie eet op de bank". Die blik!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |