Ik ken dan niemand, en ga dan maar extra lang op het toilet zitten in de pauzes, het is echt diep triest.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik praat alleen met mensen die ik ken.
Mijn "nieuwe" bank ligt als een bed. Maar dat komt omdat het er ook eentje is, naja in een handomdraaiquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:40 schreef Fripsel het volgende:
Mijn "nieuwe" bank ligt als een bed. Ik ga hier slapen vannacht denk ik.
Waarom ik al helemaal niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij mag mij al helemaal niet pesten nu.
Ben daar ook geen ster in, mede omdat ik moeilijk zogenaamd geinteresseerd in iemand kan zijn, puur omdat ik die persoon weleens nodig kan hebben in de toekomst.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Deze week ook op een congres, ik ben nog stiller dan de chinezen.
als jullie samen naast elkaar lopen en jij je haar los hebt denkt iedereen dat jullie een setje zijnquote:
Ik ga niet als ik niemand ken. Je zal maar per ongeluk in een ongemakkelijk gesprek met iemand terechtkomen. Over je werk ofzo.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken dan niemand, en ga dan maar extra lang op het toilet zitten in de pauzes, het is echt diep triest.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mijn "nieuwe" bank ligt als een bed. Maar dat komt omdat het er ook eentje is, naja in een handomdraai
Het gaat dan ook niet om jouw ster, maar om die van een ander, in dat gevalquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ben daar ook geen ster in, mede omdat ik moeilijk zogenaamd geinteresseerd in iemand kan zijn, puur omdat ik die persoon weleens nodig kan hebben in de toekomst.
zonde.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga niet als ik niemand ken. Je zal maar per ongeluk in een ongemakkelijk gesprek met iemand terechtkomen. Over je werk ofzo.
Wat dat betreft lijkt het op een gemiddeld café..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:44 schreef Harmankardon het volgende:
Congressen zijn sowieso kut. Duurt te lang, het is te warm, lelijke mensen, tegenvallend eten en het gaat alleen maar over werk.
Je begreep de referentiequote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik viel achterover van verbazing toen ik hoorde hoe oud hij was en dat ze drie kinderen hebben.
Klopt, ass kissen is aan mij niet besteedquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om jouw ster, maar om die van een ander, in dat geval..
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:44 schreef Harmankardon het volgende:
Congressen zijn sowieso kut. Duurt te lang, het is te warm, lelijke mensen, tegenvallend eten en het gaat alleen maar over werk.
Moet je nagaan, als je niet eens werk hebt, dan worden de gesprekken nog ongemakkelijkerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga niet als ik niemand ken. Je zal maar per ongeluk in een ongemakkelijk gesprek met iemand terechtkomen. Over je werk ofzo.
Nee deze had ik weken geleden al geregeld via marktplaats. Ik mocht hem voor 25 euro komen halen als ik op de levering van hun nieuwe bank wilde wachten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mevrouw gaat werken bij een kringloop en raust er linea recta meteen een bank vandaan..
Ik kan met mijn bruine tong er zo een paar aanwijzen in deze SC die daar heel goed in zijn!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:45 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, ass kissen is aan mij niet besteed
Nee de eigenaren hadden 3 kinderen bedoel ik. Die staan erom bekend om dingen vies te maken.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je begreep de referentie![]()
Huh, wacht wat.. hoe oud je bank was en dat de bank drie kinderen heeft: drie soorten poef?
I have no doubtquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kan met mijn bruine tong er zo een paar aanwijzen in deze SC die daar heel goed in zijn!
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kan met mijn bruine tong er zo een paar aanwijzen in deze SC die daar heel goed in zijn!
50 minuten te lang voor iedereens spanningsboog.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:46 schreef Harmankardon het volgende:
En als je praat op een congres is ook kut, 85% procent boeit het niet en je bent de hele dag kwijt voor een lulverhaal van een uur.
Vermoeiendquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:46 schreef Harmankardon het volgende:
En als je praat op een congres is ook kut, 85% procent boeit het niet en je bent de hele dag kwijt voor een lulverhaal van een uur.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:47 schreef STING het volgende:
[..]
Een Lot in het nauw maakt some rare sprongen
Nee echt? Zijn kinderen van die donderstralenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee de eigenaren hadden 3 kinderen bedoel ik. Die staan erom bekend om dingen vies te maken.
Doe eens een gokje hoe oud hij is.
11 jaarquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee echt? Zijn kinderen van die donderstralen![]()
2 weken oud? Gekocht, past niet in de woonkamer qua ruimte dus hij moest eruit en terugbrengen naar de winkel hadden ze geen zin in?
Zou je er niet aan af kunnen zienquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
11 jaar![]()
Ik vind hem eruit zien als banken die nu verkocht worden in de winkel.
Ik las je topic over onrust en creativiteit en what not.. Ik had van jou verwacht dat je er zelf één in elkaar zou timmeren.. Voor het leder een koe schieten dit dat..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
11 jaar![]()
Ik vind hem eruit zien als banken die nu verkocht worden in de winkel.
Ik heb wel al eens een loungebank van pallethout gemaakt. Telt dat ook?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik las je topic over onrust en creativiteit en what not.. Ik had van jou verwacht dat je er zelf één in elkaar zou timmeren.. Voor het leder een koe schieten dit dat..
Ja..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb wel al eens een loungebank van pallethout gemaakt. Telt dat ook?
Had er ook zelf traagschuim kussens op gemaakt, wil er in mijn huidige tuin eigenlijk ook een keer een maken.quote:
Traagschuim is wel episch materiaal voor kussensquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Had er ook zelf traagschuim kussens op gemaakt, wil er in mijn huidige tuin eigenlijk ook een keer een maken.
Is weer eens wat anders dan iets van IKEA inelkaar schroeven.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:53 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb wel al eens een loungebank van pallethout gemaakt. Telt dat ook?
Die zijn irritant jaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:56 schreef Californium het volgende:
Feestjes waar ik alleen het feestvarken ken is niet mijn ding. Even akward dansen met onbekenden brb.
Kan ik ook niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan iets van IKEA inelkaar schroeven.
Ikea is fijn omdat het goedkoop is, maar mijn doel is altijd om Ikea dingen zo snel mogelijk te vervangen voor opgeknapte degelijke meubels en het liever nog niet aan te schaffen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan iets van IKEA inelkaar schroeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |