SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmpfquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vast een of ander obscuur webcammeisje ofzo.
Was volgens mij ook niet de eerstequote:
Wat triestquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was volgens mij ook niet de eerste
Nee.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat triest
Oke, geen aandacht aan besteden dus
Heeft iemand nog plaatjes van vlees op een grill?
Nou, dan ga ik wel weer hoorquote:
Zit nog op de zaak, schiet ook niet op.quote:
Oh ja. Dat gevoel ken ik niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit nog op de zaak, schiet ook niet op.
quote:
Krijg zin in seks.quote:
Mijn baan.quote:
Hoi.quote:
Daar zijn wij mannen wel aan gewend toch.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]Tofu. Nee. Beetje glibberig spul.
Dat lijkt me kut.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Van vijf tot zes nog een meeting.
Sure, maar niet om op te eten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Daar zijn wij mannen wel aan gewend toch.
Nou ja, een paar minuten na de seks meestal heel ff nietquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sure, maar niet om op te eten.
O wacht.
Ja dat. En als ik een kater heb. Soms.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, een paar minuten na de seks meestal heel ff niet.
Dan opzich vaak juist wel, alleen de fut er niet altijd voorquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat. En als ik een kater heb. Soms.
Wie ben jij trouwens?quote:
Ooooooooowquote:
Was een grapje hequote:
Hoiquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Was een grapje he
Ik waardeer Befbekje, toffe user. Was ik maar zoals hij.
Hoi
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik reed zojuist per ongeluk een naaktslak dood![]()
Normaal zijn mijn ritjes naar werk en huis een soort slalom-offroad tochten om ze maar te ontwijken, maar nu ging het dan toch mis![]()
RIP in peaces naaktslak
Nee, jij flirt toch niet met alle mannen hier?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vroeg me af of je ook zo zou reageren als ik dat zei
Valt t op?quote:
Ik wel dan?!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij flirt toch niet met alle mannen hier?.
Hier is dat met huisjesslakkenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik reed zojuist per ongeluk een naaktslak dood![]()
Normaal zijn mijn ritjes naar werk en huis een soort slalom-offroad tochten om ze maar te ontwijken, maar nu ging het dan toch mis![]()
RIP in peaces naaktslak
Je bent gvd net Israël, óók het huis moet eraanquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Hier is dat met huisjesslakken
Dan hoor je het ook zo kraken als je fout gingSuper schuldgevoel bij dat geluid
niet bewust iigquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij flirt toch niet met alle mannen hier?.
erg is dat hequote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:25 schreef Allures het volgende:
[..]
I don't; see any money exchanged!quote:
Bij slakken voel ik me nergens schuldig over.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi, vooral die met de huisjesquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij slakken voel ik me nergens schuldig over.
Smerige kutbeesten.
Blech.
Slakkenplaag in de tuin. Allemaal naar de HEL!
Ok dan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Smerige kutbeesten.
Blech.
loop door Nijmegen. Wil graag een snelle maar gezonde hap eten want moet om 20.00 weer ergens heen en wil nog even chillen. Tip?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat. En als ik een kater heb. Soms.
Ik heb laatst 50 (naakt)slakken in mijn kliko gemieterd. Heel mijn paprika planten opgewreten. Volgend jaar plant ik als wraak overal allerlei soorten tomaat.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Smerige kutbeesten.
Blech.
Hier bijna, tot m'n 'huisgenoot' groenten en vlees in huis had gehaald, dus toch maar even iets gezonds gekooktquote:
Oelala lekker.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm, hier courgette soep met zelfgebakken knoflook/olijvenbrood
Knoflookquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lievelings!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Traitorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:30 schreef STING het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt ja, de AH gevulde speculaasrepen hebben ook de ideale groottequote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:36 schreef Fripsel het volgende:
Bij speculaaskoekjes heb ik vaak na 1 hap alweer genoeg terwijl ik vind het niet vies ofzo.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:33 schreef STING het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje laat, sorry. Maar vapino?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:52 schreef Californium het volgende:
[..]
loop door Nijmegen. Wil graag een snelle maar gezonde hap eten want moet om 20.00 weer ergens heen en wil nog even chillen. Tip?
En glutenvrij oid want Subway
Dop?quote:
Neequote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:29 schreef STING het volgende:
[..]
All good things must come to an end
Hij had fylax z'n vader kunnen zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:01 schreef vincenzo78 het volgende:
Faxie is toch geen familie van Fylax of is ie een soort van 2.0?
Ga weg manquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:01 schreef vincenzo78 het volgende:
Faxie is toch geen familie van Fylax of is ie een soort van 2.0?
Om ijs te halen..?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
Twijfel of ik naar de supermarkt zou gaan
En wat heb je besloten?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom, gewoon gaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:38 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt ja, de AH gevulde speculaasrepen hebben ook de ideale grootte
[ afbeelding ]
APK?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
Zeau. Alles weer schoon. Opgeruimd en alles is nog in orde
Morgen wordt ik weer voor een jaartje goedgekeurd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |