I don't; see any money exchanged!quote:
Bij slakken voel ik me nergens schuldig over.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Hier is dat met huisjesslakken
Dan hoor je het ook zo kraken als je fout gingSuper schuldgevoel bij dat geluid
Ik vind ze mooi, vooral die met de huisjesquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij slakken voel ik me nergens schuldig over.
Smerige kutbeesten.
Blech.
Slakkenplaag in de tuin. Allemaal naar de HEL!
Ok dan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Smerige kutbeesten.
Blech.
loop door Nijmegen. Wil graag een snelle maar gezonde hap eten want moet om 20.00 weer ergens heen en wil nog even chillen. Tip?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat. En als ik een kater heb. Soms.
Ik heb laatst 50 (naakt)slakken in mijn kliko gemieterd. Heel mijn paprika planten opgewreten. Volgend jaar plant ik als wraak overal allerlei soorten tomaat.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Smerige kutbeesten.
Blech.
Hier bijna, tot m'n 'huisgenoot' groenten en vlees in huis had gehaald, dus toch maar even iets gezonds gekooktquote:
Oelala lekker.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm, hier courgette soep met zelfgebakken knoflook/olijvenbrood
Knoflookquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lievelings!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Traitorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:30 schreef STING het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt ja, de AH gevulde speculaasrepen hebben ook de ideale groottequote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:36 schreef Fripsel het volgende:
Bij speculaaskoekjes heb ik vaak na 1 hap alweer genoeg terwijl ik vind het niet vies ofzo.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:33 schreef STING het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |