Blote hand doe ik niet aan, gewoon een glas met een A4tje eronder, ook de minste kans dat ie gewond raaktquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb laatst zelfs nog met de blote hand een spin bij mijn vriendin weggehaald. Maar vanaf een bepaald formaat kan ik ze niet meer aan.![]()
![]()
Gelukkig heb ik een kat.
7 meubelstukken is best veel toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:19 schreef Samzz het volgende:
IKEA.
Hoewel ik maar zeven meubelstukken van IKEA in heel mijn huis heb.
Ik heb gewoon een (handgemaakte) boekenkast daarvoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:18 schreef Befbekje het volgende:
Ik had als student al mijn boeken in een rij en op stapel op de vensterbank staan/liggen, zodat voorbijgangers zouden denken dat daar een intellectueel woont..
De beste manierquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:20 schreef STING het volgende:
[..]
Blote hand doe ik niet aan, gewoon een glas met een A4tje eronder, ook de minste kans dat ie gewond raakt
Ik heb slechts drie meubelstukken van Ikea. Wel meteen de grootste drie: bed, bank en tafel.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:19 schreef Samzz het volgende:
IKEA.
Hoewel ik maar zeven meubelstukken van IKEA in heel mijn huis heb.
Inderdaad, ik ook, bijen en hommelsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
De beste manier. Zo haal ik ook bijen uit m'n huis
.
Gaaf!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een (handgemaakte) boekenkast daarvoor.
Een bed, een stoel en ladekast in mijn kledingkamer, badkamermeubel, eettafel, stoel en vloerkleed. Vind ik enorm meevallen tbh.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
7 meubelstukken is best veel toch?
Mijn bed is helaas wel een miskoop, heel mooi, maar krakenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb slechts drie meubelstukken van Ikea. Wel meteen de grootste drie: bed, bank en tafel.
Hommeltjesquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ook, bijen en hommels
nee preciesquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
Het is dat een eettafel handig is om zooi op te dumpen en het anders zo'n lege ruimte is, anders zou ik geen eettafel hebben.
Ditquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
Het is dat een eettafel handig is om zooi op te dumpen en het anders zo'n lege ruimte is, anders zou ik geen eettafel hebben.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee preciesis echt een magneet voor zooi.
Dit echt héquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit.
En ik schilder eraan. Heb in de jaren dat ik hier woon drie keer aan de eettafel gegeten.
In zijn totaal is het niet veel maar ik vind het ook niet meer weinig van een merk zeg maar. Niks negatiefs daarmee bedoelt verder hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een bed, een stoel en ladekast in mijn kledingkamer, badkamermeubel, eettafel, stoel en vloerkleed. Vind ik enorm meevallen tbh.
Ik bouw een villa voor je mop en dan krijgt 'ie een speciale plaats..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Heb een grenen kast die van m'n ouders is geweest en nog twee sixties ladenkastjes die van m'n opa en oma warener staat nog ergens een sixties servieskast die voor mij was, maar ik kan m niet kwijt.
Naja, het Ikea bureaumeubel was al snel doorgezakt wegens een te lompe pc systeemkastquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:26 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen bureau. Mijn eettafel is dumpplaats, knutselhoek, kantoor en atelier in één
.
Poepzequote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:27 schreef Samzz het volgende:
Meubels.
Ah well. Mijn favoriete meubelstuk opzoeken. Bye.
Mijn bureau is nog een grotere zooi dan de eettafel. Maar daar zit ik eigenlijk ook het grootste deel van de dag aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:26 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen bureau. Mijn eettafel is dumpplaats, knutselhoek, kantoor en atelier in één
.
Slaap zequote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:27 schreef Samzz het volgende:
Meubels.
Jaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee preciesis echt een magneet voor zooi.
Ja ik ook zoietsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit.
En ik schilder eraan. Heb in de jaren dat ik hier woon drie keer aan de eettafel gegeten.
Veel plezier met je dressoirquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:27 schreef Samzz het volgende:
Meubels.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:27 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik bouw een villa voor je mop en dan krijgt 'ie een speciale plaats..
Trustenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:27 schreef Samzz het volgende:
Meubels.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:27 schreef Samzz het volgende:
Meubels.
Ik heb een hele mooie houten kist die bij mijn oma weg komt, maar kan hem ook nergens kwijt. Groot ondingquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Heb een grenen kast die van m'n ouders is geweest en nog twee sixties ladenkastjes die van m'n opa en oma warener staat nog ergens een sixties servieskast die voor mij was, maar ik kan m niet kwijt.
Oh, dat is ook tof ja. Zelfbouw FTW!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:22 schreef Fripsel het volgende:
Mijn keukenblok is in samenwerking met mijn vader getimmerd.
Ik dacht dat je het over de doodskist hadquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie houten kist die bij mijn oma weg komt, maar kan hem ook nergens kwijt. Groot onding
En mijn kapstok komt bij mijn oma vandaan. Is door mijn overgrootvader gemaakt. Hele simpele metalen kapstok. Zo blij mee
mijn vader heeft de caviaflat gemaaktquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dat is ook tof ja. Zelfbouw FTW!
Gaaf!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Zou het liefst een heel huis zelf bouwen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dat is ook tof ja. Zelfbouw FTW!
Kun je de kist niet als salontafel gebruiken?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie houten kist die bij mijn oma weg komt, maar kan hem ook nergens kwijt. Groot onding
En mijn kapstok komt bij mijn oma vandaan. Is door mijn overgrootvader gemaakt. Hele simpele metalen kapstok. Zo blij mee
Mijn oma was maar een klein vrouwtje, had misschien wel ergens gepastquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de doodskist had
ik kon ook nog een oude donkerhouten secretaire krijgen die van mijn andere grootouders is geweest maar die vond ik best lomp en lelijkquote:
Leuk is dat he, als dingen echt een verhaal hebben.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:32 schreef Joosie200 het volgende:
Verder heb ik een boekenkast die door mijn andere opa is gemaakt, schilderijen aan de muur van mijn opa en oma, een miniatuur punter van hout gemaakt door een opa. Handig al die opa's en oma's die ik gehad en gekend heb
Ja dat vind ik het enige nadeel van oude meubels, dat ze vaak zo donker zijn. Maar ik doe niet zo moeilijk over "verfverkrachting" zoals sommige dat zouden noemen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik kon ook nog een oude donkerhouten secretaire krijgen die van mijn andere grootouders is geweest maar die vond ik best lomp en lelijk
O ja, mijn huidige secretaire komt ook uit de jaren zestig of zeventig, stond bij m'n ouders in de garage
En ik heb vorig jaar ook een oude bollenlamp gekregen, een bruine, die volgens mij al de hele familie door is geweest.
Nope, te groot. Mijn woonkamer is niet zo groot helaas.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kun je de kist niet als salontafel gebruiken?
Vind ik wel jaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Leuk is dat he, als dingen echt een verhaal hebben.
Dat had bij deze niet zo mooi gestaan en ik denk niet dat de familie dat zou waarderen. Hij heeft ook zo'n stoffen groen werkblad enzo.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat vind ik het enige nadeel van oude meubels, dat ze vaak zo donker zijn. Maar ik doe niet zo moeilijk over "verfverkrachting" zoals sommige dat zouden noemen.
Dat had ik niet meegekregen, gecondoleerdquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vind ik wel ja
En wanneer oma zaterdag begraven is en haar spullen zijn uitgezocht kan ik vast nog wel wat schilderijen uitkiezenDe laatste jaren ging ze daar enorm in op. Haar hele huis staat vol met eigengemaakte schilderijen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |