SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmpfquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vast een of ander obscuur webcammeisje ofzo.
Was volgens mij ook niet de eerstequote:
Wat triestquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was volgens mij ook niet de eerste
Nee.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat triest
Oke, geen aandacht aan besteden dus
Heeft iemand nog plaatjes van vlees op een grill?
Nou, dan ga ik wel weer hoorquote:
Zit nog op de zaak, schiet ook niet op.quote:
Oh ja. Dat gevoel ken ik niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit nog op de zaak, schiet ook niet op.
quote:
Krijg zin in seks.quote:
Mijn baan.quote:
Hoi.quote:
Daar zijn wij mannen wel aan gewend toch.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]Tofu. Nee. Beetje glibberig spul.
Dat lijkt me kut.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Van vijf tot zes nog een meeting.
Sure, maar niet om op te eten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Daar zijn wij mannen wel aan gewend toch.
Nou ja, een paar minuten na de seks meestal heel ff nietquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sure, maar niet om op te eten.
O wacht.
Ja dat. En als ik een kater heb. Soms.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, een paar minuten na de seks meestal heel ff niet.
Dan opzich vaak juist wel, alleen de fut er niet altijd voorquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat. En als ik een kater heb. Soms.
Wie ben jij trouwens?quote:
Ooooooooowquote:
Was een grapje hequote:
Hoiquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Was een grapje he
Ik waardeer Befbekje, toffe user. Was ik maar zoals hij.
Hoi
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik reed zojuist per ongeluk een naaktslak dood![]()
Normaal zijn mijn ritjes naar werk en huis een soort slalom-offroad tochten om ze maar te ontwijken, maar nu ging het dan toch mis![]()
RIP in peaces naaktslak
Nee, jij flirt toch niet met alle mannen hier?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vroeg me af of je ook zo zou reageren als ik dat zei
Valt t op?quote:
Ik wel dan?!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij flirt toch niet met alle mannen hier?.
Hier is dat met huisjesslakkenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik reed zojuist per ongeluk een naaktslak dood![]()
Normaal zijn mijn ritjes naar werk en huis een soort slalom-offroad tochten om ze maar te ontwijken, maar nu ging het dan toch mis![]()
RIP in peaces naaktslak
Je bent gvd net Israël, óók het huis moet eraanquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Hier is dat met huisjesslakken
Dan hoor je het ook zo kraken als je fout gingSuper schuldgevoel bij dat geluid
niet bewust iigquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij flirt toch niet met alle mannen hier?.
erg is dat hequote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:25 schreef Allures het volgende:
[..]
I don't; see any money exchanged!quote:
Bij slakken voel ik me nergens schuldig over.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi, vooral die met de huisjesquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij slakken voel ik me nergens schuldig over.
Smerige kutbeesten.
Blech.
Slakkenplaag in de tuin. Allemaal naar de HEL!
Ok dan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Smerige kutbeesten.
Blech.
loop door Nijmegen. Wil graag een snelle maar gezonde hap eten want moet om 20.00 weer ergens heen en wil nog even chillen. Tip?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat. En als ik een kater heb. Soms.
Ik heb laatst 50 (naakt)slakken in mijn kliko gemieterd. Heel mijn paprika planten opgewreten. Volgend jaar plant ik als wraak overal allerlei soorten tomaat.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Smerige kutbeesten.
Blech.
Hier bijna, tot m'n 'huisgenoot' groenten en vlees in huis had gehaald, dus toch maar even iets gezonds gekooktquote:
Oelala lekker.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm, hier courgette soep met zelfgebakken knoflook/olijvenbrood
Knoflookquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lievelings!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Traitorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:30 schreef STING het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt ja, de AH gevulde speculaasrepen hebben ook de ideale groottequote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:36 schreef Fripsel het volgende:
Bij speculaaskoekjes heb ik vaak na 1 hap alweer genoeg terwijl ik vind het niet vies ofzo.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:33 schreef STING het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje laat, sorry. Maar vapino?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:52 schreef Californium het volgende:
[..]
loop door Nijmegen. Wil graag een snelle maar gezonde hap eten want moet om 20.00 weer ergens heen en wil nog even chillen. Tip?
En glutenvrij oid want Subway
Dop?quote:
Neequote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:29 schreef STING het volgende:
[..]
All good things must come to an end
Hij had fylax z'n vader kunnen zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:01 schreef vincenzo78 het volgende:
Faxie is toch geen familie van Fylax of is ie een soort van 2.0?
Ga weg manquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:01 schreef vincenzo78 het volgende:
Faxie is toch geen familie van Fylax of is ie een soort van 2.0?
Om ijs te halen..?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
Twijfel of ik naar de supermarkt zou gaan
En wat heb je besloten?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom, gewoon gaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:38 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt ja, de AH gevulde speculaasrepen hebben ook de ideale grootte
[ afbeelding ]
APK?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
Zeau. Alles weer schoon. Opgeruimd en alles is nog in orde
Morgen wordt ik weer voor een jaartje goedgekeurd![]()
Jij eet echt altijd fastfood volgens mij?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:13 schreef DrMarten het volgende:
Alles in huis gehaald voor een gezonde maaltijd vanavond. Maar geen zin om te koken dus nu een pizza in de oven
En nergens zin inquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij eet echt altijd fastfood volgens mij?
Half stijfje nu.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed met een schuurpapiertje over je lul gaan.
Zo beter?
Nah, valt nog best meequote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op laatstquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon eten wat je lekker vind en trek in hebtquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah, valt nog best mee
Gister gekookt, eergister gekookt.
Als ik niet kijk ben ik wel van de makkelijke dingen, stoommaaltijden, maaltijdsalades, dat soort dingen.
Maar nu dus pizza
Dat is de reden waarom ik dik benquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon eten wat je lekker vind en trek in hebt
Is toch zo dat als je darmproblematiek hebt je veelal minder last hebt van ongezond eten dan van veel groenten, vol met vezels etc. Of lul ik nu uit mijn nek?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah, valt nog best mee
Gister gekookt, eergister gekookt.
Als ik niet kijk ben ik wel van de makkelijke dingen, stoommaaltijden, maaltijdsalades, dat soort dingen.
Maar nu dus pizza
Gelukkig zijn vetten altijd goed verteerbaar.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Is toch zo dat als je darmproblematiek hebt je veelal minder last hebt van ongezond eten dan van veel groenten, vol met vezels etc. Of lul ik nu uit mijn nek?
Een dieet van stroopwafels, kruidnoten, gevulde speculaas en chips is niet heel gezond denk ikquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon eten wat je lekker vind en trek in hebt
Verteert hartstikke snel juist. Spuit er zo uit als je veel vet eetquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vetten altijd goed verteerbaar.
Er zijn nogal wat groentes waar ik best last van kan krijgen ja. Dus redelijk beperkt qua keuze. Heb nu maar eens bloemkool meegenomen, tijd niet gehad.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Is toch zo dat als je darmproblematiek hebt je veelal minder last hebt van ongezond eten dan van veel groenten, vol met vezels etc. Of lul ik nu uit mijn nek?
Dat zal bet meevallenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik dik ben![]()
Dat is geen eten maar snoepquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een dieet van stroopwafels, kruidnoten, gevulde speculaas en chips is niet heel gezond denk ik
Ik stop het in mijn smoel, kauw erop en slik het door. Dus is het etenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zal bet meevallen
[..]
Dat is geen eten maar snoep
Ik heb vijf minuten op het strand gestaan en overal zandquote:
Kool was volgens mij redelijk zwaar verteerbaar. Of je krijgt misschien alleen last van winderigheidquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat groentes waar ik best last van kan krijgen ja. Dus redelijk beperkt qua keuze. Heb nu maar eens bloemkool meegenomen, tijd niet gehad.
Ben wel met een diëtist in de slag om meer lijn te krijgen in wat mij wel goed valt en wat niet.
En heb al 3 dagen geen chips gehad
Bloemkool staat idd op de rode lijst, maar het is geen exacte wetenschap. Kan best zijn dat iets in de rode lijst staat waar ik geen last van heb. Net als dat er dingen in de groene lijst staan waar ik wel last van krijg. Trial and error, dus bloemkool maar gewoon eens proberenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kool was volgens mij redelijk zwaar verteerbaar. Of je krijgt misschien alleen last van winderigheid
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:44 schreef Samzz het volgende:
Omg, mijn nieuwe collega is echt een ransbak. Ze moest wat ophalen van haar kamer dus ik ben even meegelopen. Overal liggen gewoon ingedroogde condooms, gebruikte tampons en vuile was
.
Heb haar gezegd dat ze misschien eens schoon moet maken voor er iets gaat leven.
NEEEE!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:44 schreef Samzz het volgende:
Omg, mijn nieuwe collega is echt een ransbak. Ze moest wat ophalen van haar kamer dus ik ben even meegelopen. Overal liggen gewoon ingedroogde condooms, gebruikte tampons en vuile was
.
Heb haar gezegd dat ze misschien eens schoon moet maken voor er iets gaat leven.
Ja. Ik zag het en draaide me om met 'ruim je zooi op'.quote:
ik ben ook vochtigquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Over was gesproken. Ik moet er nog 1 ophangen
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:50 schreef Elvi het volgende:
Ik heb eindelijk alle info van mn coachingsopleiding gekregen en ik vind het echt spannend!![]()
Over 2 weken begin ik al
Vind het leuk-spannend maar ook eng-spannend
Condooms laten slingeren op het werk ja? Die doet niet aan gênequote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:44 schreef Samzz het volgende:
.
Hoog Tokkie/Flodder gehaltequote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Condooms laten slingeren op het werk ja? Die doet niet aan gêne
Bah bahquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:44 schreef Samzz het volgende:
.
zeker welquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:58 schreef DrMarten het volgende:
Waarom zou je gebruikte tampons uberhaupt in je kamer hebben? Die verwissel je niet in bed lijkt me toch?
"wat ben je lekker strak!" Oh, sorry iets vergetenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:58 schreef DrMarten het volgende:
Waarom zou je gebruikte tampons uberhaupt in je kamer hebben? Die verwissel je niet in bed lijkt me toch?
Euh jawelquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:58 schreef DrMarten het volgende:
Ditquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:58 schreef DrMarten het volgende:
Op haar kamer.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Condooms laten slingeren op het werk ja? Die doet niet aan gêne
herkenbaar ditquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik gebruik gewoon maandverband, dan heb ik niet het gevoel dat er iets schuurt van binnen.
Ander standje proberen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
Tenminste, ik kan die dingen er echt niet op een toilet in krijgen.
2 meesterhouding, met krukjequote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ander standje proberen.
[ afbeelding ]
maar ook het gekut om dat kreng in te brengen, en daar zijn maar weinig vrouwen goed in want op school zie ik nog wel eens rode vlekken tegen de muurquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Altijd die leugens 'ja van deze voel je echt niks!'
Wisselend. Vorige week was wel een struggle. Vandaag ging beter omdat ik in een uitgestorven hoekje zatquote:
Zet e.e.a. in perspectiefquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:07 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, daarom heb ik er recentelijk maar een punt achter gezet. Stelletje viespeuken
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:06 schreef Lot88 het volgende:
[..]
maar ook het gekut om dat kreng in te brengen, en daar zijn maar weinig vrouwen goed in want op school zie ik nog wel eens rode vlekken tegen de muur
Ben ik nog steedsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:11 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, jij was nog relatief een schone dame
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb alweer 5 dagen bloedbad inmiddels
Het maakt nog niet echt aanstalten op te houden.
om 21.00 uur start die avond in de tentquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Onweer? Ja, met flitsen en zulks. En harde regen
Nice, nicequote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Onweer? Ja, met flitsen en zulks. En harde regen
Cupsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Tampons. Hoe. Ik weet het niet![]()
Kan het gewoon niet.
Sponsjes ook geprobeerd. Nope.
Waardeloos
Meestal duurt het 6 dagen ofzo. Maar had vorige maand overgeslagen, dus dan duurt het soms langer.quote:
The fuckquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat
7 dagen heir vaak. En 1 keer 14 dagen
Zou bang zijn dat ze door t gewicht eruit floepenquote:
Ben fris gedoucht hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:16 schreef STING het volgende:
[..]
Uhuh, met overal zand zeker, including your nether region
watquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat
7 dagen heir vaak. En 1 keer 14 dagen
Had ik ook toen ik aan de pil was. Maar toch geen zin om weer te beginnen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
watik 3 dagen en dat verdient zeker de naam bloedbad niet
ik ben niet aan de pil?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik aan de pil was. Maar toch geen zin om weer te beginnen.
Even wachten danquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
om 21.00 uur start die avond in de tent
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
watik 3 dagen en dat verdient zeker de naam bloedbad niet
Ik ben al niet leuk met mijn eigen hormonen laat staan met de pil.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:19 schreef Samzz het volgende:
Maar liever dat dan een ongesteldheid from hell.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben al niet leuk met mijn eigen hormonen laat staan met de pil.
Dan maar 2 dagen per maand doodgaan
Zoiets, gewoon tussen 21:00-23:00, precies goedquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas alweer weg. Onweer als het donker is
Ik ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus wat ben ik blij dat ik geen vrouw ben.
Ik ben november vorig jaar gestopt met de prikpil en in maart begon het allemaal weer zoals hoort.. Nu overweeg ik toch weer aan de pil te gaan maar vind het hormonengebeuren niet zo aantrekkelijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:20 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Met de pil was het 4/5 dagen. Alleen de laatste 2 stopweken werd ik niet meer ongesteld. Wel suicidaal. Dus ben ik er maar mee gestopt.
Mn menstruatie is nog steeds niet terug
Mijn ex is bijna een ander persoon toen ze stopte met de pil, ten positieve.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben al niet leuk met mijn eigen hormonen laat staan met de pil.
Dan maar 2 dagen per maand doodgaan
Is een snelle manier voorquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahja.. Wachten tot ik in de overgang raak
Snelle manier?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een snelle manier voor.
Verder, kusjekroel, I feel your pain.
Ik ga echt niet meer aan de pil.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben november vorig jaar gestopt met de prikpil en in maart begon het allemaal weer zoals hoort.. Nu overweeg ik toch weer aan de pil te gaan maar vind het hormonengebeuren niet zo aantrekkelijk.
TERING wat gaat het hard hier
Alles eruitquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snelle manier?
Gewoon doodgaan?
Samequote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:23 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn ex is bijna een ander persoon toen ze stopte met de pil, ten positieve.
Gore troep is hetquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:23 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn ex is bijna een ander persoon toen ze stopte met de pil, ten positieve.
Aleen als dat medisch verantwoord zpu zijn zou ik dat overwegen... Maar niks aan de hand dus niet nodigquote:
Is ook niet echt een optie idd. Al zou ik t wel willen. Of nou ja, alleen baarmoeder dan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aleen als dat medisch verantwoord zpu zijn zou ik dat overwegen... Maar niks aan de hand dus niet nodig
Spiraal?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:33 schreef Californium het volgende:
Ik wil ook overstappen maar het enige wat ik enigszins een optie vind lijkt me zo pijnlijk en wisselende verhalen gehoord dus uitstelgedrag
Uhuhquote:
Dit.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ik merk niet genoeg verschil tussen wel of geen pil om ermee te stoppen.
geen zin om achter te komenquote:
maar ik wil ervan af elke dag eraan te moeten denken.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Spiraaltjes lijken me zo eng om te laten plaatsenGeef mij maar de pil
Ffsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Onderschat mijn Fok!aanhangsel niet.
Aja, ik slik sowieso veel medicatie, dus wanneer ik 's avonds mijn pillen uitzet voor de volgende dag, leg ik die er automatisch bij. Gewoon een van vele is het danquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]
maar ik wil ervan af elke dag eraan te moeten denken.
ik vergeet alles te slikkenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aja, ik slik sowieso veel medicatie, dus wanneer ik 's avonds mijn pillen uitzet voor de volgende dag, leg ik die er automatisch bij. Gewoon een van vele is het dan
Confoomsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
Condooms beste optie! Als je vrouw bent dan. En het toch maar 3 keer per jaar doet.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:30 schreef Elvi het volgende:
Oh man de eerste dagen in de stopwekIk zocht echt met alles en iedereen ruzie. Ik haatte ook ineens alle mannen, mn vader inclusief
![]()
Overal om janken... En die depressieve gevoelens en suicidale gedachtes waren ook kut. Dat laatste kwam overigens pas toen ik switchte naar een goedkoper merk. "Dezelfde werking" my ass
In maart gestopt, voel me nu pas redelijk mezelf wordenEen stuk minder labiel, en ja dat zeg ik terwijl ik overspannen ben. Zelfs overspannen ben ik minder labiel dan met pil.
Mijn functioneren hangt er vanaf, dus daarom vergeet ik het nietquote:
Ja, thank god.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:48 schreef STING het volgende:
[..]
De Buienradar is helemaal clean hier voor de rest van de avond
Ik wist niet of het dan al donker was, maar dit is prima jaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:20 schreef STING het volgende:
[..]
Zoiets, gewoon tussen 21:00-23:00, precies goed
Gaat al snel vind ik met de dagen die korter worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist niet of het dan al donker was, maar dit is prima ja
Vind het wel prima eigenlijk. Zeven/acht uur is perfect. Om 5 uur donker hoeft nietquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:53 schreef STING het volgende:
[..]
Gaat al snel vind ik met de dagen die korter worden.
Opstaan in het donkerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:53 schreef STING het volgende:
[..]
Gaat al snel vind ik met de dagen die korter worden.
Rond 20:00 is idd prima ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind het wel prima eigenlijk. Zeven/acht uur is perfect. Om 5 uur donker hoeft niet
Heb ik ook ja, herfstquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Herfst, donkere dagen voor kerst... ik kan niet wachten. Dan maar nat geregend, het is zo gezellig en ik kom dan zo goed aan alles toe. In de zomer en lente voel ik me onzeker en zelfbewust. In de herfst en winter bloei ik helemaal op
Vrij weinigquote:
Kachel aan en alles is primaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:57 schreef STING het volgende:
[..]
Heb ik ook ja, herfst
Winter dan weer wat minder grote fan van
Heb je ook zo'n week dosering bakje?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aja, ik slik sowieso veel medicatie, dus wanneer ik 's avonds mijn pillen uitzet voor de volgende dag, leg ik die er automatisch bij. Gewoon een van vele is het dan
Ik heb dan liever winterquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:58 schreef Samzz het volgende:
Herfst. Maar de lente is meer favoriet
.
Nee een bakje per dag. Die weekdozen zijn te kleinquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n week dosering bakje?
Dat wat ik in moet nemen doe ik altijd om 22 uur. Lukt zonder reminder alleen vergeet ik die zooi zo af en toe in mijn portemonnee te doen als ik elder slaap
Zo is het leven ooit bedoeld LLquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrij weinigkopje thee + speculaasje
En verder niks
De winter is altijd zo donker...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb dan liever winter. Maar dan wel echt winter met sneeuw en ijs
Temperatuur is op zich ok, maar winter vind ik weer een beetje te donker, vooral in januari & februari, na de feestdagen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kachel aan en alles is prima
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:57 schreef STING het volgende:
[..]
Heb ik ook ja, herfst
Winter dan weer wat minder grote fan van
Heen vind ik echt verschrikkelijk, maar terug vind ik niet zo erg. Ik sta veel moeilijker op als het nog donker iaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naar je werk gaan én naar huis gaan in het donker is pas kut
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:00 schreef Harmankardon het volgende:
Herfst is ok. Januari en februari
Sneeuw met Kerst is meer een utopiequote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
De winter is altijd zo donker...
Het enige echt mooie aan de winter is sneeuw en kerst.
Ik zei dan ook sneeuw en kerstquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Sneeuw met Kerst is meer een utopie
Speculaasbrokkenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrij weinigkopje thee + speculaasje
En verder niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |