Ditquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:58 schreef DrMarten het volgende:
Waarom zou je gebruikte tampons uberhaupt in je kamer hebben? Die verwissel je niet in bed lijkt me toch?
Op haar kamer.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Condooms laten slingeren op het werk ja? Die doet niet aan gêne
herkenbaar ditquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik gebruik gewoon maandverband, dan heb ik niet het gevoel dat er iets schuurt van binnen.
Ander standje proberen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
Tenminste, ik kan die dingen er echt niet op een toilet in krijgen.
2 meesterhouding, met krukjequote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ander standje proberen.
[ afbeelding ]
maar ook het gekut om dat kreng in te brengen, en daar zijn maar weinig vrouwen goed in want op school zie ik nog wel eens rode vlekken tegen de muurquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Altijd die leugens 'ja van deze voel je echt niks!'
Wisselend. Vorige week was wel een struggle. Vandaag ging beter omdat ik in een uitgestorven hoekje zatquote:
Zet e.e.a. in perspectiefquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:07 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, daarom heb ik er recentelijk maar een punt achter gezet. Stelletje viespeuken
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:06 schreef Lot88 het volgende:
[..]
maar ook het gekut om dat kreng in te brengen, en daar zijn maar weinig vrouwen goed in want op school zie ik nog wel eens rode vlekken tegen de muur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |