Even wachten danquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
om 21.00 uur start die avond in de tent
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
watik 3 dagen en dat verdient zeker de naam bloedbad niet
Ik ben al niet leuk met mijn eigen hormonen laat staan met de pil.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:19 schreef Samzz het volgende:
Maar liever dat dan een ongesteldheid from hell.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben al niet leuk met mijn eigen hormonen laat staan met de pil.
Dan maar 2 dagen per maand doodgaan
Zoiets, gewoon tussen 21:00-23:00, precies goedquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas alweer weg. Onweer als het donker is
Ik ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus wat ben ik blij dat ik geen vrouw ben.
Ik ben november vorig jaar gestopt met de prikpil en in maart begon het allemaal weer zoals hoort.. Nu overweeg ik toch weer aan de pil te gaan maar vind het hormonengebeuren niet zo aantrekkelijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:20 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Met de pil was het 4/5 dagen. Alleen de laatste 2 stopweken werd ik niet meer ongesteld. Wel suicidaal. Dus ben ik er maar mee gestopt.
Mn menstruatie is nog steeds niet terug
Mijn ex is bijna een ander persoon toen ze stopte met de pil, ten positieve.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben al niet leuk met mijn eigen hormonen laat staan met de pil.
Dan maar 2 dagen per maand doodgaan
Is een snelle manier voorquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahja.. Wachten tot ik in de overgang raak
Snelle manier?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een snelle manier voor.
Verder, kusjekroel, I feel your pain.
Ik ga echt niet meer aan de pil.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben november vorig jaar gestopt met de prikpil en in maart begon het allemaal weer zoals hoort.. Nu overweeg ik toch weer aan de pil te gaan maar vind het hormonengebeuren niet zo aantrekkelijk.
TERING wat gaat het hard hier
Alles eruitquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snelle manier?
Gewoon doodgaan?
Samequote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:23 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn ex is bijna een ander persoon toen ze stopte met de pil, ten positieve.
Gore troep is hetquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:23 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn ex is bijna een ander persoon toen ze stopte met de pil, ten positieve.
Aleen als dat medisch verantwoord zpu zijn zou ik dat overwegen... Maar niks aan de hand dus niet nodigquote:
Is ook niet echt een optie idd. Al zou ik t wel willen. Of nou ja, alleen baarmoeder dan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aleen als dat medisch verantwoord zpu zijn zou ik dat overwegen... Maar niks aan de hand dus niet nodig
Spiraal?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:33 schreef Californium het volgende:
Ik wil ook overstappen maar het enige wat ik enigszins een optie vind lijkt me zo pijnlijk en wisselende verhalen gehoord dus uitstelgedrag
Uhuhquote:
Dit.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ik merk niet genoeg verschil tussen wel of geen pil om ermee te stoppen.
geen zin om achter te komenquote:
maar ik wil ervan af elke dag eraan te moeten denken.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Spiraaltjes lijken me zo eng om te laten plaatsenGeef mij maar de pil
Ffsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Onderschat mijn Fok!aanhangsel niet.
Aja, ik slik sowieso veel medicatie, dus wanneer ik 's avonds mijn pillen uitzet voor de volgende dag, leg ik die er automatisch bij. Gewoon een van vele is het danquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]
maar ik wil ervan af elke dag eraan te moeten denken.
ik vergeet alles te slikkenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aja, ik slik sowieso veel medicatie, dus wanneer ik 's avonds mijn pillen uitzet voor de volgende dag, leg ik die er automatisch bij. Gewoon een van vele is het dan
Confoomsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
Condooms beste optie! Als je vrouw bent dan. En het toch maar 3 keer per jaar doet.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:30 schreef Elvi het volgende:
Oh man de eerste dagen in de stopwekIk zocht echt met alles en iedereen ruzie. Ik haatte ook ineens alle mannen, mn vader inclusief
![]()
Overal om janken... En die depressieve gevoelens en suicidale gedachtes waren ook kut. Dat laatste kwam overigens pas toen ik switchte naar een goedkoper merk. "Dezelfde werking" my ass
In maart gestopt, voel me nu pas redelijk mezelf wordenEen stuk minder labiel, en ja dat zeg ik terwijl ik overspannen ben. Zelfs overspannen ben ik minder labiel dan met pil.
Mijn functioneren hangt er vanaf, dus daarom vergeet ik het nietquote:
Ja, thank god.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:48 schreef STING het volgende:
[..]
De Buienradar is helemaal clean hier voor de rest van de avond
Ik wist niet of het dan al donker was, maar dit is prima jaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:20 schreef STING het volgende:
[..]
Zoiets, gewoon tussen 21:00-23:00, precies goed
Gaat al snel vind ik met de dagen die korter worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist niet of het dan al donker was, maar dit is prima ja
Vind het wel prima eigenlijk. Zeven/acht uur is perfect. Om 5 uur donker hoeft nietquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:53 schreef STING het volgende:
[..]
Gaat al snel vind ik met de dagen die korter worden.
Opstaan in het donkerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:53 schreef STING het volgende:
[..]
Gaat al snel vind ik met de dagen die korter worden.
Rond 20:00 is idd prima ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind het wel prima eigenlijk. Zeven/acht uur is perfect. Om 5 uur donker hoeft niet
Heb ik ook ja, herfstquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Herfst, donkere dagen voor kerst... ik kan niet wachten. Dan maar nat geregend, het is zo gezellig en ik kom dan zo goed aan alles toe. In de zomer en lente voel ik me onzeker en zelfbewust. In de herfst en winter bloei ik helemaal op
Vrij weinigquote:
Kachel aan en alles is primaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:57 schreef STING het volgende:
[..]
Heb ik ook ja, herfst
Winter dan weer wat minder grote fan van
Heb je ook zo'n week dosering bakje?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aja, ik slik sowieso veel medicatie, dus wanneer ik 's avonds mijn pillen uitzet voor de volgende dag, leg ik die er automatisch bij. Gewoon een van vele is het dan
Ik heb dan liever winterquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:58 schreef Samzz het volgende:
Herfst. Maar de lente is meer favoriet
.
Nee een bakje per dag. Die weekdozen zijn te kleinquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n week dosering bakje?
Dat wat ik in moet nemen doe ik altijd om 22 uur. Lukt zonder reminder alleen vergeet ik die zooi zo af en toe in mijn portemonnee te doen als ik elder slaap
Zo is het leven ooit bedoeld LLquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrij weinigkopje thee + speculaasje
En verder niks
De winter is altijd zo donker...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb dan liever winter. Maar dan wel echt winter met sneeuw en ijs
Temperatuur is op zich ok, maar winter vind ik weer een beetje te donker, vooral in januari & februari, na de feestdagen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kachel aan en alles is prima
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:57 schreef STING het volgende:
[..]
Heb ik ook ja, herfst
Winter dan weer wat minder grote fan van
Heen vind ik echt verschrikkelijk, maar terug vind ik niet zo erg. Ik sta veel moeilijker op als het nog donker iaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naar je werk gaan én naar huis gaan in het donker is pas kut
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:00 schreef Harmankardon het volgende:
Herfst is ok. Januari en februari
Sneeuw met Kerst is meer een utopiequote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
De winter is altijd zo donker...
Het enige echt mooie aan de winter is sneeuw en kerst.
Ik zei dan ook sneeuw en kerstquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Sneeuw met Kerst is meer een utopie
Speculaasbrokkenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrij weinigkopje thee + speculaasje
En verder niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |