Even wachten danquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
om 21.00 uur start die avond in de tent
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
watik 3 dagen en dat verdient zeker de naam bloedbad niet
Ik ben al niet leuk met mijn eigen hormonen laat staan met de pil.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:19 schreef Samzz het volgende:
Maar liever dat dan een ongesteldheid from hell.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben al niet leuk met mijn eigen hormonen laat staan met de pil.
Dan maar 2 dagen per maand doodgaan
Zoiets, gewoon tussen 21:00-23:00, precies goedquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas alweer weg. Onweer als het donker is
Ik ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus wat ben ik blij dat ik geen vrouw ben.
Ik ben november vorig jaar gestopt met de prikpil en in maart begon het allemaal weer zoals hoort.. Nu overweeg ik toch weer aan de pil te gaan maar vind het hormonengebeuren niet zo aantrekkelijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:20 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Met de pil was het 4/5 dagen. Alleen de laatste 2 stopweken werd ik niet meer ongesteld. Wel suicidaal. Dus ben ik er maar mee gestopt.
Mn menstruatie is nog steeds niet terug
Mijn ex is bijna een ander persoon toen ze stopte met de pil, ten positieve.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben al niet leuk met mijn eigen hormonen laat staan met de pil.
Dan maar 2 dagen per maand doodgaan
Is een snelle manier voorquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahja.. Wachten tot ik in de overgang raak
Snelle manier?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een snelle manier voor.
Verder, kusjekroel, I feel your pain.
Ik ga echt niet meer aan de pil.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben november vorig jaar gestopt met de prikpil en in maart begon het allemaal weer zoals hoort.. Nu overweeg ik toch weer aan de pil te gaan maar vind het hormonengebeuren niet zo aantrekkelijk.
TERING wat gaat het hard hier
Alles eruitquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snelle manier?
Gewoon doodgaan?
Samequote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:23 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn ex is bijna een ander persoon toen ze stopte met de pil, ten positieve.
Gore troep is hetquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:23 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn ex is bijna een ander persoon toen ze stopte met de pil, ten positieve.
Aleen als dat medisch verantwoord zpu zijn zou ik dat overwegen... Maar niks aan de hand dus niet nodigquote:
Is ook niet echt een optie idd. Al zou ik t wel willen. Of nou ja, alleen baarmoeder dan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aleen als dat medisch verantwoord zpu zijn zou ik dat overwegen... Maar niks aan de hand dus niet nodig
Spiraal?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:33 schreef Californium het volgende:
Ik wil ook overstappen maar het enige wat ik enigszins een optie vind lijkt me zo pijnlijk en wisselende verhalen gehoord dus uitstelgedrag
Uhuhquote:
Dit.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ik merk niet genoeg verschil tussen wel of geen pil om ermee te stoppen.
geen zin om achter te komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |