Jij eet echt altijd fastfood volgens mij?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:13 schreef DrMarten het volgende:
Alles in huis gehaald voor een gezonde maaltijd vanavond. Maar geen zin om te koken dus nu een pizza in de oven
En nergens zin inquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij eet echt altijd fastfood volgens mij?
Half stijfje nu.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed met een schuurpapiertje over je lul gaan.
Zo beter?
Nah, valt nog best meequote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op laatstquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon eten wat je lekker vind en trek in hebtquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah, valt nog best mee
Gister gekookt, eergister gekookt.
Als ik niet kijk ben ik wel van de makkelijke dingen, stoommaaltijden, maaltijdsalades, dat soort dingen.
Maar nu dus pizza
Dat is de reden waarom ik dik benquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon eten wat je lekker vind en trek in hebt
Is toch zo dat als je darmproblematiek hebt je veelal minder last hebt van ongezond eten dan van veel groenten, vol met vezels etc. Of lul ik nu uit mijn nek?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah, valt nog best mee
Gister gekookt, eergister gekookt.
Als ik niet kijk ben ik wel van de makkelijke dingen, stoommaaltijden, maaltijdsalades, dat soort dingen.
Maar nu dus pizza
Gelukkig zijn vetten altijd goed verteerbaar.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Is toch zo dat als je darmproblematiek hebt je veelal minder last hebt van ongezond eten dan van veel groenten, vol met vezels etc. Of lul ik nu uit mijn nek?
Een dieet van stroopwafels, kruidnoten, gevulde speculaas en chips is niet heel gezond denk ikquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon eten wat je lekker vind en trek in hebt
Verteert hartstikke snel juist. Spuit er zo uit als je veel vet eetquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vetten altijd goed verteerbaar.
Er zijn nogal wat groentes waar ik best last van kan krijgen ja. Dus redelijk beperkt qua keuze. Heb nu maar eens bloemkool meegenomen, tijd niet gehad.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Is toch zo dat als je darmproblematiek hebt je veelal minder last hebt van ongezond eten dan van veel groenten, vol met vezels etc. Of lul ik nu uit mijn nek?
Dat zal bet meevallenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik dik ben![]()
Dat is geen eten maar snoepquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een dieet van stroopwafels, kruidnoten, gevulde speculaas en chips is niet heel gezond denk ik
Ik stop het in mijn smoel, kauw erop en slik het door. Dus is het etenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zal bet meevallen
[..]
Dat is geen eten maar snoep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |