Ja dat zei ik net.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In het donker naar werk en in het donker weer thuis komen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar ook voor een grotere boom.
Krijg je stress van het idee dat mensen een mening over je privé zaken hebben?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan wordt het helemaal zo geheimzinnig en gaan mensen gissen en invullen. Ik wil niet dat ze denken dat ik ziek ben oid, terwijl ik gewoon gestoord ben.
Dus dagbakje
Even bedenken waar ik die neer ga zetten. Of beter, waaropquote:
Ben je iemand die er alles inflikkert als het maar gezellig is of moet de boom een thema hebben?quote:
Ik heb heel mooie kerstballen en ornamentenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ben je iemand die er alles inflikkert als het maar gezellig is of moet de boom een thema hebben?
En vergeet Kerstmuziek niet. Dat introduceer ik al ergens in oktober tijdens werk
vanwege de hondjes?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even bedenken waar ik die neer ga zetten. Of beter, waarop.
Komt mooi uit met al die vreterij tijdens de feestdagenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil weer net als vorig jaar zo'n huge ass![]()
Ja, dat ze de ballen niet uit de boom kwispelenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanwege de hondjes?
Die van mij kon niet meer ergens op
Kan niet wachten het te komen bewonderenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb heel mooie kerstballen en ornamenten.
Maar geen thema.
Ik kende een jack russel die altijd in de kerststal ging liggenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat ze de ballen niet uit de boom kwispelen.
Het hangt er een beetje vanaf wat. Hierbij ben ik gewoon bang dat mensen doorvragen. Daarnaast is mijn vakgebied maar een kleine wereld en moet ik ook aan mijn carričre denken. Ik moet nog een verklaring verzinnen met waarom ik vijf jaar uit de running ben geweest en waarom ik zes jaar doe over een vierjarige studie #fail.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:14 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Krijg je stress van het idee dat mensen een mening over je privé zaken hebben?
Ik heb er eigenlijk best vaak veel schijt aan en als ik ergens geen antwoord op wil geven krijgen ze een compleet debiel antwoord zodat ze zoiets hebben van "laat maar".
Logischquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kan niet wachten het te komen bewonderen
Hoeft bij mier gelukkig niet zo hoog te zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat ze de ballen niet uit de boom kwispelen.
Ik heb nog een hond hequote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoeft bij mier gelukkig niet zo hoog te zijn.
November alquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zodra het december is tover ik mijn kerstspul te voorschijn. Misschien wel eerder
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even bedenken waar ik die neer ga zetten. Of beter, waarop.
Stiekem wil ik dat ook (dan begin ik ook kerstliedjes te zingenquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:19 schreef Harmankardon het volgende:
Dit jaar wel weer kerst in de baas zijn tijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb al een huge assquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Komt mooi uit met al die vreterij tijdens de feestdagen
Anders ik wel..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:22 schreef Samzz het volgende:
Ik verheug me nu al op shoppen voor een kerstjurk.
Ben je bij sollicitaties er open over?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het hangt er een beetje vanaf wat. Hierbij ben ik gewoon bang dat mensen doorvragen. Daarnaast is mijn vakgebied maar een kleine wereld en moet ik ook aan mijn carričre denken. Ik moet nog een verklaring verzinnen met waarom ik vijf jaar uit de running ben geweest en waarom ik zes jaar doe over een vierjarige studie #fail.
Vrienden weten wel de hoe's en wat's, alleen in een restaurant is het, voor mijn gevoel, niet gepast om een complete apotheek uit je tasje te vissen.
Ik ookquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:22 schreef Samzz het volgende:
Ik verheug me nu al op shoppen voor een kerstjurk.
Ja, maar dan maak ik toch geen kans meer op een baan... ik ben heel erg benieuwd hoe dat moet gaan tegen die tijd. Maar allé, eerst lekker stage lopen en mijn diploma halen en daarna een master... hopelijk maskeert dat zes jaar falenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ben je bij sollicitaties er open over?
Ik persoonlijk zou het wel zijn iig, kun je toch makkelijker jezelf zijn op het werk.
Winter, want sneeuw.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:25 schreef Joosie200 het volgende:
Liever lente/zomer > herfst/winter. Voordeel van de herfst/winter is dan weer dat ik meer aan bakken čn gamen toe kom want vaker binnen zitten terwijl het buiten flink los gaatEn met de start van een nieuw GBBO seizoen gisteren en HHB zondag heb ik weer genoeg inspiratie. Idem met Uncharted Lost Legacy en Horizon Frozen Wilds of straks over een maandje de SNES mini
Wat studeer je of wat voor opleiding volg jij eigenlijk?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar dan maak ik toch geen kans meer op een baan... ik ben heel erg benieuwd hoe dat moet gaan tegen die tijd. Maar allé, eerst lekker stage lopen en mijn diploma halen en daarna een master... hopelijk maskeert dat zes jaar falen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |