SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:00 schreef Lot88 het volgende:
sbs6 een programma van arme en rijke gezinnen die ruilen, hoe kan die rijke doed zo'n lekker wijf als vrouw hebben en zelf zo vreselijk onaantrekkelijk zijn
Ik heb ze wel eens gezien die voor een week per dag en dan ook met compartimenten voor dagdelen. Die moet je wel in een tas meedragenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee een bakje per dag. Die weekdozen zijn te kleinen te lomp
Ja dat is wel zo. Maar als je in het donker naar huis gaat heb je het idee dat je al bijna je bed in moetquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heen vind ik echt verschrikkelijk, maar terug vind ik niet zo erg. Ik sta veel moeilijker op als het nog donker ia
Helaas kunnen we er weinig tegen doen vriendquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Maar als je in het donker naar huis gaat heb je het idee dat je al bijna je bed in moet
Daar is toch niet raars aan, genoeg oudere (lelijke) rijke mannen die een jong wulps hertje hebbenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:00 schreef Lot88 het volgende:
sbs6 een programma van arme en rijke gezinnen die ruilen, hoe kan die rijke doed zo'n lekker wijf als vrouw hebben en zelf zo vreselijk onaantrekkelijk zijn
Mijn collega had karamel pepernoten (ja ik weet dat het kruidnoten zijn) gekocht gisterquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:04 schreef Trashcanman het volgende:
Ik heb btw al pepernoten in huis
Ik ga over een paar weken voor m'n moeders verjaardag even naar Nederland en dan neem ik ook weer een doos mee terug naar huis!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:04 schreef Trashcanman het volgende:
Edit:![]()
ik zou het niet kunnen/willenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:04 schreef STING het volgende:
[..]
Daar is toch niet raars aan, genoeg oudere (lelijke) rijke mannen die een jong wulps hertje hebben
Ik hoop het tegenoverstelde ooit te bereikenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:04 schreef STING het volgende:
[..]
Daar is toch niet raars aan, genoeg oudere (lelijke) rijke mannen die een jong wulps hertje hebben
Toyboy zijn?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik hoop het tegenoverstelde ooit te bereiken
Daarom te lompquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens gezien die voor een week per dag en dan ook met compartimenten voor dagdelen. Die moet je wel in een tas meedragen
Een (lelijke) oude vrouw treffen die rijk is?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is wel ideaal snaaivoer voor bij gamen of films kijken ookquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ga over een paar weken voor m'n moeders verjaardag even naar Nederland en dan neem ik ook weer een doos mee terug naar huis!..
Waar woon jij?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ga over een paar weken voor m'n moeders verjaardag even naar Nederland en dan neem ik ook weer een doos mee terug naar huis!..
quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:05 schreef Azpilicueta het volgende:
Een arme aantrekkelijke man met een oud vrouwtje?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Naisquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mijn collega had karamel pepernoten (ja ik weet dat het kruidnoten zijn) gekocht gister![]()
Omgquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:04 schreef Trashcanman het volgende:
Edit:![]()
Zo lang ik maar kan chillen en uitslapenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een (lelijke) oude vrouw treffen die rijk is?
Dat is toch een heerlijk gevoel, dat je nog uren wakker mag zijn en kan genieten van kaarsjes en dat je een echte avond hebt (ahem... ik ga weer op empathisch over nu hoor)quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Maar als je in het donker naar huis gaat heb je het idee dat je al bijna je bed in moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |