Taalwetenschappen afgerond (cum laude, jaja, even trots doen) en studeer nu nog logopedie. Daarna wil ik de master neurolinguïstiek doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat studeer je of wat voor opleiding volg jij eigenlijk?
Geen sneeuw. Ik breek liever niet mijn nek in het donker (trouwens ook niet als het licht isquote:
Ga je ook neurolinguïstisch programmeren? Ik heb verhalen gelezen van mensen die daardoor in psychoses zijn geraakt, løl..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Taalwetenschappen afgerond (cum laude, jaja, even trots doen) en studeer nu nog logopedie. Daarna wil ik de master neurolinguïstiek doen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga je ook neurolinguïstisch programmeren? Ik heb verhalen gelezen van mensen die daardoor in psychoses zijn geraakt, løl..
Nee nee neequote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga je ook neurolinguïstisch programmeren? Ik heb verhalen gelezen van mensen die daardoor in psychoses zijn geraakt, løl..
Snap ik. Samen shoppen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik laat me graag adviseren door de expert
Netwerken tijdens de stage kan al een boel helpen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar dan maak ik toch geen kans meer op een baan... ik ben heel erg benieuwd hoe dat moet gaan tegen die tijd. Maar allé, eerst lekker stage lopen en mijn diploma halen en daarna een master... hopelijk maskeert dat zes jaar falen
A ha, interessant.. Over hersenletsel door tumoren, tijdens mijn studie, bij het vak Rechtsfilosofie, hadden we veel discussie over een strafzaak van iemand die dankzij een tumor pedofiele gedachten kreeg, en die ook botvierde.. De tumor drukte op een deel van de hersens en dat veroorzaakte dat.. Moet je zo iemand opsluiten na een zedendelict, ook als de tumor verwijderd is et cetera? Of is er ook zoiets al vrije wil, ondanks de tumor?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee nee neeIk behandel dan mensen die door (al dan niet) aangeboren hersenletsel taalproblemen krijgen. Dus aangeboren taalproblemen, problemen door hersenletsel bijv. tumoren/ongelukken/hersenbloedingen etc. Dus gewoon revalidatiewerk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Hier gaat iets gruwelijk mis..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je hier misschien wat meer info over?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
A ha, interessant.. Over hersenletsel door tumoren, tijdens mijn studie, bij het vak Rechtsfilosofie, hadden we veel discussie over een strafzaak van iemand die dankzij een tumor pedofiele gedachten kreeg, en die ook botvierde.. De tumor drukte op een deel van de hersens en dat veroorzaakte dat.. Moet je zo iemand opsluiten na een zedendelict, ook als de tumor verwijderd is et cetera? Of is er ook zoiets al vrije wil, ondanks de tumor?
Doch desalniettemin..
Wat wil je weten?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb je hier misschien wat meer info over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |