maar dat is cloud ook gwnquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kat is vernoemd naar Cloud maar je hebt geen idee wie dat is?
Ja goed punt, maar ik doel voornamelijk op de binnensteden. Ik vind persoonlijk Den Haag stukken relaxter rondlopen dan Amsterdam. Kan natuurlijk ook komen door de 3849723289 touristen daarzo.quote:
rotterdam is lelijk en stinkt. Amsterdam is mooiquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Rotterdam > Amsterdam.
Overrated stad is het wel man, Amsterdam.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Rotterdam > Amsterdam.
Overrated stad is het wel man, Amsterdam.

Amsterdam is nou ook niet het toppunt van hygiënequote:Op woensdag 21 juni 2017 11:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
rotterdam is lelijk en stinkt. Amsterdam is mooi
lel gvdquote:
klopt maar rotterdam met alle vieze industrie is gewoon ongezond en pure aftanse oogaids, en die wanna be skyline?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Amsterdam is nou ook niet het toppunt van hygiëne
Ooit gehoord van de kaartautomaat? En parkeren bij een P+R?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Soms dan moet je wel eens naar Amsterdam toe, en heb geen OV
Geen persoonlijke kaart wsl.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
Hoezo 'heb je geen ov', Braddie? Hoe kun je nou geen ov hebben? Iedereen 'heeft' ov.
Een watvoorautomaat? HUH?????quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ooit gehoord van de kaartautomaat? En parkeren bij een P+R?
Wilde jou als Utrechter hetzelfde vragen.quote:
Begrijp me niet verkeerd ik vind Rotterdam ook een kutstad, maar er is niet echt sprake van verpaupering. Volgens mij wordt er veel geïnvesteerd in de stad en ziet het er steeds beter uit en zit het in de lift zoals dat zo populair genoemd wordt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:43 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wilde jou als Utrechter hetzelfde vragen.
Rotterdam kan uitgroeien tot een chille stad maar is op dit moment een soort Groot Almere. Veel beton, weinig groen, weinig coherentie, veel verpaupering, voorzieningen versplinterd over de stad.
Ja. Alleen in de bus is dat wel kut, want dan houd je iedereen op, omdat de buschauffeur je geld moet aannemen en evt. teruggeven. Je kan ook alleen cash betalen muv een paar plekken waar de bussen zo vaak overvallen zijn dat ze wel over moesten op pin.quote:
*ovquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:44 schreef Braddie het volgende:
Ik heb inderdaad geen kaart of dergelijk, maar ik vind reizen met het OV ook helemaal niets.
En ik heb zeker wel gehoord van de P+R (Bij Elton John nog fijn gebruik van gemaakt) Maar als ik iemand weg breng die midden in Amsterdam moet wezen, heeft dat voor mij geen nut natuurijk.
Er is weinig leuker.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:46 schreef deadprez het volgende:
lekker boeie ook
altijd dat overdreven breed uitmeten van alles wat braddie zegt
Dat is standaard hier manquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:46 schreef deadprez het volgende:
lekker boeie ook
altijd dat overdreven breed uitmeten van alles wat braddie zegt
Klopt .. en eigenlijk is het een caviaquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kat is vernoemd naar Cloud maar je hebt geen idee wie dat is?
Is een gevolg van 't soort toeristen in Amsterdam, niet perse 't aantal. Veel drugstoeristen en ander tuig.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja goed punt, maar ik doel voornamelijk op de binnensteden. Ik vind persoonlijk Den Haag stukken relaxter rondlopen dan Amsterdam. Kan natuurlijk ook komen door de 3849723289 touristen daarzo.
Haha.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
Hoezo 'heb je geen ov', Braddie? Hoe kun je nou geen ov hebben? Iedereen 'heeft' ov.
ja is ook wel eng hoor mensen die een joint rokenquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:52 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Is een gevolg van 't soort toeristen in Amsterdam, niet perse 't aantal. Veel drugstoeristen en ander tuig.
Vind 't Centrum van Amsterdam op zich vele malen indrukwekkender en veelzijdiger maar absoluut niet geschikt om te shoppen of met jonge kinderen naartoe te gaan.
Wel even een QP dan.quote:
Ik heb buikpijnquote:
Oh oké, daar ben ik 't op zich wel mee eens verder. En box want ben zelf eveneens #teamUtrecht.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd ik vind Rotterdam ook een kutstad, maar er is niet echt sprake van verpaupering. Volgens mij wordt er veel geïnvesteerd in de stad en ziet het er steeds beter uit en zit het in de lift zoals dat zo populair genoemd wordt.
#teamutrecht
Strugglesquote:
Die worden nu heroverd door yuppen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:58 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Oh oké, daar ben ik 't op zich wel mee eens verder. En box want ben zelf eveneens #teamUtrecht.
Vind dat er in Utrecht een goede balans is tussen hoogbouw en historische architectuur. Alleen jammer dat er complete buurten zijn overgenomen door tuig maar dat valt in principe te vermijden.
Ook in jouw contreien? Hebben ze daar niet gewoon 1 buschauffeur ?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:58 schreef Chai het volgende:
Had een keer dat mijn OV op de terugreis niet meer wilde inchecken in de bus.Had geen cash mee, maar mocht gelukkig mee. Wel coulant, want kan ook gewoon stiekem telkens mijn kapotte OV gebruiken en doen alsof ik daar pas net achter kom en dan lekker gratis met de bus telkens.
Lol'de in de bus, geen grapquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het zit toch in de naam. Openbaar vervoer.
Ditquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Struggles
Ik wil ook maccie, maar ik moet mijn figuur wel een beetje behouden voor de zomer.
rtquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:01 schreef JamesHustle het volgende:
Verder moeten auto's uiteraard gewoon verboden worden in binnensteden.
In Amsterdam gaat 't wel wat verder dan dat alhoewel dat wel reden genoeg is om er niet te shoppen inderdaad.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is ook wel eng hoor mensen die een joint roken
Heb je nog steeds die Senseo?quote:
Ja, heb nog steeds die Senseo, vind het best oke koffie. Beter dan oploskoffiequote:Op woensdag 21 juni 2017 12:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je nog steeds die Senseo?
Ik heb het thuis ook, maar ik wil z.s.m. over op een bonenapparaat.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:02 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
In Amsterdam gaat 't wel wat verder dan dat alhoewel dat wel reden genoeg is om er niet te shoppen inderdaad.
nee jeetje meid stel je voorquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:05 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Je wil die lucht toch niet in je shopgoed.
Hebben we hier,quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je nog steeds die Senseo?
Ik heb het thuis ook, maar ik wil z.s.m. over op een bonenapparaat.
Laatst Surinaams gehaald,quote:
Dat is wel waar ja, maar met het aantal koppen dat hier per dag wordt gedronken zijn bonen zelfs goedkoper dan die wahed dure padjes.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, heb nog steeds die Senseo, vind het best oke koffie. Beter dan oploskoffie
Ben verhuisd hè. En met studenten OV heb ik heel veel OV ervaring opgedaan door het hele land. In dit geval ging ik vanuit Utrecht weer terug naar het oosten.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook in jouw contreien? Hebben ze daar niet gewoon 1 buschauffeur ?
Wahed dure padjesquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja, maar met het aantal koppen dat hier per dag wordt gedronken zijn bonen zelfs goedkoper dan die wahed dure padjes.
Daar ga je nou de fout in Zosk, denken.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:08 schreef Zosk het volgende:
Ik dacht dat de TS nooit meer zou terugkomen op fok
1 dure padjes jaquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja, maar met het aantal koppen dat hier per dag wordt gedronken zijn bonen zelfs goedkoper dan die wahed dure padjes.
je likt tussendoor verijkt uranium om je smaak te doden; wat die bocht is geen koffiequote:Op woensdag 21 juni 2017 12:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wahed dure padjes![]()
Ik drink nog maar 2 koppen per dag, dus dan valt Senseo ook wel mee als je de koffie bij de Hema haalt, ik doe 3 weken met een zak van 1 euro.
Oh jaquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben verhuisd hè. En met studenten OV heb ik heel veel OV ervaring opgedaan door het hele land. In dit geval ging ik vanuit Utrecht weer terug naar het oosten.
Buurtbussen heb ik me nog nooit aan gewaagd trouwens.
Senseo > Oploskoffie.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
je likt tussendoor verijkt uranium om je smaak te doden; wat die bocht is geen koffie
Jij nooit bbquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heey, jij vond cigarettes after sex tof toch
Goede analyse hoor Sigmund.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je doet me altijd denken aan zo'n korpsbal die op een simpele gezellige verjaardag if huisfeestje discussies probeert aan te gaan met mensen die je net hebt leren kennen.
En terecht. Eerste keer dat ik Surinaams bestelde meteen weggegooid vanwege de geur. Was uiteraard de laatste keer dat ik Surinaams bestelde.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laatst Surinaams gehaald,
Heel het kantoor over de zeik vanwege de geur
Duurder dan één dure padjesquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Had super intiem optreden van ze, 30 man maar ofzo. Was echt mega nice, wat een stemquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij nooit bb
[..]
Jawel.
[..]
Goede analyse hoor Sigmund.
ik was snellerquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:11 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
En terecht. Eerste keer dat ik Surinaams bestelde meteen weggegooid vanwege de geur. Was uiteraard de laatste keer dat ik Surinaams bestelde.
Hjb tegen Brad.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:08 schreef Zosk het volgende:
Ik dacht dat de TS nooit meer zou terugkomen op fok
Chill, waar?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had super intiem optreden van ze, 30 man maar ofzo. Was echt mega nice, wat een stem
ondankbaar jong bende ook ;squote:
Toen ik mijn studenten OV ontving reisde ik regelmatig na schooltijd naar Utrecht voor een frietje om vervolgens weer terug naar huis te gaan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben verhuisd hè. En met studenten OV heb ik heel veel OV ervaring opgedaan door het hele land. In dit geval ging ik vanuit Utrecht weer terug naar het oosten.
Buurtbussen heb ik me nog nooit aan gewaagd trouwens.
Ik faal met straattaal oké, ik ben ook maar een eenvoudig provinciaaltje.quote:
Ga de hele dag in bed blijven liggen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Yo JD, gaat lekker hier, mag niet klagen. En met jou dan?
die knul neemt het voor je op en wat krijgt hijquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
ik doe dit ff niet snappen geleuf'k ;s
Logisch, wie wil daar nu heen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:16 schreef Braddie het volgende:
Chill is dat ja, als artiesten optreden voor weinig mensen
Was laatst bij Fabrice Morvan (Wie ? De enige nog levende van Milli Vanilli die wél kan zingen) En daar waren +- 120 tickets verkocht i.p.v de 1500 waar ze bij Paradiso op hoopte![]()
Dus het was echt super intiem, super toffe sfeer.
echt eh wtfquote:
awhquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik faal met straattaal oké, ik ben ook maar een eenvoudig provinciaaltje.
Hij is in Duitsland/Frankrijk heel populair.quote:
Oh was het niet eens een van die gasten die zong?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij is in Duitsland/Frankrijk heel populair.
Maar goed hier dus eh, niet(Terwijl Milli Vanilli als groep in de jaren 80 wel behoorlijk populair was, zelfs nadat bleek dat ze zelf alleen voor de looks waren)
Ik ook hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik faal met straattaal oké, ik ben ook maar een eenvoudig provinciaaltje.
Het ligt gecompliceerdquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh was het niet eens een van die gasten die zong?
al met al een behoorlijk kansloze bedoening dusquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het ligt gecompliceerd
Die 2 kerels die die liedjes playbackte waren er puur voor de looks, die mochten niet zingen van de producer.
Toen het uitkwam dat ze geen noot hadden gezongen zijn ze een solo carriere gestart, een van die gasten is 20 jaar terug overleden, en die andere woont in Amsterdam sinds een paar jaar en heeft laten zien dat 'ie best wel redelijk kan zingen.
(Is die kerel van die KFC reclame)
Reden genoeg voor mij om die groep te boycotten. Vuile racisten.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij is in Duitsland/Frankrijk heel populair.
Maar goed hier dus eh, niet(Terwijl Milli Vanilli als groep in de jaren 80 wel behoorlijk populair was, zelfs nadat bleek dat ze zelf alleen voor de looks waren)
Dus een van die lelijke gasten met lang krulhaar? Lol.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het ligt gecompliceerd
Die 2 kerels die die liedjes playbackte waren er puur voor de looks, die mochten niet zingen van de producer.
Toen het uitkwam dat ze geen noot hadden gezongen zijn ze een solo carriere gestart, een van die gasten is 20 jaar terug overleden, en die andere woont in Amsterdam sinds een paar jaar en heeft laten zien dat 'ie best wel redelijk kan zingen.
(Is die kerel van die KFC reclame)
Milli Vanilli was heel populair.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
al met al een behoorlijk kansloze bedoening dus
Ja, deze:quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus een van die lelijke gasten met lang krulhaar? Lol.
zou nog eerder naar een optreden van braddie gaan ;squote:Op woensdag 21 juni 2017 12:26 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zou nog eerder naar de Toppers gaan, dan heb je tenminste nog een gezellige avond.
De Toppersquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:26 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zou nog eerder naar de Toppers gaan, dan heb je tenminste nog een gezellige avond.
geld aan die jongen bestedenquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou nog eerder naar een optreden van braddie gaan ;s
Oh ja, stonden ze helemaal in het midden dan? Anders hadden ze een kwartslag moeten draaien.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Best kept secret, groot festival maar de setting was ontzettend klein. Wel beetje naaistreek, kijk hoeveel mensen nog achter cigarettes staanen daar sta je dan met je rug naar te spelen, beeeeetje awkward
[ afbeelding ]
Eujjjquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou nog eerder naar een optreden van braddie gaan ;s
dat is absoluut niet de bedoeling want dan viel het hele beeld wegquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh ja, stonden ze helemaal in het midden dan? Anders hadden ze een kwartslag moeten draaien.
ook alleen maar als ik een pistool tegen mijn hoofd zou krijgen en gedwongen zou worden een keuze tussen dat of milli vanilli te makenquote:
weet ik veel, het is atlijd hetzelfde gejank toch.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook dat hij donaties had gekregen, wat was dat dan?
Oh...quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is absoluut niet de bedoeling want dan viel het hele beeld weg
oke pfoeee, schrok alquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ook alleen maar als ik een pistool tegen mijn hoofd zou krijgen en gedwongen zou worden een keuze tussen dat of milli vanilli te maken
Ontzettend, maar wel gek om die stem live bij die man te horen. Past echt niet bij zn uiterlijkquote:
ik wil iemand blokkerenquote:
Klopt, iets met YouTuben, en sparen voor een ander keyboard, mensen helpen mij hierbij, en niemand hoeft te doneren als 'ie dat niet wil, alleen als je zoiets hebt van, oh ik vind het tof wat je doet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook dat hij donaties had gekregen, wat was dat dan?
pas je wel op daarmee aangezien je uitkering hebtquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, iets met YouTuben, en sparen voor een ander keyboard, mensen helpen mij hierbij, en niemand hoeft te doneren als 'ie dat niet wil, alleen als je zoiets hebt van, oh ik vind het tof wat je doet.
Maar dit liep afgelopen week in een livestream nogal uit de hand toen er 1 iemand begon te roepen dat ik donatiegeld had uitgegeven aan eten / thuisbezorgd.
Nee, volgens Wise welquote:
Niet? Ik vond 'm er al wel een beetje gay uitzien. Maar is het een grote kerel dan?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ontzettend, maar wel gek om die stem live bij die man te horen. Past echt niet bij zn uiterlijk
IS NIE GENOEG MORE FREE MONEY GIMME GIMMEquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
pas je wel op daarmee aangezien je uitkering hebt
JavaScriptquote:
hahahaquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, iets met YouTuben, en sparen voor een ander keyboard, mensen helpen mij hierbij, en niemand hoeft te doneren als 'ie dat niet wil, alleen als je zoiets hebt van, oh ik vind het tof wat je doet.
Maar dit liep afgelopen week in een livestream nogal uit de hand toen er 1 iemand begon te roepen dat ik donatiegeld had uitgegeven aan eten / thuisbezorgd. (Wat niet zo is, en toen werd ik een bééééééééééééétje pissig)
haha, nee gewoon zo stoer leren jack alles baardje en dan zo'n vrouwenstemquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet? Ik vond 'm er al wel een beetje gay uitzien. Maar is het een grote kerel dan?
Ik wist niet dat je zo vol zelfspot zat, mijn complimenten.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:08 schreef Braddie het volgende:
Sja, als het niet ruikt naar fastfood vinden mensen het al gauw vies ruiken he, die geur snappen ze niet
Voor 50 euri zeg ik niets tegen de fiscus, Brad.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
hebben wel al gehad, not againquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Senseo koffie is niet echt koffie te noemen he.
Ja ik dacht eerst ook dat het een vrouw was die zong...quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, nee gewoon zo stoer leren jack alles baardje en dan zo'n vrouwenstem
hij is best klein
En die toetsenist deed de helft van de tijd niks
GoTquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Targaryen* lees eens een boek.
Faal
Ik heb een Dolce Gusto en een Nespresso-apparaat in mijn keuken staan, en dat is allebei goeie toelie.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Senseo > Oploskoffie.
Maar bonenkoffie > Al het andere
behulpzame boi ben je toch ook altijd hequote:Op woensdag 21 juni 2017 12:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Voor 50 euri zeg ik niets tegen de fiscus, Brad.
Ik heb gebeld met die instantie en met m`n adviseur (Ja, serieus ik heb zo`n adviseur, als ik nou ff niet weet hoe en wat bel ik hem) En Donaties mogen gewoon.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
kwam er ook toen achterquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst ook dat het een vrouw was die zong...
waar haal jij al dat tering geld vandaan wtf mag ik geld hebben voor mijn bier???quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een Dolce Gusto en een Nespresso-apparaat in mijn keuken staan, en dat is allebei goeie toelie.
Ben je lekker op tijd meequote:Op woensdag 21 juni 2017 12:33 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
GoT.
Gisteren 't gevecht tussen Oberyn Martell en Gregor Clegane gezien.
aight aight dat wist ik niet, chillquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb gebeld met die instantie en met m`n adviseur (Ja, serieus ik heb zo`n adviseur, als ik nou ff niet weet hoe en wat bel ik hem) En Donaties mogen gewoon.
Kort samengevat heb je met Wajong geen vermogensgrens, en als jij een donatie krijgt word dit gezien als een gift, als je keurig netjes elke maand opgeeft wat je hebt gekregen als donaties en ook wat mee stuurt qua afschriften vinden ze dat helemaal prima, het word pas een probleem (Serieus) Als je d.m.v een baan geld bij gaat verdienen en dat niet gaat aangeven, dat heeft namelijk wél invloed op de hoogte hiervan.
QP met kleine patat, zonder sausquote:
Gordon wel?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
De ToppersSfeer lijkt mij inderdaad wel echt leuk daar, maar ik kan Joling en Froger niet 3 uur lang aanhoren
Dolce Gusto is inderdaad wel echt machtigquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een Dolce Gusto en een Nespresso-apparaat in mijn keuken staan, en dat is allebei goeie toelie.
Nespresso 4 lyfe ben net George Clooneyquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dolce Gusto is inderdaad wel echt machtig
Wist ik dus ook niet!quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight aight dat wist ik niet, chill
Ik wil een Gaggiaquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oké meneer Bromkat.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
De ToppersSfeer lijkt mij inderdaad wel echt leuk daar, maar ik kan Joling en Froger niet 3 uur lang aanhoren
Waarom denkt ie dat en wat ben je wel? Weinig Nederlanders die aan de beschrijving in je username voldoen.quote:
Beter ga je werken met je dikke pens.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wist ik dus ook niet!Maar zijn letterlijke woorden waren "Al heb je 15miljoen op de bank en een Wajong, maakt niks uit. En al krijg je een gift van 10,000 euro, dan nog maakt dat niks uit voor de hoogte van je Wajong, het is een ander verhaal als je er voor werkt en het niet opgeeft " (Met de WW bijvoorbeeld heb je wél vermogensgrens, geloof dat dit 5k is)
Waarom pissig? Moet je toch zelf weten. Ze doneren omdat je vlogt, en met dat geld koop je weer nieuw eten (wat ongeveer de kern van je vlogs is) dus dan heb je weer nieuwe content. Wat snappen je volgers daar niet aanquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar dit liep afgelopen week in een livestream nogal uit de hand toen er 1 iemand begon te roepen dat ik donatiegeld had uitgegeven aan eten / thuisbezorgd. (Wat niet zo is, en toen werd ik een bééééééééééééétje pissig)
O excuses ik was lunchen dus ik haal even in.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hebben wel al gehad, not again
je hebt gelijk
Nee maar kom je volgende week bij mij eten en bieren?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
waar haal jij al dat tering geld vandaan wtf mag ik geld hebben voor mijn bier???
Geen idee .. ik denk dat ie zelf neger is.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:36 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Waarom denkt ie dat en wat ben je wel? Weinig Nederlanders die aan de beschrijving in je username voldoen.
tering wat een geldverspillingquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:38 schreef JimmyDean het volgende:
Als ik rijk ben... https://www.bol.com/nl/p/(...)345-9200000074755611
Heb ik ook, kom langs dan doen we eten, koffie, bier, lekker naar de kut.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nespresso 4 lyfe ben net George Clooney
kom ik ook?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee maar kom je volgende week bij mij eten en bieren?
DAN ZING JE TOCHquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hey ik zing niet heAlleen backing bij 1 liedje.
Oh dan kom ik ook, onuitgenodigd.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ik ook, kom langs dan doen we eten, koffie, bier, lekker naar de kut.
Nouja, in de beschrijving staat "Help mij aan een nieuw keyboard" Waar ik ook echt voor aan't sparen ben, als er dan iemand roept van hey, ik heb levenservaring en weet gewoon dat jij van het donatiegeld eten haalt, ben ik daar niet zo van gediend.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom pissig? Moet je toch zelf weten. Ze doneren omdat je vlogt, en met dat geld koop je weer nieuw eten (wat ongeveer de kern van je vlogs is) dus dan heb je weer nieuwe content. Wat snappen je volgers daar niet aan
Waarom care je?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja, in de beschrijving staat "Help mij aan een nieuw keyboard" Waar ik ook echt voor aan't sparen ben, als er dan iemand roept van hey, ik heb levenservaring en weet gewoon dat jij van het donatiegeld eten haalt, ben ik daar niet zo van gediend.
George lust geen coffee, geen grap.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nespresso 4 lyfe ben net George Clooney
Ik ben hoink toch niet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
WOWOWOWOWOW! Het zijn maar 2 regeltjes ouwe snor.
geefnie ik ben gewoon pisnijdigquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
O excuses ik was lunchen dus ik haal even in.
Dan is het dus ook geen man.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:40 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
George lust geen coffee, geen grap.
Het fundament van het internet is leugens en onwaarheden, met die kennis in het achterhoofd vraag ik nogmaals: waarom care je?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik niet tegen onwaarheden kan.
hij moet t gwn in bitcoins stoppenquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind het ronduit beschamend dat je geld vraagt voor een nieuw keyboard of nieuwe auto maar hey ik bemoei niet
Hij vangt ook elke maand geld van de belastingbetaler, woont in een gratis huisje en filmt hoe hij een bord halfkoude noodles naar binnen slurpt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind het ronduit beschamend dat je geld vraagt voor een nieuw keyboard of nieuwe auto maar hey ik bemoei niet
Ben je gek, dit is een positieve dag voor de SC, maar op een moment gaat de TR knop weer misbriukt worden (of vanavond of morgen) en dan wordt of Braddie voor een jaar geband of worden Chai, JimmyDean en ik geband.quote:
ZE KAN DIT NIET ZIEN WANT ZE HEEFT JE WEGGESCRIPTquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:43 schreef Braddie het volgende:
Crack, zou je misschien willen/kunnen uitleggen waarom je nou opeens zo`n pesthekel aan mij lijkt te hebben ? Ik heb mij nog nooit negatief over jou uitgelaten dus vind dit een beetje jammer.
Afm?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:43 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Afm waarschuwt om dat niet te doen.
kan die dag vandaag zijnquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je gek, dit is een positieve dag voor de SC, maar op een moment gaat de TR knop weer misbriukt worden (of vanavond of morgen) en dan wordt of Braddie voor een jaar geband of worden Chai, JimmyDean en ik geband.
spannendquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ZE KAN DIT NIET ZIEN WANT ZE HEEFT JE WEGGESCRIPT
Nee, dat maakt iedereen er nu van.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Alweer een nieuwe auto op de planning?
Kan denk ik wel, welke dag komt t beste uit?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee maar kom je volgende week bij mij eten en bieren?
krijg ik dan 100 euroquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou ik ook niet erg vinden, moet je wel ff je 06 sturen, dan spreken we af voor seks.
Oh dacht dat het onder je stream stond.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat maakt iedereen er nu van.
Ik ben aan't sparen voor een ander keyboard in the first place, en evt voor een buffertje voor het geval dat mijn huidige auto er mee stopt.
Kan aanraden, Crack is een mokerlekker ding.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou ik ook niet erg vinden, moet je wel ff je 06 sturen, dan spreken we af voor seks.
Ja, ik ben aan't sparen voor én een ander keyboard én een andere auto, puur zodat ik iig een ander keyboard kán kopen, en tegen de tijd dat de auto er mee ophoud ik (waarschijnlijk) Ook een buffertje heb voor een andere auto.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dacht dat het onder je stream stond.
Vrijdag denk ik. De 30e.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan denk ik wel, welke dag komt t beste uit?
neequote:Op woensdag 21 juni 2017 12:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan aanraden, Crack is een mokerlekker ding.
hahahah lekker voor jequote:Op woensdag 21 juni 2017 12:42 schreef Crack_ het volgende:
oke zelfs als ie is weggescript lees ik allemaal onzin adviezen en kan ik zien dat braddie onzin excuesen verzint en zich schuil houdt achter onzinoke top
Ja ik denk het.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik ben aan't sparen voor én een ander keyboard én een andere auto, puur zodat ik iig een ander keyboard kán kopen, en tegen de tijd dat de auto er mee ophoud ik (waarschijnlijk) Ook een buffertje heb voor een andere auto.
Snapte?
ja kk als chai geband wordt zit ik met de gebakken peren, ff niet pls.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je gek, dit is een positieve dag voor de SC, maar op een moment gaat de TR knop weer misbriukt worden (of vanavond of morgen) en dan wordt of Braddie voor een jaar geband of worden Chai, JimmyDean en ik geband.
quote:
Gaat ze dan op jouw account?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja kk als chai geband wordt zit ik met de gebakken peren, ff niet pls.
Weet je nog wat Braddie zei waarom hij net een halfjaar ban had?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja kk als chai geband wordt zit ik met de gebakken peren, ff niet pls.
ik zie ook niks¿quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ZE KAN DIT NIET ZIEN WANT ZE HEEFT JE WEGGESCRIPT
echt een 6jequote:Op woensdag 21 juni 2017 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]___ ben je niet goed in je bovenkamer
Heb ik Chai ook uitgenodigd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je me even helpen, ben het helemaal vergeten.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet je nog wat Braddie zei waarom hij net een halfjaar ban had?
Volgens mij iets over Chais ouders. En een ravijn. Ofzoiets. Die ene post waarmee ik het laatste restantje compassie voor Braddie verloor weet je wel.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan je me even helpen, ben het helemaal vergeten.
Denk eerder dat ik mijn verwachtingen van jou moet bijstellen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daar ga je nou de fout in Zosk, denken.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ik Chai ook uitgenodigd?Ik durf niet alleen, ik neem chai mee om mijn anal virginity te beschermenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom dan, ga als een kutkind op je rug zitten nou probeer me er dan maar af te halenquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
moet je klappen ofzo jesus praat ff normaal
Dat is goed, ik heb libido genoeg.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik durf niet alleen, ik neem chai mee om mijn anal virginity te beschermen
Die is pertinent onwaar, een integer en ALLLOM GEPREZEN persoon als Bradley van Dijk zou dit NOOIT zeggen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij iets over Chais ouders. En een ravijn. Ofzoiets. Die ene post waarmee ik het laatste restantje compassie voor Braddie verloor weet je wel.
Makkiequote:Op woensdag 21 juni 2017 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kom dan, ga als een kutkind op je rug zitten nou probeer me er dan maar af te halen
Alom*quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die is pertinent onwaar, een integer en ALLOM GEPREZEN persoon als Bradley van Dijk zou dit NOOIT zeggen.
Uit Hilversum?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die is pertinent onwaar, een integer en ALLOM GEPREZEN persoon als Bradley van Dijk zou dit NOOIT zeggen.
ik ben minstens 2x sterker dan een kind dus kom maar opquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kom dan, ga als een kutkind op je rug zitten nou probeer me er dan maar af te halen
ja daarom op je rug, anders is het kansloosquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ben minstens 2x sterker dan een kind dus kom maar op
je maakt misbruik van mijn zwakke punten!quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja daarom op je rug, anders is het kansloos
kan ik enkel door je benen glijden om te ontsnappen en hopen dat je daarbij zelf valt
quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik twijfel nu of Braddie ook het sportpark kent.
misbruik? is dat niet de bedoeling als we gaan vechtenquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
je maakt misbruik van mijn zwakke punten!
wordt* en ja dat weten wequote:Op woensdag 21 juni 2017 13:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
OhDan word het al gauw gewoon "park"
we zijn geen wilde dieren je kent toch wel een beetje fatsoen?!quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misbruik? is dat niet de bedoeling als we gaan vechten
Crack_ is wel een lekker wild dier hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
we zijn geen wilde dieren je kent toch wel een beetje fatsoen?!
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die naar Petjesmeneer m.b.t Sportpark?
quote:
Doe eens nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:01 schreef Zosk het volgende:
Wie kan er een poll maken over hoe snel Braddie weer een ban heeft?
moet je tikjes kleintje?quote:
Sorry zo snel kan ik geen poll maken.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:01 schreef Zosk het volgende:
Wie kan er een poll maken over hoe snel Braddie weer een ban heeft?
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry zo snel kan ik geen poll maken.
Jaaaaaaaajaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik doe dat niet, ik vraag of iemand dat kan doen
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry zo snel kan ik geen poll maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |