Heb ik Chai ook uitgenodigd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je me even helpen, ben het helemaal vergeten.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet je nog wat Braddie zei waarom hij net een halfjaar ban had?
Volgens mij iets over Chais ouders. En een ravijn. Ofzoiets. Die ene post waarmee ik het laatste restantje compassie voor Braddie verloor weet je wel.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan je me even helpen, ben het helemaal vergeten.
Denk eerder dat ik mijn verwachtingen van jou moet bijstellen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daar ga je nou de fout in Zosk, denken.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ik Chai ook uitgenodigd?Ik durf niet alleen, ik neem chai mee om mijn anal virginity te beschermenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom dan, ga als een kutkind op je rug zitten nou probeer me er dan maar af te halenquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
moet je klappen ofzo jesus praat ff normaal
Dat is goed, ik heb libido genoeg.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik durf niet alleen, ik neem chai mee om mijn anal virginity te beschermen
Die is pertinent onwaar, een integer en ALLLOM GEPREZEN persoon als Bradley van Dijk zou dit NOOIT zeggen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij iets over Chais ouders. En een ravijn. Ofzoiets. Die ene post waarmee ik het laatste restantje compassie voor Braddie verloor weet je wel.
Makkiequote:Op woensdag 21 juni 2017 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kom dan, ga als een kutkind op je rug zitten nou probeer me er dan maar af te halen
Alom*quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die is pertinent onwaar, een integer en ALLOM GEPREZEN persoon als Bradley van Dijk zou dit NOOIT zeggen.
Uit Hilversum?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die is pertinent onwaar, een integer en ALLOM GEPREZEN persoon als Bradley van Dijk zou dit NOOIT zeggen.
ik ben minstens 2x sterker dan een kind dus kom maar opquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kom dan, ga als een kutkind op je rug zitten nou probeer me er dan maar af te halen
ja daarom op je rug, anders is het kansloosquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ben minstens 2x sterker dan een kind dus kom maar op
je maakt misbruik van mijn zwakke punten!quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja daarom op je rug, anders is het kansloos
kan ik enkel door je benen glijden om te ontsnappen en hopen dat je daarbij zelf valt
quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik twijfel nu of Braddie ook het sportpark kent.
misbruik? is dat niet de bedoeling als we gaan vechtenquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
je maakt misbruik van mijn zwakke punten!
wordt* en ja dat weten wequote:Op woensdag 21 juni 2017 13:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
OhDan word het al gauw gewoon "park"
we zijn geen wilde dieren je kent toch wel een beetje fatsoen?!quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misbruik? is dat niet de bedoeling als we gaan vechten
Crack_ is wel een lekker wild dier hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
we zijn geen wilde dieren je kent toch wel een beetje fatsoen?!
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die naar Petjesmeneer m.b.t Sportpark?
quote:
Doe eens nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:01 schreef Zosk het volgende:
Wie kan er een poll maken over hoe snel Braddie weer een ban heeft?
moet je tikjes kleintje?quote:
Sorry zo snel kan ik geen poll maken.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:01 schreef Zosk het volgende:
Wie kan er een poll maken over hoe snel Braddie weer een ban heeft?
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry zo snel kan ik geen poll maken.
Jaaaaaaaajaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik doe dat niet, ik vraag of iemand dat kan doen
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry zo snel kan ik geen poll maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |