neequote:Op woensdag 21 juni 2017 12:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan aanraden, Crack is een mokerlekker ding.
hahahah lekker voor jequote:Op woensdag 21 juni 2017 12:42 schreef Crack_ het volgende:
oke zelfs als ie is weggescript lees ik allemaal onzin adviezen en kan ik zien dat braddie onzin excuesen verzint en zich schuil houdt achter onzinoke top
Ja ik denk het.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik ben aan't sparen voor én een ander keyboard én een andere auto, puur zodat ik iig een ander keyboard kán kopen, en tegen de tijd dat de auto er mee ophoud ik (waarschijnlijk) Ook een buffertje heb voor een andere auto.
Snapte?
ja kk als chai geband wordt zit ik met de gebakken peren, ff niet pls.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je gek, dit is een positieve dag voor de SC, maar op een moment gaat de TR knop weer misbriukt worden (of vanavond of morgen) en dan wordt of Braddie voor een jaar geband of worden Chai, JimmyDean en ik geband.
quote:
Gaat ze dan op jouw account?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja kk als chai geband wordt zit ik met de gebakken peren, ff niet pls.
Weet je nog wat Braddie zei waarom hij net een halfjaar ban had?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja kk als chai geband wordt zit ik met de gebakken peren, ff niet pls.
ik zie ook niks¿quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ZE KAN DIT NIET ZIEN WANT ZE HEEFT JE WEGGESCRIPT
echt een 6jequote:Op woensdag 21 juni 2017 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]___ ben je niet goed in je bovenkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |